Atsauksme – Clinique Chubby Stick #15 Pudgy Peony

Esmu sapratusi, ka lūpu spīdumi mani kaitina, īpaši ziemā, kad mati elektrizējas, līp pie lūpām. Brrr. Tāpēc ziemai man piemērotākas ir lūpu krāsas. Bet te nu jāstāsta mans bēdu stāsts. Es skaidri zinu, kas man patīk un piestāv. Es meklēju krēmveida, puscaurspīdīgas, balzama veida lūpu krāsas, bet man ir grūti atrast manu iemīļoto toni. Vēsu fuksiju / ogu toni, ar zilu apakštoni. Mana mīļākās lūpu krāsas (jokaini, bet tā ir Nivea ražojums. Šī zīmola dekoratīvā kosmētika nekad man nav patikusi, bet lūpu krāsas tonis bija ideāls) tūbiņa man vienmēr ir līdzi, to nelietoju, tikai izmantoju salīdzinājumam veikalos, kad meklēju ko jaunu. Šodien gribu parādīt vienu no lūpu krāsām, ko man ir izdevies atrast un kas man ļoti patīk.

chubby_stick2

Clinique Chubby Stick nav jaunums, tirgū tās ir jau ilgāku laiku, līnija ir bijusi veiksmīga, ir papildināta ar toņiem. Tā ir paresna zīmuļa formātā, viegli lietojama, var uzklāt bez spoguļa. Chubby Stick ir mitrinošs lūpu balzams, kas pietiekami labi arī kopj lūpas.  Uz manām lūpām turas stundas 2-3, noēdas vienmērīgi, neizceļ nesmukumus. Kaut gan ja lūpas ir ļoti sliktā stāvoklī, neviena lūpu krāsa neizskatīsies labi. Tad jāņem palīgos dziedējošs lūpu balzams nevis kaut kas krāsains.

chubby_stick

Clinique Chubby Stick #15  Pudgy Peonie ir ļoti skaists tonis pilnīgi manā stilā. Vienā kārtā tonis būs viegls, bet to vienkārši var klāt vairākās kārtās, tad tonis kļūst piesātināts un sulīgs. Saules gaismā vislabāk ir redzams, ka šai lūpu krāsai ir mitrs finišs. #15 Pudgy Peonie atkarībā no klājuma kārtām savā tonī mainās un ir kaut kas vidējs starp skaistu fuksiju, peoniju un ogu toņiem.

peoBilde ņemta šeit.

Nav nekādas jēgas no neprecīzām toņu fotogrāfijām, kuras šajā apgaismojumā  es varētu sagatavot, tāpēc labāk parādīšu jums linkus uz lieliskiem svatčiem, kur var apskatīties gan Pudgy Peonie, gan citus toņus. Lūk skaists meikaps no Elia Chaba ar manu mīļo toni. Vairākus toņus apskatīties var pie Time4beauty.

Kopumā Clinique Chubby Stick es neredzu mīnusus. Patīkama kvalitāte, klājums un galvenais- tonis. Kas nav mazsvarīgi – laba cena. Ls 11.

10 thoughts on “Atsauksme – Clinique Chubby Stick #15 Pudgy Peony

Komentēt

WordPress.com blogs.

