Chris Farrell Dew Drop Moisture Mask – atsauksme

Šogad Kolonnas skaistumkopšanas salonos parādījās jauns kosmētikas zīmols – Chris Farrell, kura intensīvi mitrinošo masku Dew Drop Moisture Mask bija iespēja izmēģināt arī man.

farrell

Maskai ir vidēji bieza krēma tekstūra, patīkami atsvaidzinoša smarža, kas man atgādina augļus. Tā paredzēta dažādiem ādas tipiem, kas cieš no dehidratācijas, kairinājuma, saules iedarbības. Aktīvās sastāvdaļas – Atlantijas zaļo aļģu ekstrakts un karbamīds.

Maskas ir mana vājība, apritē ir ap desmit, kuras lietoju pēc vajadzības. Lai gan karstajā vasarā man vairāk patīk gēlveida mitrinošās maska, arī šo lietoju, bet īstais laiks tai pienāca tagad, kad ādai tīri psiholoģiski patīk biezākas un krēmīgākas maskas. Maska mitrina labi, turu uz sejas 15-20 minūtes, noņemu ar siltā ūdenī samitrinātu dvieli. Ražotājs īpaši prasīgai ādai to rekomendē lietot nakts krēma vietā, bet man šis pielietojums neiedzīvojās, jo pilnībā neiesūcas ādā, ir jūtama tāda kā kārtiņa. Papildus Dew Drop Moisture Mask lietoju arī uz rokām pēc riteņošanas pasākumiem, kad ādu ir apskādējuši saule un vējš.

Par citiem interesantiem Chris Farrell produktiem var palasīt pie Velvet Mimosas  , Scentivory un Skaistumlapas.

3 thoughts on “Chris Farrell Dew Drop Moisture Mask – atsauksme

    • Krēmveida mitrinošā šī man ir otrā. Atšķiras pincipā ar aktīvajām sastāvdaļām. “Šai aļģes, otrai argana eļļa. Mitrinoša maska ari Āfrikā ir mitrinoša maska 🙂
      Es nevarēju atcerēties, kur vēl redzēju atsauksmi par CF-paldies, ka atgādināji. Ielikšu rakstā!

  1. Atpakaļ ziņojums: Tukšā tara – februāris | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

