Viss, ko vēlos šajā pavasarī ir… kupli mati

Sievietes  vēlmes  ir nepastāvīgas. Vēl nesen es matos liku visu, kas tos stieptu taisnus un padarītu smagnējus. Bet šajā pavasarī man gribas vieglus, gaisīgus, dzīvīgus matus. Es vēlos kaut ko alja Sindija Krauforde Ričarda Gīra ēras sākumposmā vai kaut ko no Victoria’s Secret meiteņu (it kā) nevērīgā skaistuma.

Jā, es zinu, ka šo skaistumu vairākas stundas ir veidojuši vadošie matu stilisti. Bet es matus mazgāju vakarā un fēnu, kas ir apjoma labākais draugs, lietoju tikai ekstremālā situācijā (lai izžāvētu matus pēc Insanity treniņa un nenomirtu badā pirms “Vairāk saules” enerģiju atjaunojošām pusdienām). Matu putas un citi palīglīdzekļi konfliktē ar manu galvas ādu. Apjoms manos matos ir kaut kas nereāls, jo mati man ir smalki, to ir daudz, garums padara tos smagnējus, kas viss loģiskā kopsummā liek tiem pieplakt pie galvas.

Rakstot šīs rindas atcerējos gadījumu pirms daudziem gadiem, kad apbruņojusies ar fēnu, apaļajām ķemmēm, matu putām un spoguli svinīgi paziņoju mūsu tā laika abiem takšu suņiem un draudzenei, ka dodos veidot matus. Atgriezos pēc stundas, lai dzirdētu, ka izskatos tieši tāpat kā parasti – resp.  lielisko apjomu neredzēja ne draudzene, ne takši.

Tā nu manā galvā ir noformulēts aptuvens misijas plāns – atrast šampūnu, kas būtu pietiekami viegls, veidotu apjomu, nepārvērstu matus švammē un nebūtu agresīvs. Papildus viegls kondicionieris, kam perfekti jātiek galā ar visu matu garuma kopšanu, nepadarot matus smagus.

Par eksperimenta rezultātiem ziņošu. Un labprāt uzklausīšu jūsu ieteikumus, kurā virzienā skatīties veikalā.

14 thoughts on “Viss, ko vēlos šajā pavasarī ir… kupli mati

  1. Ja pareizi atceros, tu tu ar Kerastase produktiem esi uz “tu”, tad ieteiktu pamēģināt Cristalliste sēriju. Raksturotu tieši ar vārdu “viegls”, bet tika galā arī ar manu matu pūkošanos.

  2. man agrāk ļoti patika Tigi Bed Head Superstar šampūns. Tas bija bez sulfātiem, lieliski smaržoja un, tik tiešām, veidoja pamatīgu apjomu. Tagad, cik saprotu, šī sērija saucas TIGI Bed Head Styleshots Epic Volume, bet no atjaunotas versijas nekas vēl nav mēģināts. Bet man mati id daudz plānāki un vieglāki par tavējiem.

      • Lietoju TIGI Bead Head for Men produktus un jāatzīst, ka neko labāku līdz šim neesmu lietojis un domāju, ka arī negribēšu lietot, jo esmu ar TIGI produktu vīriešu līniju 100% apmierināts.
        Par sieviešu produktiem neko nezinu, bet domāju, ka tiem arī jābūt tikpat labiem.

      • Produkti vīriešiem, vismaz kopjošās līnijas, parasti ir tikai ar vīrišķīgāku aromātu. Un skaidrs, ka vīriešiem tie būs samērā viegli produkti, vairāk apjomam.
        Manu draugu biedē visi specifiskie šampūni, kas ir manā vannas istabā – tumšiem matiem (nu nav jau tonējošais šampūns), bojātiem, krāsotiem, utt. “Vai mums nav neviens normāls šampūns?”. Vīrieši grib normālus šampūnus 🙂

      • 😀 Es arī piederu šai kategorijai, jo, ja mājās beidzies vīriešu šampūns, tad ar lielām bailēm skatos uz brāļa draudzenes šampūnu krāsotiem matiem. 😀

        + Vīriešu matu kopšanas produktiem ir vēl viena svarīga īpašība – tie matus padara matētus, ne spīdīgus. Man tas vienmēr šķitis ļoti svarīgi, jo domāju, ka reti kurš vīrietis grib sev spīdīgus matus. Ar sievietēm ir pretēji, jo spīdīgi mati sievietēm ir gluži vai matu veselīguma un sakoptības rādītājs. (Es gan tā neuzskatu, bet tāds priekšstats ir radies.)

      • Zinu, ka dažādi matu kopšanas līdzekļu ražotāji izlaiž produktu līnijas vīriešiem, kuras rada matēto matu efektu. Tāpēc man radies iespaids, ka matēti mati – vīriešiem, spīdīgi – sievietēm, bet nekas nav pret, ja sievietēm ir arī ne-spīdīgi mati. (Piemēram, ļoti labi produkti vīriešu matiem ir arī Schwarzkopf Professional [3D]MENsion,)

        Tomam Krūzam tie mati vienmēr tādi diezgan sievišķīgi – spīdīgi, taisni, perfekti sakopti – gluži kā sieviešu šampūnu reklāmās. 😀

  3. Man arī jāpierod pie problēmas – mati bez kupluma. Lietoju Syoss šampūnu un matus kaltēju ar fēnu, bet nekā! Frizētavā teica, ka mani mati nekad nebūs kupli. 😦

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

