Pavasari sagaidīt labākā formā. 4. nedēļa

Šovakar Skaistuma dienasgrāmata raida no ZEN planētas. Miera un labsajūtas oāzes. Par labsajūtas iemesliem raksta beigās. Bet galvenais – ir pagājis mēnesis, kopš iesāku gaidīt pavasari, iekustinot pie datoru aizsēdējušos ķermeni! 

Mūsu lieliskais fotogrāfs, enerģiskais Gunārs Binde reiz lekcijā mums stāstīja, ka vajag sevi paslavēt. Nevajag kautrēties, ja esi ieguldījis kādā lietā laiku, enerģiju, noteikti ir jānovērtē padarītais un nevajag kaunēties teikt par sevi labu. Tad nu es arī uzsitīšu sev uz pleca par to, ka jau mēnesi man ir izdevies pieturēties pie plāna un atrast laiku fiziskām aktivitātēm katru dienu.

Jau  finiša taisnē mani piemeklēja trauma –  iespējams, neierastās slodzes dēļ sāka sāpēt locītava. Man šķiet, ka to sauc par gūžu (līdz tam man likās, ka “gūža” ir tikai veciem cilvēkiem, kuriem nedrīkst paslīdēt un nokrist).  Jutos vienkārši briesmīgi ne tik daudz sāpju, cik nerealizētās programmas dēļ. Tāpēc pēdējās dienas veicu vingrojumu kompleksus bez pakaļkāju iesaistīšanas presei un rokām – Tony Horton’s Power Half Hour.

Noteikti daudziem no jums interesēs rezultāti. Svara ziņā neko neredzu, jo tas man lēkā 2 kg robežās. Bet kā jau minēju sākumā – palikt vieglākai nebija mans galvenais mērķis. Man patīk sajūta, ka tagad jūtu savu ķermeni. Tā ir tāda dīvaina sajūta, kad ejot jūtu, ka strādā tas vai cits muskulis, pagriežoties jūtu vēdera sānu muskuļus. Nenoliedzami viss ķermenis ir palicis stingrāks. Es varu piepumpēties! Lieliskus uzlabojumus jūtu izturībā. Tagad ar draudzeni smejamies, ka pirmajā dienā bijām aizelsušās un sarkanas, bet tagad “jumping jack” ir mūsu atpūtas vingrinājums starp daudz briesmīgākiem. Bet pats galvenais- es nevaru iedomāties dienu, kad atnākot mājās es nevingrotu. Sportiska izkustēšanās ir dabīgi kļuvusi par manas dzīves sastāvdaļu.

Ko tālāk? Domāju, ka pievienošos draudzenei Jillian Michaels Body Revolution, kas paredzēta 3 mēnešiem. 

Patreiz meklēju jaunu fizioterapeitu, jo man iepriekšējais likās ļoti vispārīgs. Muguru kā tādu stiprināt tagad māku pati, bet gribu atrast fizioterapeitu, kas varētu strādāt daudz individuālāk. Tā vietā esmu paspējusi iziet masāžas kursu, kas ir bijis iepriekšējo nedēļu relaksējošākais pasākums.

Un tagad izskaidrojums par manu šī vakara ZEN. Jau uzsākot projektu, es motivācijai sev piesolīju dāvanu pēc veiksmīgi izturēta pirmā mēneša. Šodien to ari sev pasniedzu.

lavander_gift_1

Sākotnēji plānoju iegādāties Dr.Hauschka ķermeņa krēmu ar sandalkoku un lavandu (brīnišķīga smarža), bet konsultante man ieteica komplektu Rest & Renewal, kura cena atšķīrās tikai par latu. Papildus krēmam tur ietilpst lavandas vannas piedeva. Mīļie, es nezinu vai dabā tāds ķermeņa stāvoklis eksistē, bet esmu lavanda – high. Visiem lavandas mīļotājiem, darbā pārgurušajiem – jums to vajag! Un tādus vārdus es saku reti. Brīnišķīgs produkts. Nopirkt var Biotēkā.

Pastāstiet kā jums gājis iepriekšējā nedēļā ar sportošanu!

16 thoughts on “Pavasari sagaidīt labākā formā. 4. nedēļa

  1. Ah, ir iemesls priecāties! 🙂

    Es nedēļas sākumā nomainīju sporta klubu un trīs rezies neveiksmīgi mēģināju pierakstīties uz baiku nodarbību pie konkrētas treneres, bet cilvēki sarakstījušies jau vairāk kā dienu uz priekšu. Un mani tikmēr neliek mierā doma, ka tām nodarbībām nu gan jābūt kaut kam īpašam! 😀

    • kurā klubā tagad iesi?
      Es kādreiz biju pilnīgi atkarīga no vienas baiku treneres- tik laba! Pati kā vikings (liela un skaista), ļoti motivējoša, super nodarbības. Eh, žēl, ka nezinu, kur viņa tagad strādā

  2. Man gāja kā pa kalniem. Sāka sāpēc ceļgals, nācās dažas dienas vingrot uz pusslodzi (izlaist tos vingrojumus, kuros “piedalās” ceļgali). Tagad tā kā labāk, tādēļ ceru, ka beidzot varēšu izpildīt visu 🙂 Rest & Renewal izklausās ļoti labi 🙂

      • Jā, tieši uz tiem. Sajutos kā tāda tantiņa, kurai visur dur un sāp 🙂 Es arī pirms daudziem gadiem skrēju, arī sāpēja ceļgali, tādēļ pametu. Pilnīgi tā, ka raudāt gribas, nevar paskriet. Ikdienā tā kā problēmas nav ar ceļgaliem, bet kad jāsporto, tad sākas. Paldies, vingrošanu es tomēr turpināšu 🙂

      • Man skriešana beidzās, kad no meža celiņiem pārvācos uz asfaltu (mežā parādījās virinātājs :)). Burtiski pāris nedēļās ceļi sagāja sviestā, nevarēju pa kāpnēm pat paiet.
        Vispār ir nopērkami tādi cela “stiprinātāji” (nezinu, kā tas pareizi saucas). Fiksē celi un palīdz turēt slodzi. Bet to noteikti vajag pirkt tikai konsultējoties ar speciālistu.

  3. Es šonedēļ noslinkoju, it kā daudz darba, mazais un vēl 100 lietas…slinkums taisnojas 😀 ..bet noteikti turpināšu vingrot, maijā jālido uz Taizemi gribas skaistas bildes peldkostīmā :))

Komentēt

WordPress.com blogs.

