Līdzekļi dušai – The Body Shop un Vichy

Esmu jau minējusi, ka dušas produktus iedalu divās kategorijās. Pirmā – maksimāli rūpējas par ādu, novēršot ādas sausumu. Šiem produktiem ir maigi jāattīra, jāatjauno ādas līdzsvars un jāmitrina. Man piemērotākie ir no aptieku klāsta, tiem nav izteikts aromāts, bieži vien domāti atopiskai ādai. Otra kategorija ir aromātiski līdzekļi, kurus izvēlos, lai uzlabotu garastāvokli, uzmundrinātu sevi. Šodien piedāvāju pa vienam produktam no katras kategorijas.

shower_gel_vichy_thebodyshop

Vichy Nutri Extra Extreme Comfort Shower Cream ir dušas krēms, kas veido biezas, bagātīgas putas, maigi attīra, mitrina. Tātad viss, ko es meklēju šāda veida produktos. Aromāts ļoti viegls, neizteikts un grūti aprakstāms. Dušas krēms veidots uz glicerīna bāzes, satur ari B3 vitamīnu, hipoalerģisks. Sastāvā ir ari SLS, bet tas ir vairāk uz sastāva vidu, jo pamatā ir ādai draudzīgākas attīrošas vielas. Ražotājs saka, ka dušas krēms novērš ādas velkošo un sauso sajūtu līdz pat vakaram. Tik precīzi nemācēšu teikt, bet pēc šī produkta es varu noslinkot un nelietot ķermeņa krēmu.

Tumšajā gada periodā man ir problēmas ar pamošanos. Prāts ignorē modinātāju, aizguļos, nekāda eleganta un miera pilna brokastošana nesanāk. Izdomāju, ka man vajag rīta dušai superspēcīgu aromātisku produktu, kas liktu pamosties. Draugs definēja precīzāk- es meklēju dušas želeju, kas “would kick your balls”. Nu jā, aptuveni tā. Apdomājusi, kas ražo visvisvissmaržīgākos produktus (Lush un The Body Shop), izvēlējos pēdējo. Izsmaržojusi visas dušas želejas veikalā, nopirku Ziemassvētku kolekcijas The Body Shop Vanilla Bliss Shower Gel. Nezinu, kāpēc man likās, ka vaniļai piemīt mundrinošais efekts. Smarža ir tiešām spēcīga- krēmīga, salda kā vaniļas mēŗce. Un es pat nemāku pateikt, vai man tā patīk vai šķebina. Labi un krēmīgi puto, nesausina ādu, kaut gan SLS ir otrais sastāvā. Papildus satur medu un vaniļas ekstraktu. Viss it kā labi, bet kā modinātājs uz mani nestrādā. Jāpiebilst, ka pēc šīs dušas želejas krēms man ir vajadzīgs.

Varbūt jums ir idejas par ļoti smaržīgu un uzmundrinošu dušas produktu?

20 thoughts on “Līdzekļi dušai – The Body Shop un Vichy

  1. No savas puses varētu ieteikt Lush “Olive Branch” – mani no rītiem ļoti labi uzmundrina, un ādu nesausina. Vēl iesaku Korres dušas želejas, manam degunam viņas visas brīnišķīgi smaržo, tikai atliek izvēlēties pēc noskaņojuma, un sastāvs arī ļoti draudzīgs.

  2. Visticamāk, ka derētu asāks aromāts, kas liktu uzreiz atvērt acis. Vienīgais, kas nāk prātā, ir mentols, piparmētra. Nekādu konkrēti nosaukumu ieteikt nevaru, jo man pašai nepatīk dušas želejas ar šādu aromātu.

  3. Pamēģini angļu Original Source dušas želeju – pirmo reizi, kad ciemojos pie draudzenes UK, viņa to raksturoja, kā lielisku “paģiru rīta” dušas želeju. Vēl man patika Vidal želejas, bet Drogās vairs nav nopērkamas – ar izteiktu ledus smaržu.
    Man liekas, ka vaniļa drīzāk iemidzina, nevis atmodina.

    Man pašai patīk izmēģināt visādas smaržas, katru reizi cita želeja, tagad sakrājušās kādas 8 😀 varēšu visu mūžu lietot. 😀

  4. Mani pamodināt var tikai tiešām zālīšu aromāts. Uzreiz kā gurķīts gaisā!! Varu arī tik ieteikt Original Source dušas želejas – daudz mudrinoši aromāti! 🙂

  5. Man vannas istabā arī jābūt vismaz divām dušas želejām – nomierinošs aromāts un uzmundrinošs. Kā vakara nomierinošo variantu, es visbiežāk izvēlos lavandu, ārkārtīgi patīk tās smarža. Vislabākā no lietotajām ir bijusi Laveras. Viņiem ir arī ķermeņa eļļiņa ar tādu smaržu. Ideāls dienas noslēgums. Manā skatījumā, vaniļa ir konkrēts siltais, nomierinošais aromāts. Rītiem es iesaku kaut ko citrusīgu, spirdzinošu. Ir doma pamēģināt Laveras želeju ar verbenu un laimu. Bet loģiski domājot, no rītiem ideāls būtu produkts pēc kura varētu arī noslinkot, ķermeņa krēma ziņā, jo laika vienmēr ir tik maz. Tātad jāmeklē ideālais variants ar aromātu un kopjošajām īpašibām. 🙂

  6. Atgriez aukstāku krānu drusciņ vairāk, tas man reāli palīdz mosties. 🙂 Neesmu novērojusi, ka kāda dušas želeja mani spēcīgi modinātu vai nomierinātu, jāsāk pētīt šī tēma, tad arī man būs rezultāti.

    Bet ja padomā, man patika Madaras mētru želeja, tā,manurāt, bija uz mundrināšanas pusi.

  7. Cottage ir foršas želejas. Ziemai man patīk kakao, vaniļas un karameļu, bet superpuper atsvaidzinošas un atmodinošas ir kivi un greipfrūtu 😉

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

