Chanel Rouge Coco Shine #54 Boy

Šis blogs hibernē ziemas miegā kopā ar mani. Vakar ielīdu gultā 21.30.! Mans enerģijas līmenis ir tuvu nullei, neskatoties uz pilnvērtīgu ēdienkarti, miegu (kā gan citādi, ja esmu pārspējusi visus personīgos gulētiešanas laiku rekordus), fiziskām aktivitātēm un ženšeņa un smiltsērkšķu šotiņiem. Kā lai izdzīvo līdz pavasarim, ja siltums ar visiem putniem palicis otrpus ekvatoram pārāk ilgi?

chanel_boy

Tāpēc nolēmu atbilstoši miegainajam stilam parādīt kaut ko senu, bet man ļoti mīļu. Mana visvisvisiecienītākā lūpu krāsa ikdienai, kas piestāv jebkuram ādas tonim, apģērbam un matu situācijai – Chanel Rouge Coco Shine tonī Boy.

Chane Rouge Coco Shine, šķiet, bija pirmā (nu vismaz viena no pirmajām) balzamveidīgo, puscaurspīdīgo lūpu krāsu sērijām, kas patreiz ir mega populāras. Lūpu krāsas iznāca nu jau pāris gadus atpakaļ pavasarī. Es toreiz nepacietīgi gaidīju veikalos šos jaunumus un biju noskatījusi reklāmās redzamo toni – Boy.

chanel_boy_4

Chanel Rouge Coco Shine #54 Boy uz lūpām turas vien pāris stundas. Pusdienas noteikti nepārdzīvo. Boy neizskatīsies smuki uz sasprēgājušām lūpām un izcels sauso ādu. Tas nemitrina lūpas, lai gan arī nesausina. Un, neskatoties uz visu, tā ir mana mīļākā lūpu krāsa, kuru lietoju visbiežāk. Pie tam vienīgā, kuru esmu pirkusi atkārtoti. Coco Shine ir maiga, balzamveidīga tekstūra, rozīgi bēšs tonis ar maigu šimmeri un nelielu mitru spīdumu. Brīnišķīgi izskatās saules gaismā. Ideāla ikdienas lūpu krāsa! Paskatīties, kā izskatās uz lūpām, var šeit.

7 thoughts on “Chanel Rouge Coco Shine #54 Boy

Komentēt

WordPress.com blogs.

