Pavasari sagaidīt labākā formā. 8 nedēļa

Neticami, cik ātri skrien laiks – aizvadīts jau otrais mēnesis ! Šī nedēļa pagāja rokoties cauri nebeidzamam darbu sarakstam, kurš tikai vakar vakarā kaut nedaudz saruka. Un pārdomās par to, ka vienmēr jādara tas, kas sagādā prieku.

Protams, mums visiem ir nepatīkami pienākumi, kas ir jāveic.Kad kaut kas ir jādara, jo tas vienkārši IR jādara. Bet “in general” es tomēr cenšos maksimāli tikt vaļā no visa, kas mani velk purvā nevis ceļ mākoņos. Ir piedzīvotas toksiskas attiecības, kuras dīvainā kārtā tika sauktas par mīlestību. Ir bijuši brīži, kad jāpasaka “attā” senseniem draugiem, lai viņi beidzot censtos rast savu ceļu dzīvē nevis uzvelt savu problēmu nastu citiem. Ir bijis jāsaprot, ka ir laiks meklēt jaunu darbu pirms iepriekšējais ir apēdis manu dzīvi. Un vienmēr sākumā ir bijušas bailes, bet pēc tam apziņa, ka tikai es pati varu paveikt visu un mainīt savu dzīvi. Ir jāuzticas sev, jāsaprot, kad esi izdarījis visu maksimālo no sevis atkarīgo un tomēr kaut kas neiet, tad jāsameklē jauns mērķis un atkal ar pilnu jaudu uz priekšu. Tā ir bailīga sajūta, bet pamatā tomēr patīkama – viss ir atkarīgs tikai no manis pašas.

Ceru, ka nesagurāt no šī filosofiskā monologa, bet tādas domas šajā nedēļā dzīvo manā galvā. “Padoties” man ir kā sarkana lupata bullim – “es to nevaru” vairs neeksistē manā leksikā. Bet es tomēr esmu nolēmusi neturpināt “Body Revolution”. Ar lielu piespiešanos, caur sakostiem zobiem ir pavadītas pēdējās nedēļas. Un ne jau tāpēc, ka būtu grūti. Man ir supergarlaicīgi! Tāpēc vismaz nedēļu esmu atvēlējusi sev pilnīgai izvēles brīvībai un atļauju sev trenēties pēc jebkuras programmas, kura man patīk un sagādā prieku!

Beidzot pamēģināju Insanity un man patīk, lai gan nebiju pārliecināta vai man nesāks asiņot deguns no tās slodzes! Vakar darba nedēļu noslēdzu ar Hip Hop ABS.

hiphop

 

Lai gan man līdz hip hop kultūrai tikpat tālu kā līdz profesionālam baletam – tas bija interesanti! Un tieši to es meklēju – grūti, bet iedvesmojoši. Man joprojām daudz vairāk patīk spēka vingrinājumi, bet labs un iedvesmojošs kardio vienmēr noder (starp citu- man ļoti iepatikās Body Combat, kas veidota no dažādu cīņas mākslu elementiem. Mans iekšējais kauslis sajūsmā spiedz par visu, kas saistīts ar boksu). Ja jums ir idejas, ko man izmēģināt – laipni lūgti komentāros! Un, protams, pastāstiet kā jums iet!

p.s. atcerējos ļoti uzmundrinošu faktu – es taču drīkstu uzsaukt sev dāvanu par divu mēnešu robežas veiksmīgu sasniegšanu. Reizēm grūti izdomāt dāvanu pat sev!

14 thoughts on “Pavasari sagaidīt labākā formā. 8 nedēļa

  1. Es tieši šodien apskatījos (pagaidām tikai apskatījos) Insanity programmas Fit Test – palika mazliet bail 🙂 Bet pagaidām joprojām esmu kopā ar Džilianu 🙂 Es laiku pa laikam (iepriekš) biju izmēģinājusi citas programmas, piemēram, Kraufordes vingrojumus, vēl kaut kādus, bet visu laiku atgriezos pie Džilianas – viņa mani tomēr uzrunā. Centīšos saņemties uz Insanity, jo gribās ātrākus rezultātus, tomēr nepamet doma, ka tur pat uz paklājiņa arī palikšu 🙂
    Ja es šobrīd varētu izvēlēties sev kādu dāvanu – droši vien aizietu uz čampi galvas masāžu – gribās izmēģināt, un, iespējams, pašai arī iemācīties 🙂

      • Man nav pieredzes, kur būtu labāk, bet zinu, ka Daya Yoga (stabu 51/2) veic čampi, tad vēl Veselības centra 4 skaistuma klīnikā (Pulkveža Brieža 15), Sajūtu Darbnīcā (Indrānu 8).

      • Būs jāpapēta piedāvājums. MAn galvas masāža ļoti patīk – lieliski attīra galvu no visām domām.
        Vakar izpildīju Insanity workoutu pilnībā – zini, ļoti grūti, bet nav tā, ka nevar izdarīt. Bet jāatzīst, ka bez šiem diviem mēnešiem kopā ar Džiliānu es noteikti to nevarētu

  2. Arī es jau no janvāra beigām gatavojos vasaras pludmales sezonai – pagaidām viss nav ar tik spožiem panākumiem, kā biju cerējis, bet katru darbadienu veltu 1h treniņiem.
    Sākumā šķita neiedomājami grūti, jo atklāju, ka vairs varu veikt tikai knapi 50 vēdera preses vingrinājumus, kaut gan agrāk varēju bez atpūtas uztaisīt vairāk kā 200 “presītes” bez atpūtas. Tagad treniņi sagādā prieku, jūtu, ka vairs neesmu tik salīgs – laikam asinsrite arī uzlabojusies.

    Man jau šķiet, ka fiziskie treniņi ir tā īstā nodarbe, kurā izlādēt dusmas, smelties spēkus un mazliet arī aizbēgt no visām sliktajām domām. 🙂

    • Presītes vingrojumi ir vienīgie, kurus man nav problēmu izpildīt. Laikam kaut kur dziļi manī ir superīga 6paka 🙂
      Un par to jau es arī rakstu- man vajag to pozitīvo uzrāvienu, kad es nevis atstrādāju, bet jūtu enerģijas pieplūdumu.
      Tu pēc kaut kādas konkrētas programmas vingro?

      • Spēka ziņā arī jūtu, ka tagad mana sešpaka atgriezusies, bet vizuāli to nevar redzēt. 😀 Tagad varu bez atpūtas veikt pat 300 presītes, bet vēders tāds pats kā treniņu sākumā. 😀

        Ir, ir – sportiskas aktivitātes patiešām uzlādē. Nevaru sagaidīt, kad manā pusē no ceļiem nokusīs ledus, lai varētu atsākt skriešanu svaigā gaisā. 🙂

        Jā, trenējos pēc šīs programmas, bet parasti trenējos ilgāk nekā video un vingrinājumus izpildu vairākas reizes vienā treniņā. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OEI-LdU8YkU

Komentēt

WordPress.com blogs.

