Kitoko Volume Enchance līnija matu apjomam

Klausot manu lasītāju ieteikumiem, arī es izmēģināju Kitoko matu kopšanas produktus. Zīmola piedāvājums ir diezgan plašs, bet, ņemot vērā manu vēl joprojām nerimstošo vasaras vēlmi pēc apjoma matos, es testēju Kitoko Volume Enchance sēriju, kas paredzēta smalkiem matiem, kuriem nepieciešams kuplums.

kitoko_cleanser_2

Bieži vien matu ikdienas kopšanas produkti ir gluži vienkārši garlaicīgi – šampūns, balzams, maska. Kitoko mazliet pamaina ierasto sistēmu, piedāvājot interesantākas lietas. Vispirms attīrīšanai ir paredzēts Kitoko Volume Enchance Cleanser, kas ir vidēji biezs, pērļu krāsas šampūns, kas ļoti labi, bet maigi attīra matus un galvas ādu, pie tam nesatur SLS.  Šampūns ātri izveido maigas putas, pietiek ar vienu uzklāšanas reizi.  Sastāvā labas lietas – dateļu, Āfrikas tulpju koka, karitē ekstrakti, A un E vitamīns, dabīgie mitrinātāji un Marokas māli. Dabīgo sastāvdaļu un eksotisku lietu cienītājiem viens prieks un laime. Bet tomēr ir skaidrs, ka maniem garajiem, smalkajiem, uz pinkošanos tendētajiem matiem ar šampūnu vien neiztikt.

kitoko_active_treatment

Otrajā fāzē kā dziļas iedarbības kopšanas līdzekli rekomendē lietot Kitoko Volume Enchence Active Treatment, kas ir putu formātā(turam 3 minūtes un skalojam ārā). Cik saprotu, tad šis būtu jālieto laiku pa laikam, bet es putas uzklāju katru reizi, jo tās jūtami nogludina un atšķetina matus. Būtībā lietoju putas matu balzama vietā.

kitoko_leave_in_treatment

Vēl sērijā ir izsmidzināms neskalojamais kondicionieris biežai lietošanai Kitoko Volume Enchance Leave -in Treatment, kas mitrina, nedaudz nogludina, bet nepadara matus lipīgus vai smagnējus, lai cik daudz to arī es neieklātu. TAs satur visus augstākminētos augu ekstraktus, kā arī pantenolu un UV filtrus.

Kopumā, jā, man patika. Šis ir viens no labākajiem šampūniem bez sulfātiem, ko esmu mēģinājusi, kurš patiešām normāli izmazgā matus, nepadara tos ātrāk netīrus (es pat teiktu, ka mati palika tīri ilgāk nekā ierasts).  Ļoti labi lietošanai krāsotiem matiem, jo neizskalo krāsu – man pat tonējošā krāsa turējās matos fenomenāli ilgi. Apjoms ir, spīdums matiem skaists, visi produkti piešķir kopumā nedaudz tekstūras a la pludmales mati. Kas man pietrūka? Silikonu gludums un zīdainums, viegla ķemmēšana, nedaudz sausuma sajūta matu galos. Šo problēmu atrisināju, finālā liekot kādu no manām matu eļļām.

7 thoughts on “Kitoko Volume Enchance līnija matu apjomam

  1. Pagājušā rudens Baltic Beauty izstādē pamanīju Kitoko produktus – kaut arī neko neiegādājos, manā atmiņā tie “iesēdās” 🙂 Žēl, ka nav viegli pieejami, bet būs kaut kas jāmedī. Atceros, ka mani īpaši ieinteresēja eļļa.
    Iepakojums arī glīts.

  2. Atpakaļ ziņojums: Tukšā tara – novembris | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

WordPress.com blogs.

