Pavasari sagaidīt labākā formā. 6. nedēļa.

Mans organisms vēl joprojām nevar attapties no šī martam neraksturīgā aukstuma. Man nemitīgi salst, gribas ēst un gulēt. Tomēr, neskatoties uz dīvainajām dabas izdarībām, es turpinu iesākto un,  vienā mierā un muskuļu īdēšanā pavadītas jau 6 nedēļas, kopš esmu sākusi šo piedzīvojumu.

hiacinte

Otro nedēļu darbojos pēc Jillian Michaels Body Revolution programmas. Tā ir paredzēta trīs mēnešiem. Pozitīvais – varu izvairīties no garlaicības, kad 10 dienas pēc kārtas jādara viens un tas pats. Nedēļā treniņiem ir paredzētas trīs dažādi vingrojumu kompleksi – ķermeņa priekšpusei, aizmugurei un kardio. Īsumā – pirmdien, ceturtdien priekša, otrdien, piektdien pakaļpuse, trešdien, sestdien kardio. Svētdiena atpūtai. Tam ir ari mīnusi, jo agrāk kardio tā nemanāmi bija iepīts starp spēka vingrojumiem, bet tagad man tiešām 30 minūtes ir jālēkā dīvainās pozās, bet man gribas atlūzt blakus uz paklājiņa ļengani guļošajam kaķim. Jā, tā noteikti priekš manis ir mazāk patīkamā daļa. Vingrojumi mainās ik pēc divām nedēļām, kardio -reizi mēnesī. Un pakāpeniski tiek palielināta slodze un vingrojumu grūtības pakāpe.

Body Revolution vajadzēs arī papildus aprīkojumu – dažāda svara hanteles (man pagaidām ir tikai vienas) un espanderu (vai kā tas staipīgais verķis saucas).

Jokaini, ka man joprojām sāp muskuļi ķermeņa augšdaļā. Reizēm parādās problēmas ar celi, kaut gan visu veicu tehniski pareizi. Ar bažām paskatījos nākamos kompleksus, kur “apmetiet dubultsalto caur padusi, piezemējoties uz vienas kājas, neizlaižot no rokām 5 kg hanteles” stila vingrojumi būs pamatīgs pārbaudījums visām locītavām. Bet par to domāšu, kad būs pienācis salto laiks.

Tā, kurš vēl ir ar mani? Sakiet, ka neesmu vienīgā ar sāpošiem krūšu muskuļiem!

7 thoughts on “Pavasari sagaidīt labākā formā. 6. nedēļa.

  1. Man iet jau daudz labāk – celis tā kā nomierinājies, tādēļ es vingroju 🙂 Šobrīd pēc Džilianas metabolisma programmas. Jūtos vienkārši lieliski, tāds spēka pieplūdums 🙂 Šodien nopirku Dr. Hauschka bērza-arnikas ķermeņa eļļu, kas, es ceru, lieliski noderēs masāžām pēc vingrošanas.

    • dod pieci, Elīna! 🙂 Sāpošo ceļgalu klubiņš 🙂
      Klau, 6Pack neiepatikās līdz galam? Metalbolismā Tev sanāk katru dienu vienu un to pašu darīt?
      Hauschka- kā man patīk viņu ķermeņa kopšanas produkti… Man šķiet,ka tā eļļa līdz arī pret muskuļu sāpēm, vai es maldos?

      • Man viņa nedaudz apnika, sāka likties pārāk vienveidīga, jo lielākā tiesa vingrojumu orientēti uz preses trenēšanu. Metabolismā lielāks uzsvars uz kardio, kas man vienmēr ir bijis liels izaicinājums, tādēļ cenšos sevi pārvarēt 🙂 Jā, katru dienu viens un tas pats, bet pagaidām neapnīk. Zinu pēc pieredzes, ka apniks tikai tad, kad visu varēšu izpildīt bez piepūles, tad būs jāmeklē tālāk, bet līdz tam kāds laiciņš vēl paies 🙂
        Man šī eļļa ir pirmais ķermeņa kopšanas produkts no Hauškas, bet domāju, ka noteikti patiks, jo sejas kopšanas līdzekļi man kādreiz likās vienkārši lieliski. Kā raksta, tad viņa labi atslābina muskuļus, tonizē, uzlabo asinsriti. Visvairāk piemērota lietošanai tieši pēc fiziskām aktivitātēm.

  2. Pagājušajā gadā Body Revolution tiku līdz, šķiet, 9 nedēļai, tad saslimu un visu pametu, bet tā bija forša programma (ai, Džila vispār ir forša, es laikam esmu gandrīz visu izmēģinājusi), lai gan līdz Insanity, protams, neaizvilka 😀
    Pirms pāris nedēļām uzgāju Les Mills Body Combat programmu, kas ir kikbokss + martial arts, esmu absolūtā sajūsmā, pusstunda un pat četrdesmit piecas minūtes paskrien nemanot, varu izboksēties un izspārdīties pēc sirds patikas; komplektā, protams, nāk sviedru līšana aumaļām, bet tas ir nudien foršs kardio.
    Un, starp citu, pašai Džilai arī ir kikboksa treniņprogramma, aizvakar izmēģināju – tikai 20 min viens treniņš gan, kas mazliet par īsu man liekas, bet arī ļoti dinamiski un negarlaicīgi.

  3. Tu neēsi viena šajā programmā, kā jau var redzēt arī pēc iepriekšējajām komentētājām 😀
    Kā varu noprast, tad tu varētu būt trešajā nedēļā, ja tā tad mēs abas paralēli pildam vingrojumus, jo arī es pirmdien sākšu trešo nedēļu. Esmu vienkārši starā par šo programmu 🙂

    Esmu aizrāvusies tik ļoti, ka pat pirku jogas paklājiņu, aizņēmos no draugiem smagākas hanteles, un tagad gaidu, kad man atvedīs to gumiju, tik nezinu, kā viņu sauc.

    Jilianas programmas rada atkarību, iepriekš izmēģināju arī 30 day shread. Ja godīgi, tad uzsākt šīs programmas iedvesmoji tieši Tu, tapēc liels PALDIES!!!!
    Nebūtu lasījusi tavu blogu, nemaz nebūtu uzzinājusi 😀

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

