Lavera Rose Garden ķermeņa kopšanas produkti

Pēdējo mēnešu laikā man veicas ar ķermeņa kopšanas produktiem – viss izmēģinātais ir labs, pie tam pārsvarā tie ir krēmi un dušas želejas ar dabīgu sastāvu. Tas attiecas arī uz Lavera Rose Garden līniju.

lavera_rose

 

Kā jau nosaukums liecina, Lavera Rose Garden līnijas produkti noteikti lielu prieku sagādās rožu aromāta mīļotājiem, jo produktu sastāvā ir rožūdens un savvaļas rožu sēklu eļļa. Man ar rozi ir pretrunīgas attiecības kosmētikā, jo tā var būt tik dažāda! Dušas želejā  ir maiga, gaistoša, “ziepjaina” roze. Savukārt, ķermeņa krēmam ir ļoti piesātināts aromāts, kurš ilgi saglabājas uz ādas un kuram ir kaut kāda saldena nots. Ne karameļu saldums, bet salkanums, kas man asociējas ar kalmēm un Jāņiem.

Par pašiem produktiem. Lai gan dušas želejai ir bezkrāsaina, gēlveida tekstūra, tā veido  bagātīgas un diezgan biezas putas, ādu nesausina absolūti nemaz, sastāvā nav SLS. Ķermeņa krēms ir vidēji biezs, bagātīgs, var veidot baltās strīpas, kas prasa ilgāku iemasēšanu, iesūcas diezgan labi. Sastāvā olīvu, mandeļu, saulespuķu eļļas, šī sviests, skvalāns. Tas ir labi piemērots sausai ādai, jo lieliski mitrina un pabaro, pie tam krēma iedarbība jūtama ilgstoši.

Par sniegto efektu šie produkti noteikti saņem augstu novērtējumu no manis, kaut kas man mazliet pietrūka (vai pat bija par daudz) aromātā, bet tas jau dziļi subjektīvi.

Cena – ap Ls 7.50 / 150 ml.

6 thoughts on “Lavera Rose Garden ķermeņa kopšanas produkti

  1. Es nesaprotu, kas kaiš tam zīmola attēlam vai iepakojumiem, ka es negribu to spirkt! Kaut kāda neizskaidrojama pat ne antipātija, bet pilnīgi nekas! Man ar Adorebox iedalīts Sensitiv pieniņš kosmētikas noņemšanai – tas ir pasakains pēc savas kvalitātes, bet roka man nestiepjas!

  2. ai, es Tevi saprotu! Man arī ir tādi zīmoli, kas kaut kādā zemapziņas līmenī nepatīk (vārdā nesaukšu, bet ir tādi). Laverai manā skatījumā pietrūkst nedaudz, lai aizvilktu līdz Dr. Hauschkam, ko es varu pirkt neskatoties neko sīkāk, bet viss izmēģinātais ir bijis līmenī

  3. Atpakaļ ziņojums: Tukšā tara – maijs | Skaistuma dienas grāmata

  4. Atpakaļ ziņojums: Tukšā tara – jūnijs | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

WordPress.com blogs.

