OPI Nail Envy

Rakstot atsauksmi par sejas krēmu, šampūnu vai masku, man pietrūkst, ka viedoklim nav gluži matemātisks un neapstrīdams pamatojums. Nav man iespēja jums precīzi parādīt, cik āda ir vairāk piesātināta ar mitrumu vai svaigāka toņa ziņā. Viss ir tik traki subjektīvi un balstās uz manām sajūtām un novērojumiem. Tāpēc man prieks, ka šodienas rakstam ir krietni taustāmāki pierādījumi.

nail envy

 

OPI Nail Envy ir viens no zināmākajiem nagu stiprināšanas līdzekļiem tirgū, bet man bija iesēdusies galvā ideja, ka tas domāts mīkstiem un vājiem nagiem. Mani nagi ir  cieti, par ko pārliecinājos, aizlaužot tos boulinga bumbā (jāatceras, ka vienmēr jānēsā līdzi nagu knaiblītes, lai izvairītos no apkārtējo uzmundrinošajiem “nu taču nograuz to nagu”. Yaaak!)

Vienīgā problēma ar maniem nagiem ir šķelšanās, kad nagi paaugas. Pie tam šī problēma aktuāla tikai 2- 3 nagiem manai smagi strādājošai, traukus un veļu mazgājošai labajai rokai (vai man vienai ir strauji pieaudzis apģērbu skaits, kurus var mazgāt tikai ar rokām un uz kuriem paskatoties vien ir skaidrs, ka veļas mašīnas maigākais režīms nav variants? Es biju naivi iedomājusies, ka 21. gadsimtā šo problēmu spēs atrisināt). Atkal jau aizrunājos.

Īsi un konkrēti – kopš lietoju OPI NAil Envy nagi nešķeļas. Aug gari, stipri, spēj tik vīlēt īsākus.

Es Oniks Beta iegādājos mazo pudelīti izmēģināšanai un nu domāju, ka jāņem lielā. Viennozīmīgi spēcīgs razultāts.

9 thoughts on “OPI Nail Envy

  1. Man arī ir šis, bet nez kāpēc tas, kas pudelītē iekšā atrodas ir krietni dzeltenāks, šis būs kaut kāds jaunāks, vai vienkārši gaisma?

    Pievienojos tam, ka līdzeklis ir labs un nagi paliek krietni labāki, man diemžēl turpina slāņoties, bet aug gan un aug labi, taču es dzeru arī vitamīnus.

    Manā skatījumā milzīgais produkta pluss ir tas, ka laka ir šķidra un to var uzklāt ļoooti plānā kārtiņā + pudelītē nesabiezē itin nemaz, man pēc gada lietošanas pudelīte jau drīz būs tukša, bet stiprinātāja tekstūra nav mainījusies ne pa gramu!

  2. Pirms pāris gadiem arī man bija šis klasiskais. Nagi nebija labā stāvoklī, bet arī nekādus īpašus uzlabojumus nemanīju. Ar laiku laka palika dzeltenīga, bet jāsaka, ka izmantoju arī kā virskārtu. Bet tā smaka!! Šausmas! Vienu brīdi pamanīju, ka tā sākusi maksimāli smirdēt. Nu tā, ka cērtas degunā, briesmīgi. Palietot vairs nevarēju. Kopš tā laika nevienu OPI kopjošo, bāzes, top līdzekli nelietoju. Trauma. Hahā 😀

  3. Atpakaļ ziņojums: Pēdēja laika atklājumi – favorīti manikīram.

Komentēt

WordPress.com blogs.

