Tukšā tara – marts

Rakstot par mēnesī izlietotajiem produktiem, man vienmēr jāsmejas, domājot par tiem, kuri jau tā nesaprot kā var rakstīt blogu par skaistumkopšanu. Kāpēc lai to kāds vispār lasītu? Ieraugot atskaites ar tukšām pudelītēm, šie cilvēki noteikti aizrijas ar kafiju. Bet tiem, kas tomēr saprot šī projekta noderīgumu un sistēmas būtiskos aspektus, mani marta tukšenieki.

tuksa_tara_marts

Macadamia Deep Repair Mask – iegādājos iepazīšanās komplektu, kur bija maskas paraugs (pietiek ar atliektiem galiem divām lietošanas reizēm gariem matiem) un matu eļļa mazā pudelītē. Maska laba, bagātīga, nogludina ļoti labi, bet nu nekā unikāli fantastiska. Iespējams, ka paņemšu lielo iepakojumu, kad beigsies krājumi.

Kerastase Elixir Ultime šampūns & maska – atsauksme.

Matrix Biolage Delicate Care Shampoo –  šampūns no sērijas, ka paredzēta maigai kopšanai krāsotiem, jutīgiem matiem. Nesatur sulfātus, silikonus. Man patīk balzams, maska un eļļa no šīs sērijas, bet šampūns man bija par smagu. Tas atstāj uz rokām tādu kā plēvīti. Izmazgājot matus, es tos varēju nēsāt tikai stingrā astē (kas beidzot nespurojās). Draugam šis šampūns derēja – smuki nogludināja spurainos un nepaklausīgos matus. Man šķiet, ka tas vairāk derēs matiem ar raupjāku struktūru.

Phyto Phytoapaisant šampūns  – atsauksme.

tuksa_tara_marts2

Kaut kā aizkavējies kosmētikas plauktā bija Chanel Teint Innocence tonālais un kompaktais tonālais līdzeklis. Viena no manām visu laiku mīļākajām tonālo līdzekļu sērijām, kura vairs jau nav pārdošanā.

Isana nagu lakas noņemšanas līdzeklis – lietoju gandrīz tikai šo.

Anna Liepa lūpu balzamsatsauksme.

Artdeco Mineral Volume Mascara – ļoti patīkama ikdienas tuša ar izteikti krēmīgu tekstūru. Latvijā diemžēl nav nopērkama.

tuksa_tara_marts3

Avene Ystheal+ – atsauksme.

Crabtree & Evelyn Citron. Honey & Coriander roku krēms – ļoti patīk šī ražotāja roku krēmi. Mīkstina ādu, ātri iesūcas, dabīgs sastāvs.

Artdeco Beauty Flesh Mask – mitrinoša želejveida maska, lieliska gan ziemā, gan vasarā.

Vichy Aqualia Thermal mitrinošā maska – atsauksme.

Lierac mitrinošā un ātrā skaistuma maskas – jāatzīmē, ka tām ir ļoti īss derīguma termiņš-tikai 3 mēneši pēc atvēršanas. Tāpēc iesaku padalīties ar draudzeni, lai paspētu to izlietot. Atsauksmes šeit un šeit.

Dr. Hauschka citronu vannas piedeva – atvēsinoša, relaksējoša, der pēc muskuļu slodzes. Ļoti patīkams, tīrs un svaigs citrona aromāts kā no paštaisītas limonādes.

20 thoughts on “Tukšā tara – marts

  1. Jā, citi laikam domā, ka tikai vājprātīgie var veselu mēnesi krāt tukšās pudeles un pēc tam tās aprakstīt. 😀
    Bet man patīk – tukšās taras raksti ir mani mīļākie.

  2. Lai tur vai kā, bet man patīk apskatīt citu miskastes, ja vien tas attiecas uz kosmētiku 🙂 Mani ieinteresēja Hauškas citronu vannas piedeva. Saki, vai tiešām atvēsina un relaksē? Man te pēdējā laikā muskuļu slodze tāda pat pārāk nopietna (sāku Insanity), tādēļ pastiprināti interesējos par produktiem, kas domāti pēc fiziskas slodzes (sāp visas maliņas, bet ceru, ka tas reiz beigsies).

