Apskats – Madara Time Miracle un Lavera My Age

Pirms aptuveni pus gada dabīgā kosmētikas mēneša ietvaros metu izaicinājumu sev, cenšoties atrast sev piemērotus sejas kopšanas produktus. Līdz šim izmēģinātie no dabīgās kosmētikas klāsta nevarēja nodrošināt to ādas stāvokli, kādu es vēlētos un sniedza nevēlamus papildus efektus sākot no nelīdzenas ādas līdz pat alerģiskām reakcijām. Es jau savās vēlmēs kļuvu pieticīga, negaidot man ierastajai kosmētikai līdzvērtīgu efektu – galvenais, lai nav sliktāk. Izmēģinot dažādu zīmolu piedāvājumu, man izdevās atrast arī sev ko piemērotu. Un tik labu, ka lietoju vēl joprojām, kaut gan dabīgās kosmētikas ierobežojumi jau sen kā atcelti.

madara time miracle

Madara Time Miracle sērijas produkti pie manis nonāca kā dāvana līnijas prezentācijā. Ar šiem produktiem Madara aizsāka priekš sevis jaunu eksperimentu – aizvietot ūdeni krēmos ar bērzu sulu, kam jānodrošina aktīvo vielu veiksmīgu transportēšanu uz mūsu ādas šūnām. Turklāt šie ir ari pirmo zīmola anti-age produkti. Sastāvs atbilst Ecocert sertifikācijai, aktīvās vielas sarkanais āboliņš, raspodiņš, kosa, smiltsērkšķa ekstrakti.

Protams, ka man vislabāk patika fakts, ka krēmus mana āda pieņēma bez nepatīkamas pretreakcijas. Visjaukākais no sērijas ir nakts krēms – tas labi iesūcas ādā, mitrina, padara ādu burtiski svaigu un atpūtušos. Tiesa, efekts bija nedaudz izteiktāks tieši lietošanas sākumposmā, bet šo krēmu bieži lietoju vēl tagad (atzīmēsim tā ekonomiskumu).

Acu krēms arī ir ļoti labs-  iesūcas labi, mitrina, satur gaismu atstarojošas daļiņas, kas vizuāli izlīdzina un izgaismo tumšos lokus un ēnainos reģionus. Dienas krems gan bija vienīgais darvas pilieniņš medus mucā – es to joprojām nesaprotu un jau atdevu tālākai lietošanai. It kā sērijas produkti ir samērā līdzigi, bet dienas krēms “sēdēja” uz ādas virsas un viss. Tikai lieka ādas sataukošana, kas nekādu baudu lietošanā noteikti nesniedz.

VIsiem šiem sērijas krēmiem ir viegls, dabīgs aromāts, kas nav paliekošs pēc uzklāšanas. Papildus jāatzīmē Madara lielisko paraudziņu politiku, tā kā noteikti iesaku pamēģināt krēmus pirms lietošanas.

lavera_my_age

Otra produktu līnija, kas man ļoti iepatikās, ir Lavera My Age, kas arī ir anti age produkts. Tiek pozicionēta kā līnija, kad ar vienkāršu mitrināšanu vairs nepietiek un gribas kaut ko nedaudz vairāk. Kad interesējos par dabīgo kosmētiku, attiecīgās tematikas blogos pamanīju labas atsauksmes par šo sēriju, tāpēc nolēmu izmēģināt.

Man ļoti patīk sastāvi šiem produktiem, jo gluži ar šī sviestu un olīveļļu man nepietiek. Galvenās aktīvās sastāvdaļas šai sērijai ir baltās tējas ekstrakts (antioksidanti) un karandža eļļa (dabīga UV aizsardzība). Papildus fitokalogēns, sepilifts, bambusa ekstrakts, nutri-keramīdi, augu eļļas un ekstrakti nodrošina pilnvērtīgu ādas kopšanu.

Pēc sajūtām tekstūras ziņā man visi izmēģinātie krēmi (dienas, nakts un acu) likās līdzvērtīgi. Tie ir piesātināti, bagātīgi, bet ļoti labi klājas un iesūcas ādā. Nekāds izteikts ādas spīdums nebija novērojams, āda gan nedaudz sāk spīdēt dienas garumā, bet tas man ir gandrīz no jebkura krēma. Lietoju pāris mēnešus un šajā laikā arī neparādījās nekādas nepatīkamas reakcijas, arī poras ciet no šīs sērijas krēmiem neaizgāja. Bet varu atzīmēt labu mitrinošo un barojošo efektu. Par grumbiņu izlīdzināšanu nemācēšu teikt-gluži gluda kā lelle joprojām neesmu un sīkās grumbiņas ap acīm joprojām ir vietā.

Ar apkures sezonas sākuma trakumu, kad mana āda uz nedēļu paliek ekstremāli jutīga un apsārtusi, man tomēr kaut kas sāķa pietrūkt mitrināšanas aspektā. Pieļauju, ka tieši tajā brīdī noderīgs būtu bijis serums, kas arī ietilpst sērijā, bet es problēmu atrisināju ar intensīvu mitrinošo masku kursu. Vēl jaatzīmē viegls, salkans aromāts, kas nav nepatīkams, bet priekš manis bija kaitinošs. Tas gan ir āri gaistošs.

Mīļie lasītāji, kādi ir jūsu jaunākie atklājumi dabīgās kosmētikas jomā? Sen neesam runājuši par šo tēmu.

10 thoughts on “Apskats – Madara Time Miracle un Lavera My Age

  1. Mans atklājums, kas jau kļuvis par iemīlētu kosmētikas skapīša iemītnieku, ir Oga Oga ķermeņa krēms “OLĪVU KRASTS”. Tam ir patīkams olīvu un maigs lavandas, kliņģerīšu aromāts, bet svarīgākais, tas lieliski un aši mitrina pat ļoti sausu ādu.

  2. No dabīgās kosmētikas mans atklājums ir Ekoell balzāmi sejai. Lietoju un smaidu, superīgs krēms! Nemaz nevar salīdzināt ar nevienu citu barojošu krēmu sejai.

  3. Madaras naktskreems man buus. Laveru sagribejaas pameeginaat, jo arii man ar vienkaarsu mitrinasanu saak palikt par maz, grumbinu it kaa nav, bet prasaas taada kaa atsvaidzinaashana un “nopietniem” pretnovecosanaas liidzekliem ir par agru.
    Paldies par atsauksmi.

  4. Man patika vakar ar Adorebox atnākušais lavera pieniņš kosmētikas noņemšanai, bet 2x lietošanas reizes ir par maz, lai spriestu par produktu. Pašlaik esmu atgājusi no tās eko-/bio- tēmas.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

