Weleda Citrus Creamy Body Wash – atsauksme

Atzīšos, ka manā vannas istabā vismaz 90% ķermeņa kopšanas produktu patreiz ir ar dabīgu sastāvu. Vēl dabīgās kosmētikas mēneša laikā es stāstīju, ka es nekad neizvēlēšos krēmu vai dušas želeju, ja man nepatiks tā iedarbība tikai ar domu, ka lai tas būtu ar “zaļu” sastāvu. Pēdējo mēnešu laikā man ir bijuši ļoti veiksmīgi pirkumi,un esmu priekš sevis atradusi tiešām teicamus produktus, kur priecē gan iedarbība, gan sastāvs. Viens no tiem ir Weleda Citrus Creamy Body Wash.

weleda_citrus_creamy_body_wash

Šo krēmu dušai iegādājos pateicoties blogam A terrible beauty. Are you?  , kur tas regulāri parādījās izlietoto produktu apskatā (redziet, redziet, cik šāda sadaļa ir noderīga!). Kā jau nosaukums saka priekšā, produkts ir krēmveida, lieliski puto uz sūklīša un nemazdrusciņ nesausina ādu, lai gan tas paredzēts ādai ar tendenci uz taukainumu. Un, protams, sastāvs Weledas produktiem ir dabīgs:

weleda_citrus_creamy_body_wash_inci

Par aromātu. Ar citrona smaržu ķermeņa produktos mēdz gadīties  aplami – sintētiskais citrons (tāpat kā ābols) bieži ož kā tualetes atsvaidzinātājs. Šeit Weledai ir izdevies izvairīties no nevēlamām asociācijām, bet man žēl, ka šis nav tas saulainais, tīrais citrons, kas ir, piemēram, Dr. Hauschka vannas piedevā. Welede Citrus Creamy Body Wash aromātā citrons ir kopā ar citronzāli, kas man labāk tīk ēdienā nevis kosmētikā un parfimērijā. Bet tas jau ļoti subjektīvi, jo aromāts ir ļoti uzmundrinošs un kopumā pretenziju pret to man nav. Man šķiet, ka šis dušas krēms vēl labāks liktos vasarā.

Kur nopirkt – Weleda veikalos, Stockmann, Rimi.

Cena ap LS 6.

3 thoughts on “Weleda Citrus Creamy Body Wash – atsauksme

  1. Atpakaļ ziņojums: Tukšā tara – jūnijs | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