    • Tā vannas piedeva tiešām ir atsvaidzinoša – nenosalsi kā ar mentolu, bet tā patikami svaigi. Viņa vēl it kā kāju tūsku noņemot, bet es to nevarēju pāŗbaudīt. Zini, paskaties Weledas arnikas eļļa ir pret muskuļu saspringumu – varbūt to labāk?
      Bet labāk pastāsti par Isanity! Tu esi monstrs 🙂 Tu katru dienu pēc programmas pildi? Es izmēģināju četras nodarbības pēc savas izvēles – pagaidām pati pirmā man likās ari tā trakākā. Tad gan dienu staigāju ar stīvām kājām:)
      Es vēl atceros, ka kaut kur lasiju, ka B vitaminu grupa palīdz pret muskuļu sāpēm. Nezinu, vai taisnība, bet pēc otrā Insanity iedzēru vienu tabletīti, jo man tie tāpat ir jādzer, bet es aizmirstu

      • Paldies par Weledu 🙂 Šobrīd lietoju Hauškas arnikas eļļu, bet viņa tik strauji iet uz beigām….
        Jā, esmu piepūtusi vaigus – ar šo pirmdienu sāku Insanity, vēl šis vakars un rīvakars un pirmā nedēļa būs pieveikta 🙂 Zini, neskatoties uz to, ka ir BAIGI grūti, esmu laimīga ka sāku. Caur asarām, bet pēc treniņa jūtos ļoti apmierināta. Nekad pēc vingrošanas neesmu bijusi tik nosvīdusi – kā pēc dušas.
        Izdrukāju Insanity kalendāru un pielīmēju pie skapja – lai visu laiku ir acu priekšā 🙂 Šobrīd jūtu katru muskuli savā ķermenī. Kājās ir tāda sajūta, it kā visas saites būtu nospriegotas kā stīgas. Man jau likās, ka nebūs tās sāpes, jo es taču līdz šim arī vingroju, bet acīmredzot tas nebija nekas, salīdzinājumā ar Insanity. Vēl man ļoti patīk tā atmosfēra, pats Shaun T – ļoti motivējošs video, kurš liek kustēties un dzīt sevi uz priekšu. Starp citu – jāpateicas man tieši Tev, ka uzzināju par Insanity (rakstīji feisbukā) – paldies, paldies 🙂

      • Tu esi tāāāds malacītis!!! Nu, pastāsti, kāds ir Pure Cardio? Man visu laiku tieši šim bail ķerties klāt. Un Tu visu pareizi pateici – gan par gandarījumu, gan svīšanu! Man bija tieši tāpat. Sajūta, ka varu visu! Pēc tam gan nezināju ko vairāk gribu – ēst vai gulēt 🙂
        Es šodien kaut ko baigi sabeidzu kājā – pirmo reizi tādas asas sāpes. Nu nevarēju es tak saplēst muskuli taisot Shreda pirmo līmeni, a?
        Un kā Tev Hauscka arnika?

  3. Tikko pabeidzu savu pirmo Pure Cardio – OMG!!! Bija reāli grūts, vairākas reizes nācās apstāties – likās, ka sirds pa muti izkāps. Bet, kāds gandarījums 🙂 Pirmā daļa bija nekas salīdzinājumā ar to, kas nāca pēc tam… Bet, es jūtu, ka ar katru treniņu kļūstu arvien spēcīgāka un varu aizvien vairāk. Par to man vislielākais prieks, svara zaudēšana vairs nešķiet tik svarīga salīdzinājumā ar to 🙂
    Es vēl pirms treniņa taisu sev tādu padzērienu – ūdens, dzērveņu sula, nedaudz cukurs un mazliet sāls (kaut kur izlasīju, ka vajag to sāli). Veldzē un spēcina daudz labāk, nekā vienkārši ūdens.
    Bāc, kāja – tas ir slikti. Pamēģini viņu izmasēt, varbūt. Bet, droši vien, vislabāk nedarīt neko (nesportot), kamēr nepaliek labāk.
    Hauškas arnika man patīk – galvenokārt jau aromāts. Kaut kādu iedarbību uz muskuļu atslābināšanu es īpaši nejūtu, bet, varbūt to nemaz tā īsti nevar just? Nezinu, man patīk, jo smaržo dievīgi, labi mitrina un mīkstina ādu.

    • ai, trakā! Es kā reiz paskatijos Insanity plānu un jau zaudēju cerības, ka man šovakar atbildēsi 🙂
      Klau, mani biški mulsina, kas Šons vienlaicīgi saka – “pārbaudi savu pulsu” un “push”. Nu kā lai es zinu bez pulsometra, ka nu jau ir par traku? Pagaidām vados pēc izjūtām- kad nevaru, samazinu tempu.

      • Kā redzi – vēl dzīva 🙂
        Man arī nav pulsometra – daru tieši tāpat kā Tu, samazinu tempu, vai, ja pavisam nevaru – nedaudz apstājos. Es skatos, ka tur daudz trenētāki cilvēki (īstenībā jau nevaru viņiem nemaz līdzināties) par mani arī apstājas – tad vairs nejūtos tik slikti 🙂
        Kas man vēl ļoti patīk – ka šeit nav visādu pribambasu (hanteles, bumbas u.c.), tikai mans ķermenis. Kā teica Džiliana – shake what your mama gave you 🙂

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

