Veiksmīgi pirkumi no Lush un The Body Shop

Man patīk rakstīt labas atsauksmes, kad pirkums izrādījies veiksmīgs, produkti patīk un varu ieteikt tos arī saviem lasītājiem. Šodien tieši tāds raksts.

lush_sultana_of_soap

Lush Sultana of Soap ir sveramās ziepies, no kurām es parasti izvairos. Man nepatīk tie puslietotie ziepju gabaliņi vannas istabā. Bet šīs ziepes man iepatikās ļoti. Tās skaitās visbagātīgākās no Lush piedāvājuma, lai gan es vēlētos vēl barojošāku sastāvu. Ziepes ir krēmīgas, veido bagātīgas putas, nesausina ādu, satur olibanuma eļļu, kam jāstimulē ādas mikrocirkulāciju. Virspusē tām ir žāvēti augļi, kas man ne visai patīk, jo praktisks pielietojums tiem nav- tikai vanna jātīra. Bet galvenais, kas man patīk – smarža. Smaržo visa vannas istaba, smarža saglabājas uz ādas, ja pa virsu netiek lietots ķermeņa krēms (kurš izteikti sausas ādas īpašniekiem gan būs vajadzīgs). Man to grūti aprakstīt, jo nejūtu kāds izteiktas notis. Aromāts ir krēmīgs, mazliet kaut kas no augļu / ogu notīm un bergamots (kuru atšifrēju pēc produkta apraksta). Bet šajā gadījumā vienkāršāk doties uz Lush veikalu un paostīt pašiem.

Ziepes man ir palielā gabalā, kuru glabāju skapī. Vienkārši nogriežu mazāka izmēra šķēlīti, kuru turu vannas istabā. Cena : Ls 26 / kg. Domāju, ka tieši tāpēc visur figurē cena par 100g 🙂

the_body_shop_raspberry_shower_gel

The Body Shop Raspberry Shover Gel man ieteica izmēģināt kāda bloga lasītāja – paldies! Par pašu produkta sastāvu un iedarbību nav daudz ko teikt – tas ir tipisks The Body Shop dušas želejām – īpaši nesausina, bet krēms man prasās. Bet jau atkal – aromāts! Tas mani dara laimīgu! Aromātam ir tikai viena nots – aveņu ievārījums. Avenes šajā dušas želejā nav izteikti sintētiskas, kas mēdz gadīties, kad cenšas imitēt kaut ko ēdamu, īpaši augļus vai ogas. Aromāts gan nesaglabājas uz ādas, bet dušas / vannas laikā vannas istabā valda vasara. Avenes ir vienas no manām mīļākajam ogām. Tās saistās ar karstu vasaras dienu, jo tieši tādā laikā vienmēr esmu devusies avenēs. Aveņu ievārījums uz mammas izcilajām pankūkām. Vārdu sakot – tīras laimes aromāts! Noteikti iesaku ziemas vidū, kad atmiņas par garšīgu ēdienu un saulainu vasaru ir obligātais pārziemošanas minimums.

Aveņu dušas želeja līdz 27.01. ir nopērkama ar atlaidi- cena Ls 2.90.

7 thoughts on “Veiksmīgi pirkumi no Lush un The Body Shop

  1. super avenīga ir Bubchen bērnu dušas želeja. pirms atklāju BS, šī bija regulāri manā vannas istabā 🙂 un arī visa māja pilna ar vasaras un laimes smaržu :))

Komentēt

WordPress.com blogs.

