Stockmann Skaistuma dienas

Stockmann Skaistuma dienas ir klāt. Ideāls laiks, lai atjaunotu krājumus, jo tieši šīs akcijas laikā Stockmann var sastapt teju visu zīmolu konsultantus, kas tomēr ir zinošāki nekā vidusmēra pārdevēji, iziet dažādus testus, pieteikties uz vizāžistu konsultācijām, saņemt atlaides un dāvanas par pirkumu.

hauschka_shoping

Kā jau īsta sieviete, gāju ar mērķi iepirkt kaut ko sejas tīrīšanai un ķermenim no Decleor un Darphin, bet mājās atgriezos ar ko pavisam citu -Dr. Hauschka produktiem. Decleor stends izskatījās tik pamests, ka man pārgāja viss iepirkšanās prieks. Darphin konsultante, pati to nezinot, atrunāja mani no pirkuma. Vispār gribēju Darphin balzamu sejas tīrīšana, bet to, izrādās, var lietot tikai 10 dienu kursa veidā, tas maksā Ls 44 par acu krēma tilpumu. Pat 20% atlaide un laba dāvana par pirkumu mani neuzrunāja.

Savukārt, pie Dr. Hauschka konsultante nebija, tāpēc varēju visu mierīgi izpētīt un izlēmu iegādāties mandeļu ķermeņa krēmu, kas ir barojošāks nekā lavandas -sandalkoka (esmu kļuvusi par Dr. Hauschka ķermeņa kopšanas produktu fanātu). Pirms kāda laika komandējumā man iepatikās pieniņš, tāpēc nopirku to kopā ar attīrošu krēmu (komplektam bija laba cena). Dāvanā saņēmu 3 produktu miniatūru komplektu.

hauschka_mini

Pakavējos pie L`Occitane lavandas sveces, bet galu galā nolēmu “sveču naudu” notērēt gardumu iegādei.

Kā ar jums? Bijāt jau uz Stockmann Skaistuma dienām? Ko atnesāt mājās?

23 thoughts on “Stockmann Skaistuma dienas

  1. es nekur nebiju, paspēju sapirkties pirms sd 🙂 un tad saslimu, bet vispār man tie komplektiņi šķiet nevajadzīgi, kaut arī Hauschka’i izskatās labs.

  2. Es draudzenei nopirku Keune matu masku, bet sev pagaidām neko neesmu iegādājusies. Doma grozās gar Darphin attīrošo balzāmu, bet izlēmusi vēl neesmu.

      • Es pat nezinu, mani viņš kaut kā uzrunā, jau diezgan sen, bet pirms kāda laika viņš maksāja teju 50 ls, tādēļ arī nepirku. Kanalizācijas smaku novērojusi neesmu, bet turpmāk pievērsīšu uzmanību 🙂

      • es psiholoģiski neesmu gatava maksāt tādu summu par sejas tīrīšanas produktu, pie tam tik mazā tilpumā. Un viņu var lietot tikai 10 dienas (citi iesaka pirms MR, konsultante pēc lidojumiem vai citiem stresiem). Bet nenoliegšu, ka vēlos izmēģināt.
        Klau, man jau sāk likties, ka man ir gļuks. Es vēl kādam sūdzējos par to smaku un cilvēks nesaprata, par ko runa. Es tajā stūrī nespēju ilgāk par pāris minūtēm izturēt

  3. biju. biju stipri vīlusies. pirmkārt, jo nebija Le Rouge lūpukrāsas no Givenchy 😦 otrkārt, jo nebija konsultantes pie Institut Esthederm 😦 treškārt, jo nejauši noklausījos, ka konsultantes apsprieda “эту сучку в шубе, которая нагребла кучу пробников annyaky и ничего не купила” ceturkārt, jo, acīmredzot, konsultantes saprata, ka es vsu dzirdēju un pēc tās sučkas galīgi nebija garastāvoklis man neko stāstīt 😦

      • nebija kundze gados…es teiktu ka viņai ap 35 kaut kur bija. Tur situācija bija tāda, ka tā dāma prasīja par krēmiem no annyaki (krēmu cenas, kuri viņu interesēja 150-300ls) konsultante ilgi ar viņu nēmās, stāstīja…beigās dāma saka, ka ņešot šo, šo un vēl šo. Konsultante dikti priecīga. Dāma prasa, ka va būt jūs man iedosiet arī kādus paraudziņu kaut kam citam? Konsultante saka, ka protams! Sāka vilkt ārā visādus paraudziņus. Dāma prasa konkrētak par tiem pastāstīt kas un kā un beigās paņem tos visus paraudziņus un aizlaižas 🙂 Kā saka заболтала. Konsultante kaut kā uzreiz nesprata kas un kā. Kad saprata bija baigi nikna 😀

      • ā, es nepareizi sapratu 🙂 runātāja nebija, bet viena no tām konsultantēm gan 🙂 ar tumšiem matiem konsultantei nebija garīgais man kaut ko stāstīt. Tev arī viņa nešķita diez ko jauka? 🙂

    • Wooow!!!
      Es arī gaidu Le Rouge, nu tā kā Tu saki, ka vēl nav, tad arī diez vai došos, es šomēness iegādājos Fascination paleti un Gucci Guilty Black, Inglot lūpeni un Bioderma micelāros ar 20% atlaidi, man šķiet, ka pietiks, ja jau tas Le Rouge nav!

Komentēt

WordPress.com blogs.

