Pavasari sagaidīt labākā formā. 2. nedēļa

Dažādi jauni projekti darbā mani ir iedzinuši tādā kā mēmā pauzē. Man negribas domāt, rakstīšanai par kosmētiku vēlme ir apaļa nulle, spēju tikai skatīties eleganti skaistus seriālus par britu aristokrātu likteņu pavērsieniem. Un sportot. Man šķiet, ka šī nodarbe vēl tur mani normālā  enerģijas līmenī. Tāpēc pastāstīšu kā man iet ar fiziskās formas uzlabošanu. Sākums stāstam tieši vienu rakstu zemāk.

Praktiski pabeigta 2. nedēļa. Godīgi – nav izlaista neviena diena. Man pat liktos tā dīvaini, ja es neizpildītu savu vingrojumu programmu. Vingrošana mājās noteikti ir visvisislabākais priekš manis, jo es mierīgi varu samaksāt sporta klubā par 3 mēnešiem uz priekšu un gultā lasīt grāmatu bez jebkādiem sirdsapziņas pārmetumiem. Vienmēr atradīsies iemesls neiet uz klubu- slikts laiks, pārāk labs laiks, slinkums, darbs, tikšanās, bet mājās es vienmēr kaut kad nonāku.

jmmet

bilde ņemta šeit

Jillian Michaels 30 Day Shred esmu pārgājusi otrajā līmenī un nu jau man viss liekas diezgan viegli. Sapratu, ka tikai nedēļas laikā man ievērojami ir uzlabojusies izturība, tāpēc divas reizes nedēļā Shred`u aizvietoju ar Jillian Michaels Bannish Fat Booste Metabolism, kas ir garāks (gandrīz stunda) un ļoti intensīvs kardio, protams, papildināts ar visu muskuļu grupu nostiprināšanas vingrojumiem. Pirmo reizi to izmēģinot, tieši 2 reizes domāju, ka jāmet miers – no trakajiem palēcieniem sirds sāka trakot, bet pielietojot seno sporta zāles pieredzi, vienkārši samazināju uz īsu brīdi intensitāti, kamēr pulss nostabilizējās un turpināju.

Bija arī krīze 8. un 9. dienā, kad man likās, ka nav spēka. Kājas smagas, enerģijas nav. Jokaini, bet kolēģei, ar kuru kopā to visu uzsākām, bija tieši tas pats. Kopā pārvarēt krīzi ir vieglāk.

Pagājušajā nedēļā daudz laika (un naudas) paņēma ārstu apmeklējumi, izmeklējumi, lai darītu visu iespējamo pret sēdošā darba sekām. Tā visa rezultātā papildus (izklausās, ka šo visu raksta kaut kāds fitnesa frīks nevis es) divas reizes nedēļā es vingroju kopā ar fizioterapeitu, nostiprinu muguras muskuļus, kaklu, staipu muskuļus un tieku staipīta uz visām pusēm Slinga terapijas ietvaros. Noteikti iesaku pakonsultēties ar šādiem speciālistiem. Uzzināju, piemēram, ka man ir pilnīgi aizliegts locīt galvu uz aizmuguri. Nekāda lūrēšana uz basketbolistiem tuvplānā un augšējiem plauktiem veikalos.

Tāds lūk progress. Kā jums veicas? Pastāstiet kā gājis ar sportošanu šajā nedēļā? Apsolos tuvākajās dienās uzrakstīt arī kaut ko par kosmētiku.

9 thoughts on “Pavasari sagaidīt labākā formā. 2. nedēļa

  1. Slingi ir modes lieta. Jauns veids kā nokāst naudu bez papildus pievienotās vērtības salīdzinājumā ar citām terapijām
    nevienam nav veselīgi locīt galvu uz atpakaļu, ja neprot to darīt. palasi par “pātagas cirtienu” jeb Whiplash: A Common Neck Injury.
    katram, kas vēlas skatīties uz augšu, arī uz basketbolistiem vai zvaigznēm, ir nevis jāgāž galva atpakaļ, bet jāceļ zods uz augšu. tad viss būs kārtībā.
    Un ietaupīsi simtus latu par slinga terapiju. labāk vienkārši vingro.

    • Tas nav gluži mans gadījums – kaklu netraumēju kādā negadījumā. Mans negadījums ir sēdēšana pie datora 🙂 Kā sekas izmaiņas skriemeļos + drausmīgs muskuļu saspringums plecos, kurus var atslābināt ar medikamentiem.
      Paldies par info! Par slingu atsevišķi nemaksāju, tas nāk papildus vingrošanai.

      • Pie datora sēdēt arī ir jāmāk :). ieskaties http://raiti.lv/jaunumi/poza
        varu arī klātienē ierādīt, kā sēdēt un kā drukāt neskatoties uz pirkstiem. Tas izskaudīs saspringuma rašanos. Patlaban Tu visu laiku cīnies ar sekām, bet vajadzētu padomāt par cēloņiem 🙂 Sēdošs darbs var būt arī bez sekām, ja to pareizi dara.

      • Ja ar krēslu domā “ergonomisku muguru un/vai roku balstus”, tad nekas nebūs līdzēts. vienīgais veids kā saglabāt taisnu muguru un atbrīvotus pecus, ir sēdēt uz kā taburetes. Paskaties amerikāņu filmās kā sēž tiesas zālē stenogrāfistes.

  2. bac, dārgā, tas ir biroju vīrus. es jau gadu strādāju šitajā datorpozā un rudenī man sākas abnormalas sapes sprandas labajā pusē… takā esmu jau kādu laiku starp osho, jogu un smadzenju skalošanas nodarbēm, sparatu ka tas ir gan no tās sēdēšanas, gan no nespotošanas, gan no stresa un parspilētas atbildība sajūtas, kas padara galvu tik smagu, ka jāraud. Es sāku iet uz jogu, tas ja godīgi palīdzeja tikai bišķi, tad pirms 2 nedēļām izpildīju stundu garu pārprogrammēšanas rakstu darbu kapēc man varētu sāpēt tā spranda – nakamajā rīta kakls sāpēja par 75% mazāk. pirms pāris dienām man vēl to kaklu bišķi izmasēja, nesāp vairāk vispār… so, sports+wtf, domā kapēc streso ir mana šī briža recepte
    ko tu saki par sejas vakuummasāžu ar bankām? biju sejas fitnescnetrā uz apmācību. pat nopirku bankas

    • cik pazīstami! 🙂
      klau, kas ir “stundu garu pārprogrammēšanas rakstu darbu kapēc man varētu sāpēt tā spranda “? Rakstīji sajūtas un pārdomas?
      par tām bankām- lasīju, ka esot efektīvi, ja māk to pareizi darīt. Man tīri emocionāli nepatīk nekas, kas staipa ādu 🙂 Bet tuvāk šo procedūru neesmu pētijusi

      • jā, rakstīju to , bet pēc īpašas jautajumu sistēmas, mamma vasarā iedeva randoma 😉 varu padalīties un tev ieskenēt
        nu, jā tipa iemācija kā jadara, ta jau forša sajūta, bet man pēc katras reizes uzmētās pa 1 pumpai – tas bija man rekords vienlaicigi 3 pumpas ( man pumpas principā nemetas)

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

