Tukšā tara – jūnijs

Tāds patukšs šī mēneša izlietoto produktu maisiņš.

tuksa_tara_junijs

Ar lielu sajūsmu mūsmājās tiek uzņemts jebkurš “normāls” šampūns. Šampūna pudelīte gan pazudusi, bet izlietots arī Dove Split Ends Rescue sērijas balzams. Dove jau kādu brīdi ir nomainījuši mani kaitinošo aromātu – par to prieks. Normāls šampūns/balzams, labi izmazgā, pietiekami kondicionē. Par matu šķelšanās novēršanu nevaru spriest, jo man nav tādas problēmas.

Matrix Biolage Exquisite Oil šampūns – atsauksme.

tuksa_tara_jinijs2

Lavera Rose Garden Body Lotionatsauksme.

Weleda Citrus Creamy Body Washatsauksme.

tuksa_tara_junijs3

DNC zilais māls -kaut kur lasīju, ka tieši zilais māls ir vislabākais jutīgai ādai. Tā nu laiku pa laikam lietoju paštaisītai sejas maskai T zonā.

Rival de Loop mitrinošas plāksnītes ādai ap acīm – nepatika, metu ārā. Pilnīgi sausas plāksnītes, kas pēc tam ir jāatplēš no ādas to staipot.

Superdrug Vitamin Facial Scrub – viens no maniem prāta aptumsuma pirkumiem, jo neatceros kad un kāpēc esmu to nopirkusi. Es uz sejas nelietoju skrubjus ar rupjām abrazīvām daļiņām – aprikožu kauliņiem, auzu pārslām, utt. Izlietoju uz kājām.

10 thoughts on “Tukšā tara – jūnijs

  1. Hmm, dīvaini par tām acu plāksnēm – es nopirku un kā reiz otrādāk – esmu sajūsmā, galīgi nav sausas, pēc tam ļoti labi nāk nost no ādas, turklāt acu āda šķiet redzami gludāka un atpūtusies (es, protams, saprotu, kas tas nav permanents efekts). Turklāt man ir sausa un jutīga āda.
    Kārtējais pierādījums, ka cilvēku reakcija/patika/nepatika var ļoti atšķirties uz konkrētu produktu.

      • Hmm, nu man tagad nav pie rokas, bet nu cik es atceros, tad tā uz ādas liekamā puse bija tāda nedaudz želejīga, katrā ziņā, mitra. Un arī līdz galam neizžuva, katrā ziņā, pēc noteiktā laika noturēšanas uz ādas, varēja viegli noņemt, nebija nekas jāplēš, jāstaipa āda utt.
        Citas neesmu lietojusi, līdz ar to nevaru spriest, kadas ir tās, kuras piesūcinātas ar serumu, bet nu principā es esmu diezgan kaprīza un maz ko no Drogu piedāvājuma lietoju, taču, kā reiz šis produkts man šķita baigi ok:)

  2. Un tas viss, es skatos, domāju, ka raksta otrā daļa kaut kur pazudusi! 😀

    Aha, skaidrs par tām plāksnītēm, man vispār tādas lietiņas patīk, bet ne jau ap-acu zonas epilējošās! 😀

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

