Kas jauns?

Pavisam īsi – kas jauns ienācies bloga krājumos.

iepirksanas

Jā, joprojām izaicinu Lush. Es jūtu, ka mums ir potenciāls skaistai draudzībai, bet man vajag nopietnākus argumentus nekā tikai sajūtas. Izmēģināšu Lush Aqua Mirabilis un redzēsim, kā attīstīsies notikumi. Rudens sākums un sāku meklēt spēcīgu lūpu balzamu. Man ļoti patīk The Body Shop kaņepju sērijas roku krēms, tāpēc nolēmu izmēģināt lūpu balzamu. Dabisko dezodorantu meklējumos – Weleda Citrus Deodorant. Pirmā sastāvdaļa spirts, ja jums paduses slikti reaģē uz šo sastāvdaļu-tas nav jums, bet pagaidām ar pirkumu esmu ļoti apmierināta. Un atjaunotā Kerastase apjoma sērija – padara matus it kā biezākus nevis vienkārši vizuāli uzkasa. Bildē aizmirsu ielikt Elemis Soothing Camomile Cleanser attīrošo pieniņu. Vienkārši lieliska tekstūra, vakaros pat gaidu brīdi, kad varēšu to uzklāt.

Ir kas no šī visa mēģināts? Patika/ nepatika?

11 thoughts on “Kas jauns?

  1. Es pēdējos gadus visu laiku lietoju Vichy rullīšu deo vīriešiem, gan parasto, gan jutīgai ādai, ļoti labs gan viens, gan otrs, bet pirms dažiem mēnešiem man kāds ieteica alauna kristālu. Godīgi sakot, neko labāku no deo līdz šim neesmu redzējis. turklāt alaunu var lietot arī pēc skūšanās, ja gadījies iebraukt ar žileti kaklā.

  2. es mēģināju Kerastase balti/zaļo šampūnu (taukainām saknēm/sausiem matu galiem) – bija bezjēdzīgs 😀 tagad lietoju violeto (anti age) sēriju un ļoti patīk 🙂 dezodorantu labāku par vichy balto rullīti vēl neesmu atradusi

  3. šis Kerastase duets ir ļoti ok. Man likās, ka violētā ir krāsotiem matiem? Vai tiem nedaudz savādāks tonis?
    Mana draudzene nelieto nevienu citu dezodorantu kā Vichy, bet ar zilu vai zaļu korķīti (nekad nevaru atcerēties). Man tomēr gribas dabīgāku, kaut gan atzīstu, ka viņi ir neefektīvāki

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

