Tukšā tara – jūlijs

Šoreiz arī tāds patukšs manā tukšās taras maisiņā. Bet kas ir, to atrādīšu.

tuksa_tara_julijs

Dr. Hauschka Lavender Sandalwood Body Moisturizer – joprojām ideāls ķermeņa krēms priekš manis visos aspektos.

Lavera Atlantic Wonder dušas želeja – atsauksme.

Kārtējais Nivea dezodorants. Šis ir patiešām iedarbīgs, bet tagad pilnībā esmu pārgājusi uz dezodorantiem bez alumīnija piedevām.

tuksa_tara_julijs_2

Bioderma Sensibio H2O – bez komentāriem.

Shiseido Perfect Oil – sav uzdevumu pildīja labi, bet esmu pārgājusi uz savādāku ādas attīrīšanas sistēmu.

DNC Hialuronskābe – vairākām blogerēm ļoti patīk. Es dramatiski labu efektu neredzēju, bet āda uz pieres kļuva grubuļaina un negluda. Tāds efekts man ir arī no citiem produktiem ar lielu % hialuronskābes. Bet tā laikam ļoti reta blakusparādība. Labu atsauksmi lasiet pie pie Elīnas.

tuksa_tara_julijs_3

Matrix Biolage Fiberstrong šampūns un kondicionieris (man ļoti patīk Matrix balzamu ērtais iepakojums). Sērija paredzētu matu stiprināšanai un elastīguma palielināšanai. Patika. Vienīgais mīnuss – pietrūkst mīkstinoša efekta. Par sērijas masku labas atsauksmes no draudzenes.

tuksa_tara_julijs_4

Un daži paraudziņi.

Pai Camellia & Rose Gentle Hydrating Cleanser – krēmveida līdzeklis sejas attīrīšanai ar dabīgu sastāvu. Maigs, efektīvs, patīk.

La Prairie Cellular Eye Contour Cream & Cellular Radiance Eye Cream – produktu pilnā cena, ja pareizi atceros, Ls 100 un Ls 200. Krēmi pabiezi, ekonomiski (pietika vairāk kā mēnesim), bet es tomēr no šādas cenu kategorijas gaidu acīmredzamu rezultātu, kas mani stimulētu izdot naudu par krēmu. Bet vispār mana filosofija par dārgām lietām – nekas nav pārāk dārgs, tikai es, acīmredzot, pelnu mazliet par maz.

15 thoughts on “Tukšā tara – jūlijs

  1. Grubuļaina piere? Tas pavisam neizklausās labi.
    A cik lietošanas reizēm Tev pietika tas Pai balzāma paraudziņš? Bet, vispār, es nesaprotu kādēļ aptieku kosmētikas zīmoli nepiedāvā attīrošos balzāmus, vismaz pie mums…

Komentēt

WordPress.com blogs.

