Dāvanu sarakstiņš nākotnei

Ir lietas, kuras vēlos jau gadiem, bet pašai tiešām žēl tērēties, un no mīļajiem tik dārgas lietas saņemt būtu neērti. Ir tādas, kuras man nav tikai tehnisku iemeslu dēļ. Mazs saraksts ar lietām, kuras man gribētos saņemt dāvanā. Varbūt kādreiz.

kitchen-aid

KitchenAid. Gan jau tīri tehniski ir līdzvērtīgi verķi, bet es sapņoju par šo. Un obligāti sarkanu.

furla

Vēlējos jaunu naudas maku. Veikalā momentā ievēroju skaistuli no Furla – maiga, koraļsārta āda, ērti nodalījumi. Mana intuitīvā izvēle vienmēr atrod kaut ko nepareizu. Cenas ziņā. Ls 99. Nu tiešām – varbūt citreiz.

sl

Serge Lutens Feminite du Bois – mīļākais SL aromāts.

smitten

Esmu no tiem, kas lasa pavārgrāmata- ļoti nomierinoši un iedvesmojoši. Tāpēc ļoti vēlos kaut ko drukātā formātā no mana mīļākā ēst gatavošanas bloga autores. Jau daudzus gadus mūsu TOP receptes nāk tieši no šī avota.

cetras_sezonas

Esmu gandrīz pārliecināta, ka rūķis man svētkos atnesīs Signes Meirānes jauno pavārgrāmatu. Bet tieši šobrīd portāla “Četras sezonas” autori sākuši izdot arī žurnālu. Ja tas iznāks regulāri, pavisam noteikti vēlētos to savā pastkastē. Izlasīju no vāka līdz vākam un šovakar mūsu virtuvē jau smaržo tomātu un balto pupiņu zupa. Fantastiski garšīgi priekš 20 minūšu darba un elementārām sastāvdaļām.

8 thoughts on “Dāvanu sarakstiņš nākotnei

  1. man arī patīk gatavot! bet tieši par četrām sezonām neko neesmu dzirdējusi. Kitchen Aid ļoti patīk manai māsai, bet man dzīvoklī to nav kur likt, ja pārvākšos tad varēs sapņot par to, bet rīks ir ļoti labs!

  2. O, man arī patīk gatavot. Manuprāt, latviešu valodā par cetrāmsezonām nekā labāka nav – vienmēr, kad gatavoju pēc viņu receptēm, viss sanāk ļoti garšīgi.
    Es gribētu Furla somu (soma šobrīd ir jau ilgstoši neatrisināta problēma), bet, jā, viņas ir dārgas.

  3. Grāmatas un pavārgrāmatas vienmēr bijušas un būs arī manā dāvanu sarakstiņā. “Četras sezonas” noteikti ir viens no latviešu labākajiem ēst gatavošanas portāliem. Pieļauju, ka arī žurnāls varētu būt ļoti iedvesmojošs, tāpēc žurnāla abonementu arī labprāt redzētu zem savas svētku eglītes. 🙂

  4. Par maku – man arī tā ir, ja iepatīkas kaut kāda prece, tad tā būs viena no dārgākajām, iepērkoties ar mammu vienmēr smejamies, ka, paskaties tagad uz cenu zīmi, un vienmēr-vienmēr būs dārgi! 🙂

Komentēt

WordPress.com blogs.

