Pavasari sagaidīt labākā formā!

Brīvdienas rītā, kad nebiju pat paspējusi izdzert kafiju,  no māmiņas saņēmu nepārspējama optimisma pārpildītu īsziņu “Juhuu! (šo izsaucienu es piefantazēju, bet varu zvērēt, ka kaut ko līdzīgu ausīs dzirdēju). Tikko atgriezos no slēpošanas! Lai arī tev jauka diena!”.

Ļoti motivējoši! Mana māmiņa ir sportiskāka par mani! Bet šis bija tikai viens no pēdējiem pilieniem uz manām smadzenēm, kas lika ķermenim saņemties un mēģināt izrauties no biroja darbinieka  / blogera / profesionāla sliņķa neveselīgi sēdošā dzīvesveida. Otra nepārprotamā zīme bija gada sākums slimnīcā, kad bez pretsāpju zālēm nespēju pat galvu pakustināt. Biedējoši!

Mērķis- sagaidīt pavasari labākā fiziskajā formā! Tas tiešām ir primārais mērķis. Ar svaru tīri teorētiski esmu apmierināta, bet kā saka- vienmēr pasaulē kāda ir tievāka un bagātāka. Tāpēc svara samazināšanās būtu patīkams blakusefekts. Eksperimentam nopirku pat svarus, lai varētu visu precīzi dokumentēt.

Darbības plāns. 

Pirmaissportošana mājās, izmantojot Jillian Michaels 30 Day Shred video. Plāns 30 dienām, kas sastāv no 3 līmeņiem. Katru veic 10 dienas, tad pāriet uz nākamo līmeni. Man vingrošana mājās ir ērtāka.

Kāpēc tieši šis plāns, ja internets ir pārpildīts ar superķermeņus veidojošām pamācībām? Jillian`as video atradu kādā forumā, kur tas tika ieteikt kā iesācēju variants tiem, kam Insanity izskatās sarežģīti (mans sākotnējais mērķis, kas izskatās pēc īpašo uzdevumu vienības kareivja manuāļa). Ideāli, ja sen nekas nav darīts, pakāpeniskai ķermeņa iekustināšanai – sniedz gan kardio slodzi, gan pamatīgu treniņu visām muskuļu grupām. Ideāli, jo īss (atkrīt atrunas par laika trūkumu). Tam pierādījums ir mana draudzene, ar kuru kopā uzsākām šo piedzīvojumu, un kas paspēj izpildīt šo programmu starp pilnu darba dienu un rūpēm par ģimeni un diviem maziem bērniņiem. Ideāli, jo nav nepieciešams nekāds aprīkojums, izņemot paklājiņu un hanteles, kuras var aizvietot ar pledu un ūdens pudelēm (atkal- atkrīt daudzas atrunas).

js_

Bilde ņemta šeit.

Esmu vingrojumus izpildījusi jau 5 dienas un redzu dažus trūkumus – stulba mūzika, man par maz preses vingrojumu un staipīšanās, bet piepumpēties joprojām varu tīri simboliski, tā kā tālāk par 1. līmeni neesmu tikusi.

Otrs – nedaudz cenšos pamainīt ēšanas paradumus, pārceļot ogļhidrātu ēdienus no vakara uz dienas pirmo pusi. Tik pierastā kafija ar saldumiem pēc vakariņām nu ir atcelta. Bet jāatzīstas, ka bez īpašām pūlēm. Kad esi sabrukusi  ar seju sviedru pielietā paklājiņā pēc pumpēšanās, absolūti negribas sevī sabāzt cepumus!

Trešais – beidzot lieku lietā ķermeņa masāžas rīku, ar kuru mani apgādāja draudzene (paldies, Alīna!).

Ceturtais – domāju šai veselīgajai programmai pievienot kaut ko no ķermeņa kopšanas kosmētikas klāsta (galu galā- šis blogs taču ir par kosmētiku). Pagājušajā gadā izmēģināju vairākus pretcelulīta un ķermeni nostiprinošus krēmus no ElierBaldones dūņāmAvonGarnierVichyMadara. Tāpēc labprāt pieņemšu jūsu ieteikumus. Kādi produkti jums  ir iepatikušies vai arī kurus jūs vēlētos redzēt kā mana eksperimenta trusīšus un uzzināt , vai ir vērts tos iegādāties.

Tāds lūk mans plāns. Centīšos reizi nedēļā atskaitīties par sasniegto!

19 thoughts on “Pavasari sagaidīt labākā formā!

  1. O, man ļoti patīk Džilianas DVD, jo īpaši 6 weeks six pack. Es pagājušajā ziemā vingroju, bet tagad esmu galīgi izlaidusies – vajag atkal pievērsties 🙂 Novēlu Tev arī izdošanos 😉

      • Ļoti labi izdzenā 🙂 Diezgan ilgi vingroju to pirmo daļu, kad jutu vairāk spēka, pārgāju uz otro, bet nu jau viss sasniegtais vējā, tādēļ būtu jāsāk atkal ar pirmo 😦 Vispār, teikšu, ka rezultātus var just diezgan ātri. Jau pēc mēneša biju nometusi kādus 3 kilogramus.
        Man ļoti patīk tas, ka šajā 6pakā ir labi sabalansēti kardio un spēka vingrojumi, bet Džilianai jau gandrīz visos DVD tā ir. Man personīgi neder tāda lēna “staipīšanās”, tādēļ tāda, pat diezgan brutāla pieeja ir tieši priekš manis.

