Never say never – Bourjois Volume Glamour Max Holidays #55 Purple Mania

Es un krāsaina tuša? Nu nekad – tā es būtu teikusi pirms pāris mēnešiem. Man spilgtie toņi kosmētikā ir lūpām un nagiem. Bet  tieši zili – lillā ir mana šīs vasaras mīļākā tuša – Bourjois Volume Glamour Max Holidays #55 Purple Mania.

bourjoi_purple2

Mazā, parocīgā iepakojumā slēpjas ļoti labas kvalitātes tuša. Ja atmetam krāsu, pati tuša man ļoti patīk – varu klāt daudzās kārtās, nesaķepinot skropstas, tuša jauki pagarina, mazliet kuplina un uzlokas skropstas. Pie tam smukais izliekums turas visas dienas garumā. Tonis vairāk uz zilās krāsas pusi, ietonē skropstas, krāsainais efekts vairāk manāms tieši saulē, skaisti izceļ manu zaļo acu krāsu, bet, manuprāt, smuki izskatīsies arī brūnām un zilām acīm. Un man vajag šo tušu arī melnu – tik laba tā ir. Šī tuša ir pieejama arī citos toņos – paskatīties, kā izskatās uz acīm, var šeit.

Vai jums šovasar arī topā ir krāsainās tušas? Un kuras tieši?

16 thoughts on “Never say never – Bourjois Volume Glamour Max Holidays #55 Purple Mania

  1. Šīs foršas tušas – aplūkoju veikalā.. Ja Maybelline drīzumā neparādīsies teal tuša, pirkšu no šī zīmola.
    Man krāsainās tušas topā bija ziemā – violetā un salātzaļā no Flormar. Pirku toņu dēļ, jo kā tušas (birste) nepatīk.

    Favorītos ir Maybelline Smoky Eyes tumši zilā, foršs akcents un tuša lieliska.

  2. Esmu zaļganbrūnu acu īpašniece un lietoju jau otro iepakojumu Oriflame tušai tumši zaļā krāsā. Citas katalogu skropstu tušas neizmantoju, bet šī man dikti patīk – nekas nesaķep, nekas nebirst, neizsmērējas, bet burvīgi atliec un pagarina. Tonis gan nav pārāk redzams, vairāk izskatās kā tumši pelēks, ne zaļš. Bet man tieši ir svarīgs tas dabiskuma efekts. Nākamo paņemšu to pašu Oriflame tumši violetā krāsā, redzēs kā pie manām acīm būs.

Komentēt

WordPress.com blogs.

