Neveiksmīga debija – Veet Debiut

“Apsveicam jauno drosminieci! Ikviens zina, ka mēģinot ko jaunu pirmo reizi, var mākt šaubas, tāpēc mēs izveidojām mūsu Veet Debiut komplektu, lai palīdzētu jums pirmajā vaksācijas reizē!”

veet

Tik optimistisku un iedrošinošu tekstu jūs atradīsiet uz Veet Debiut vaska strēmelīšu iesaiņojuma. Kad slinkums iet uz salonu vai izmantot epilatoru, laiku pa laikam izmantoju šādas vaska strēmelītes. Tas ir ļoti ātri, ērti, varbūt ne tik lēti, bet praktiski nesāpīgi (vismaz es varu lietot, neatraujoties no grāmatas. Kamooon, ja esi pārdzivojis bikini vaksāciju, pāris strēmeles uz ne tik sensitīvām zonām ir nieks). Toties varu teikt, ka ja pirmo reizi būtu pamēģinājusi tieši šo maigām dvēselēm domāto “Debitantes komplektu”, man ilgi būtu jādomā vai tiešām gribu mēģināt vēlreiz.

Sāksim ar labo – vaska strēmelītes ir ļoti lipīgas un noraus pilnīgi visu. Tās ir tik lipīgas, ka tās droši varēs lietot vairākas reizes pēc kārtas uz vairākiem ādas laukumiem. Un tam ir ērta forma, kas, iespējams, arī kaut ko atvieglo iesācējiem. Bet te nu ari viss pozitīvais beidzas.

veet2

Strēmelītēs izmantotais vasks ir… es pat nezinu kā to aprakstīt. Tā kā ļoti plāns, bez struktūras, ļoti gluds. Tas atgādina mušpapīru. Vai līmlenti. Uzliku pirmo strēmelīti, mazliet pieturēju ar roku ādu  un mierīgi rāvu nost. !^#$%^&&!!! Nedomāju, ka mana āda ir tik staipīga! Droši vien ādas ļenganumu vecumdienās varēšu izskaidrot tieši ar šo procedūru. Jā, es zinu, ka āda ir jāpietur! Bet ar nākamo strēmelīti es izmantoju visu man pieejamo ķermeņa spiedienu, lai turētos pretī Veet spēkam, un tas neatrautu ādu no muskuļiem.  Pie tam sāpīgi tas bija ārprātīgi! Un es atkārtošu –  esmu lietojusi dažādas strēmelītes, bet šīs bija tiešām sāpīgi.

Otrs nepatīkamais faktors- āda palika spilgti sarkana. Arī neko tādu nebiju redzējusi pat jutīgās zonās. Noņēmu vaska paliekas ar klāt pieliktajām salvetēm, cerot, ka tas mazinās arī nepatīkamās sajūtas. Vakarā sarkanums bija nozudis. Pirmo reizi mūžā domāju, ka tiešām būs jāveic alerģijas tests, pirms nākamajā reizē lietot jaunus produktus.

Trīs lietas labas lietas – nākamajā dienā, iekāpjot vannā, bija jālec ārā. Lai gan apsārtums bija pazudis, sajūtas ūdenī bija kā pēc stipra saules apdeguma. Pēc iespējas vēsāka duša un Bepanten krēms pēc pāris dienām situāciju uzlaboja, tomēr man bija sajūta, ka norauta visa ādas virsējā daļa.

Man negribētos pilnīgi nokritizēt Veet, jo tas tomēr ir populārākais produkts tirgū un , acīmredzot, pieprasīts. Bet man nav vēlme to iegādāties atkārtoti. Ja jums ir laba pieredze par šo produktu, pastāstiet komentāros.

16 thoughts on “Neveiksmīga debija – Veet Debiut

  1. bija laba pieredze, bet tikai ar citām Veet vaska produktiem. Vienīgais minuss ir tas, ka es strēmelīšus izmanotju tikai vienā zonā, tāpēc man to 2 salvešu, kuras ir paciņā, nepietiek.

  2. Man izgāja līdzīgi – āda visu to un vēl nākamo dienu bija sārta, ar sarkaniem punktiņiem un jūtīga. Norakstīju šo reakciju uz to, ka neprotu kā nākas apieties ar vaska strēmelēm, bet izrādās, ka vaina nebija manī! 😀 Un jā, tā bija mana pirmā pieredze tieši ar šīm velna strēmelēm! 😀
    Turpinu pieturēties pie depilācijas krēmiem un skuvekļa. Ērtāk, nesāpīgāk utt.

  3. Es kaut kad ļoti sen mēģināju vienas strēmeles, bet tās nenorāva pilnīgi neko. Kopš tā laika neesmu vairs mēģinājusi, bet varbūt ir kādas, kas labi strādā?

  4. Nē, nē, es nerakstīšu labu, ne ar vienām Veet strēmelēm mīlestība nav izdevusies, vai noplēš ar visu ādas virskārtu, atstājot spalvas, utt., u.tml. dažādās kombinācijās.

Komentēt

WordPress.com blogs.