      • Man Džiliana ir par maigu – man vajag vēl motivējošāku treneri. Mūziku gan es būtu gribējusi sportiskāku – šī izklausās it kā Ross np “Friends” spēlētu sintezatoru pagrabā 🙂

  2. Džilliana vispār ir kaut kas satriecošs!
    Tik iedvesmojoša sieviete. Arī eju tagad cauri 30day shred, bet papildus pielieku klāt vēl vingrinājumus gurniem un presei pēc tām Džillianas 20minūtēm. Tad ir ok.
    Veiksmi tev noturēties un saglabāt apņēmību!

  3. Kādu laiku atpakaļ kopā ar kolēģi iesākām šo programmu, un jāsaka, ka visi apstākļi salikti kopā man ir izveidojuši visai kritisku attieksmi pret 30shred. Lūk, kāpēc:
    1. Abas (es un kolēģe) bijām pilnīgi pretstati – es, salīdzinoši, slaida, patīk kārtīgs [jā, pat brutāls] treniņš, bet mājas nu bija tā vieta, kur ceļš līdz ceptiem kartupelīšiem bija īsāks, nekā no sporta zāles. Viņa – apaļīga, absolūti nemīl sportu, un izlaida daudz dienu, paturot šos video kā ‘ai, kaut kad, kad palikšu stīvāka, palakstīšu’.
    2. Slodze, kko piedāvā Jillian, kā jau minēju, likās par vāju, un reālus rezultātus sniegs tikai, ja ir 10kg+ liekais svars, kas kusīs pats no sevis. [Kolēģei pat jumping-jacks likās par smagu, ko te vēl piebilst].
    3. Ja vēlies vienkārši justies fiziski labāk uz pavasari, ziemas periodā, protams, šis ir labāk, nekā nekas vispār, bet iesaku iegādāties labu pretvēja skriešanas tērpiņu, un apskriet tuvējam rajonam – cik TAS ir fantastiski un omu uzlabojoši! Bet te atkal – kurš sportošanas veids ir tuvāks.. 🙂

    Kopsavelkot – ja jūti, ka pati, bez motivācijas, slodzi uzturēt nevarētu, kā arī vēlies vienkārši izkustēties – šis bīus labs variants ap otro līmeni.. jautājums tikai – a ko 31. dienā?

    Un pavisam īsumā par kosmētiskajiem līdzekļiem – mana panākumu formula ir sekojoša – dušā Geomar sāls skrubis, ko nobeidz ar kontrastdušu [ziemā spēju izturēt tikai uz kājām], tad slavenais Eveline 3D dedzinošais krēms. [Tomēr šie ir tikai papildlīdzekļi kardio un spēka treniņam 3x nedēļā un sabalansētam uzturam. Zinu, ka bez tā neviens zieķis neko nepalīdzēja.. ]

    Un ja jau runāt, tad runāt 😀 – vēlējos tikai piebilst, ka katru dienu iemetu aci tavā blogā, jo raksti un apraksti gandrīz vienmēr atbilst manām interesēm un aktuālām tēmām. Īpašs cepums par sausu ”reklāmrakstu” neesamību, kurus par produktu X var lasīt visur citur!

    Veiksmi uzsāktajās aktivitātēs un ceru, ka publicēsi arī kādu status update! 🙂

    • Kā man patīk tik gari komentāri! 🙂
      Pēc Tevis aprakstītā problēma jau nav Džilianas video, bet gan faktā, ka tas nebija piemērots jums abām. Tu esi labākā formā un Tev vajag ko vairāk. Savukārt, draudzenei vnk slinkums 🙂 Un ja viņa nespēja pat palēkāt, tad laikam jau sākumam pietiktu ar vienkārši ilgākām pastaigām.
      Skriešana ir laba, jā. Pati vairākus periodus dzīvē ar to esmu nodarbojusies un nav nekā labāka, lai izvēdinātu no galvas visas pa dienu uzkrātās muļķības un stresu. Diemžēl skriešana man tagad ir no no. Jebkas, kas rada triecienus mugurai, man vairs neder.
      Svaru es arī neplānoju ar šo zaudēt. Piekrītu, ka bez sabalansēta uztura tur neiztikt. Mums ģimenē tradicionāli tiek ēsts ļoti daudz dārzeņu un augļu, pat lēcas, pupas, pastinaki un citi dīvaiņi ir ikdiena. Bet man ļoti patīk arī franču virtuve ar visām sviesta un krējuma mērcēm, pastas un silta kanēļmaizīte 🙂 Ja to neēd katru dienu, ir ok. Strauji zaudēt svaru var tikai ar lielāku svaru vai dzīvojot uz plika ūdens. Mans svars tagad ir 60.2 (jā, man ir svari, tāpēc pirmo reizi mūžā svaru zinu tik precīzi) pie 1.71 garuma. Ja vajag kaut kādu ideālo noteikt, tad tas būtu 55, kāds man bija 16 gadu vecumā 🙂
      Kaut kur jau minēju, ka mēnesis riteņošanas vakaros pa mežu celulītu nokāva straujāk kā jebkurš krēms. Bet krēmus, kaut simboliski, vēlos pievienot bloga tematikas dēļ.
      Paldies par labajiem vārdiem! Un reizi nedēļā noteikti atskaitīšos par sasniegto.

  4. Aizgāju pirātos zagt šo video.

    Esmu no tām, kura viena pati var saņemties tikai baseinā, uz zemes man vajag cilvēku ar pletni… tā kā vingrošana mājās ir sarežģīta, kaut gan viss tam ir – kardiotrenažieri, hanteles, vieta… nu vismaz video būši ielādējusi! 😀

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

