Pavasari sagaidīt labākā formā. 3. nedēļa

Un tā- trešā nedēļa ir pagājusi, plāns tiek ievērots. Protams un kā vienmēr – ar modifikācijām, kuras ievieš dzīve.

Esmu jau trešajā līmenī Jillian Michaels 30 Day Shred, kas vairāk ir veltīts muskuļu veidošanai. Nekas neliekas grūti, tikai ķermeņa augšdaļas vingrojumus push-up pozā uz grīdas es joprojām veicu iesācēju līmenī. Tas ir visai loģiski, jo tieši rokas man ir ļoti vārgas. Turklāt nedēļas nogalē no visiem šiem armijas izgājieniem ar pumpēšanos, man bija sastiepti krūšu muskuļi (par kuru eksistenci visus šos gadus es nebiju nojautusi), tāpēc divas dienas izpildīju kardio 30 minūšu programmu no Jillian Michaels Body Revolution, kur ķermeņa augšdaļa piedalās minimāli. Varbūt kādam noder –  ielieku linku, kur parādīti, kur tie muskuļi atrodas un kā tos izstaipīt.

Joprojām tiekos ar fizioterapeitu kopējai pavingrošanai. Divas reizes nedēļā Shred`u aizvietoju ar Jillian Michaels Bannish Fat Booste Metabolism. Reizi nedēļā pēc šī izpildu vēl ļoti jauku staipīšanos no a.m.& p.m stretch, kur ir vingrojumi rītam un vakaram ar nelielu pašmasāžu. Sākotnēji mani mulsināja tantes triko un locīšanās uz platformas kalna virsotnē, bet paši vingrojumi ļoti līgani un pakāpeniski aizveda mani ļoti patīkamā prāta stāvoklī, kad kaimiņa tuc-tuc-mūzika mani vairs nespēj skart.

Mieru un pacietību arī jums, draugi!

16 thoughts on “Pavasari sagaidīt labākā formā. 3. nedēļa

  1. jā, es jūtu un redzu rezultātu. Viss ķermenis jau pēc trīs nedēļām ir tāds kā stingrāks. Nemāku īsti izskaidrot, bet ejot, kustoties es jūtu, ka sastāvu no muskuļiem nevis vnk kaut kā 🙂 Īpaši jūtu, ka man ir sānu prese, kad pagriežos uz sāniem.

  2. jau kādus divus mēnešus galvā nelika mieru doma, ka vajag vingrot mājās, bet kā jau visiem, slinkums atrod visādus iemeslus kāpēc to nedarīt 🙂 Tad nu raksts šeit jau bija, kā taustāms pierādījums, ka jāsāk kustēties, it kā Visums man jau baksta ar pirkstu.Vakar pirmā reize un nežēlīgs lepnums par sevi ka to paveicu 🙂 šodien jūtu, ka man ir arī muskuļi. liels paldies par iedvesmu 🙂

    • Paldies, Lita – man prieks, ka pievienojies. Man pašai parasti, ja godīgi, tracina lasīt apzinīgu cilvēku atskaites par sportiskajām aktivitātēm :)) Es rakstu tik detalizēti, lai parādītu, ka pat lielie sliņķi kā es, var saņemties!

  3. Droši vien ar muguras problēmām pirms sportošanas būtu jākonsultējas pie speciālista. Vai vari ieteikt iestādi, kur pieņem labs fizioterapeits?

    • Es pati esmu laba fizioterapeita meklējumos. Patreizējais priekš manis strādā pārāk vispārēji – gribu, lai vingrojot tiek vairāk risinātas tieši mana mugurkaula īpatnības.
      Ja Tev ir ģiemenes ārsts, tad vajag rentgentu mugurai uztaisīt. Bez ta neviens speciālists neko nevarēs pateikt precīzi. Es gāju šādā secība- neirologs (jo man sāpēja)-rtg-fiziskās medicīnas ārsts- fizioterapeits/masieris

Komentēt

WordPress.com blogs.

