Mēģinājums nr.N. Lush Gorilla Perfume Lust

Šorīt man bija dīvains noskaņojums. Vēlme savi ietīt saldu smaržu mākonī. Pie tam tāda nepārvarama, izmisīga vēlme. Darba smaržu krājumi neatbilda noskaņojumam.  Kolēģu piedāvājums arī. Devos uz vissmaržīgāko vietu, kuru spēju iedomāties šajā noskaņojumā – Lush.

lush_lust

 

Esmu jau stāstījusi, ka ar Lush man ir love/hate attiecības. Līdz galam mums nesanāk, lai kā es to gribētu. Mēģināju izpētīt man vēl nezināmu Lush piedāvājumu – cietās smarža. Mana izvēle krita Lush Lust, kas ir izteikts jasmīns, papildināts ar sandalkoku, vaniļu, rozi un ilang-ilang. Austrumniecisks, skaists, ļoti spēcīgs, ar šleifi un diezgan noturīgs. Tā kā šīs smaržas vēlējos nēsāt līdzi somiņā dēļ parocīgā formāta, jau pēc pirkuma sapratu, ka vajadzēja ņemt ko vieglāku un vienkāršāku. Droši vien, ka kādā brīdī atgriezīšos pēc Vanillary un Breath of God.

Nobeigumam par afrodiziakiem. Lush veikalā palūdzu paraudziņu ar Karma ķermeņa krēmu, kura aromāta galvgalī ir pačūlija, kas kā zināms, ir izteikts afrodiziaks. Tagad esmu sasmērējusies un nevaru saprast vai varēšu aizmigt, jo aromāts ir ārkārtīgi stiprs. Dzīvesbiedrs, pasmaržojis visu šo skaistumu, izteicās īsi: “Stinky. Weird. Like a hospital”. Tagad rakstu un komentāri turpinās: “Gandrīz tikpat traki kā tavs pensionāru krēms”. Šeit laikam domāts burvīgais The Body Shop kaņepju roku krēms. Tā kā draugi, ar pačūliju uzmanīgi. Bet Karma būs burvīga dāvana jūsu draugiem hipijiem.

Kā jums iet ar Lush – patīk/ nepatīk?

6 thoughts on “Mēģinājums nr.N. Lush Gorilla Perfume Lust

  1. Man reiz tika uzdāvināts Karma ķermeņa pūderis (šķiet, ka tagad piedāvājumā tādu vairs nav). Pirms pasmaržošanas biju priecīga, tomēr pēc sapratu, ka tas ir stipri par daudz – smacējoši. Tas pagaidām ir vienīgais no Lush aromātiem, kuru nevaru paciest.

  2. Man ir Lust jau ļoti sen, dikti patīk. Kopš Love parādījās arī cietā veidā, tad arī iegādājos to, vieglāks un ļoti patīkams aromāts.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

