Tukšā tara – janvāris

Operācijas “atbrīvo vannas istabu līdz pavasarim” janvāra  rezultāti iepriecina.

tuksa_tara_janvaris_1

Sejas kopšanas produkti. Institut Esthederm Cellular Concentrat lietojot divas reizes dienā pietika nedaudz vairāk kā mēnesim. Ilgāk, nekā es cerēju, jo 15 ml tilpums likās maz.  Nevaru teikt, ka mana āda ir pārvērtusies, bet zīmols ari nesola ātrus rezultātus. Lietošanā ļoti patīkams produkts. SebaMed Cleansing Bar – seju ar ziepēm nebiju mazgājusi gadiem, bet nolēmu šīs ziepes izmēģināt Āzijas dubultās attīrīšanas programmas ietvaros. Saputojot ar auduma sūkli, veido vieglas putas, attīra labi, nesausina ādu, smaržo nedaudz pēc vīriešu kosmētikas. Avene Antirougeurs fluīdveida pieniņš no Adorebox. Apsārtumu nenoņēma, bet varbūt labāk darbojas ilgtermiņā. Savu darbu dara labi.

tuksa_tara_janvaris_2

Esmu dzirdējusi, ka daudziem vairāk izlietojas balzami. Man tieši otrādi – litriem iet šampūni, bet balzami kaut kā lēnāk. Arī šajā mēnesī tukšas vairākas šampūna pudeles (skaidrs, ka tās iesāktas bija jau sen). Ducray Anaphase Stimulating Hair Shampoo – ari no Adorebox produktiem. Krēmveida šampūns, kas man sākotnēji radīja vīziju par taukainiem, salipušiem matiem. Bet nē – lieliski puto, maigi attīra, liek maniem matiem ilgāk saglabāties svaigiem. Satur vitamīnus un paredzēts lietošanai pret matu izkrišanu. Kā palīdz pret izkrišanu, grūti pateikt pēc paraudziņa, bet šampūns mani patīkami pārsteidza. Nanomax Hydra Shampoo nedaudz bija aizkavējies vannas istabā, lai gan man ļoti patīk. Burtiski piebāzts ar vērtīgām sastāvdaļām, saldi smaržo, nogludina, piešķir spīdumu, padara matus nedaudz smagnējus. Phyto Phytojojoba šampūns sausiem matiem arī ir ļoti labs. Krēmveida, labi puto, maigi attīra, nogludina, atšķetina. Un vēl viens teicamnieks ar labu sastāvu, bet stulbu iepakojumu – Weleda rozmarīna šampūns. Attīra pamatīgi, bet maigi, nomierina sakairinātu galvas ādu, smaržo kā jau nosaukums saka- pēc rozmarīna, padara matus dzīvīgus un spīdīgus, tie nezaudē apjomu. Bildes apakšā iespiedies L`Oreal Preference matu krāsai līdzi nākošais balzams, kas man ļoti patīk. Ja to pārdotu atsevišķi – es stāvētu rindā pirmā. Pati krāsa man gan lika vilties. Protams, ķīmiskā, asā smaka, kas raksturīga visām noturīgajām matu krāsām. Rezultāts bija brīnumskaists – krāsa sanāca tieši kā plānota, nepalika tumšāka, skaists spīdums, nenovārta galvas ādu. Bet nomazgājas burtiski 2 nedēļu laikā pat ar saudzīgiem matu kopšanas produktiem. Žēl, jo savādāk krāsa ideāla.

tuksa_tara_janvaris_3

Vichy Nutri Extra Extreme Comfort Shower Cream – ideāla ziemā sausai, jutīgai ādai. Čistaja Linija skrubis ķermenim ar masāžas efektu – ideāls līdzeklis par zemu cenu. Man patīk viss, sākot no ideālas maigas, bet iedarbīgas attīrīšanas līdz maigajam aromātam. Kopš dabīgās kosmētikas mēneša, ar interesi izmēģinu alternatīvas niknajiem dezodorantiem. Nivea Pure  Natural Action ir dezodorants (tātad būtībā smaržiņa, kas nebloķē svīšanu, bet vienkārši atsvaidzina). Man nav izteiktas problēmas ar svīšanu, tāpēc ikdienā ir ok, bet lidmašīnā es ar šo dezodorantu sasmērējusies nesēstos. Un pie čūskām ari ciemos neietu. Derēs minimāliem svīdējiem ar stabilu psihi. A-Derma Exomega attīrošā eļļa(paraudziņš no Adorebox), paredzēta ļoti sausai un atopiskai sejas un ķermeņa ādai. Nesmaržo, mazliet uzputo, saskarsmē ar ūdeni, attīra ļoti maigi. Lietoju tikai ķermenim. Man ir bijis līdzīgs produkts no Emolium, nekādi pārsteigumi. Gehwol Extra kāju krēms – biezs, smagnējs, bet man tieši tādi patīk. Sastāvā arī ārstnieciskas augu eļļas, lieliski mīkstina – ļoti labs. SebaMed Hand+Nail Balm – lietoju darbā. Diezgan viegls, iesūcas diezgan ātri. Smarža gan man likās nedaudz kaitinoša – pūderaina. Tā kā ļoti bieži mazgāju rokas, labi noderēja. Izlietots ari pirmais no nesen nopirktajiem Crabtree & Evelyn roku krēmiem – Avocado Olive & Basil Ultra- Moisturusug Hand Theraphy. Sīkāk pastāstīšu atsevišķā rakstā, bet krēms lielisks. Labi iesūcas ādā, ļoti ekonomisks, lieliski mitrina un pabaro gan roku ādu, gan kutikulas, labi smaržo.

Tāds man bija pudelīšjanvāris. Kā jums veicās ar krājumu tukšošanu?

4 thoughts on “Tukšā tara – janvāris

Komentēt

WordPress.com blogs.

