Vasaras sejas krēmi – Vichy Idealia, Babe Hydronourishing, Avene Hydrance Optimale, Lierac Sunific

Neliels apskats par šīs vasaras visbiežāk lietotajiem sejas kēmiem. Es nelietoju vienu un to pašu krēmu katru dienu. Pamainu kopšanas produktus atkarībā no manas ādas stāvokļa, laika apstākļiem, plānotajām dienas aktivitātēm.

summer_skin_care

Visbiežāk lietotais sejas krēms karstā laikā- Avene Hydrance Optimale Light Hydrating Cream SPF 20. Ļoti viegls, momentā iesūcas ādā, lieliski mitrina, ilgtermiņā izlīdzina sejas toni. Pilnu atsauksmi variet lasīt šeit.

BABE Hydronourishing Cream ir daudz biezāks, piesātinātāks, ar maigu aomātu, lieliski klājas uz ādas, iesūcas ādā ilgāk. Nerada uz ādas plēvi. pie tam krēms nerada taukainu spīdumu – lai gan tas vēl nav iesūcies ādā, seja neizskatās kā taukaina pankūka.  Manā gadījumā tas nerada nekādas alerģiskas reakcijas, drīzāk pat nomierina ādu un padara tās toni vienmērīgāku. Lielisks būs uz rudeni, bet arī tagad to lietoju samērā bieži. Krēms satur hialuronskābi, paredzēts intensīvai sejas ādas atjaunošanai, mitrinot, barojot un aizsargājot – krēms saturs SPF 20.

Vichy Idealia – skaists nosaukums! Viens no jaunākajiem šī zīmola krēmiem, kas palīdzēs izlīdzināt ādu un cīnīties ar ādas pelēcīgumu, krunciņām un nevienmērīgo tekstūru. Man ir versija, kura paredzēta kombinētai ādai. Veidots uz glicerīna un silikonu bāzes, tāpēc lieliski klājas, ātri iesūcas, nogludina sejas ādu. Bet galvenais- tas piešķir skaistu izgaismojošo efektu, tādu kā pērļu, perlamutra mirdzumu. Krēmā es ar neapbruņotu aci spīdumiņus nesaskatu, bet āda pēc šī krēma lietošanas izskatās tiešām skaista un mirdzoša. Galvenā aktīvā sastāvdaļa ir tējas ekstrakts kombuča.

Un visbeidzot, ja man paredzēts daudz laika pavadīt ārā, noteikti lietoju Lierac Sunific Suncare Velvet Cream SPF 30. Šo krēmu lietoju ari ikdienā tikai uz kakla un dekoltē zonas,  uz sejas liekot ko vieglāku. Pilna atsauksme šeit.

Kādi ir jūsu TOP krēmi šovasar?

10 thoughts on “Vasaras sejas krēmi – Vichy Idealia, Babe Hydronourishing, Avene Hydrance Optimale, Lierac Sunific

  1. Labākais, ko šovasar esmu lietojusi – Čistaja Ļiņija alvejas krēms, gan jau, ka pilns ar visādiem nejaukiem produktiem, jo maksā smieklīgi, bet man patīk – ātri iesūcas, nepaliek taukaini pleķi, mitrina, draudzējas ar tonālajiem līdzekļiem.

  2. Es vel esmu meklējumos, pagaidām, kas labi mitrina un kopj neder karstumā, jo taukojās āda, bet kas der karstumā nesniedz pietiekošu mitrināšanu 🙂 Es pamēģinātu tevis ieteikto Avene, bet man bail, vairāki brenda produkti man nesmuki aizsita poras 😦

  3. Es Idealiju atstāju uz rudeni. Man tagad Bioderma SPF 50 fluīds, la Roche Posay Anthelios XL SPF 50 gēlkrēms un arī Auqa Thermalia no Vichy vieglajā variantā, Idealija man atlikta rudenim.

  4. tādā lielā karstumā vispār pietika tikai ar Vishy aqualia thermal serumu un vazājos apkārt ar izsmidzināmiem ūdeņiem, serums nu jau piebeigts, tagad lietošanā pēc garstāvokļa un vēlmes dr hauschka rožu krēms, madaras mitrinošais un vichy aqualia thermal krēms.
    es arī Idealiju uz vēlāku laiku atliku :), kā Tev viņš karstumā uzvedas nav par smagu ?

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

