Septembra tukšā tara un ceļojuma piezīmes

Kārtējo reizi blogs bija pamests pašplūsmā, sagatavošanās komandējumam paņēma visu manu laiku un enerģiju. Šoreiz devos uz Amsterdamu, kuru apmeklēju pirmo reizi. Un, jā, man patika tas, ko redzēju.

Lai gan darba grafiks bija intensīvs, paspējām gūt iespaidus arī par pilsētu. Liekas, ka līdz pat maniem viesnīcas logiem atplūda šai pilsētai raksturīgās izklaides aromāts, jāuzmanās no neskaitāmajiem riteņbraucējiem, skaistie kanāli un mazās, šaurās mājiņas ir apburošas. Un laikam man bija jānokļūst Amsterdamā, lai naktī kopā ar kolēģiem no gandrīz astoņdesmit valstīm izdejotu stresu. Daži no jums zina, ka es ļoti baidos lidot. Tad nu mazs padoms tiem, kas cieš no šīs fobijas – mūsdienu medicīna tiešām ļauj pilnībā noņemt visas negatīvās sajūtas un nodoties piedzīvojumiem (protams, tas viss tikai konsultējoties ar ārstu). Un turbulences ir tikai mazas bedrītes uz lidmašīnas ceļa nevis iemesls panikai “mēsvisimirsim” stilā.

Un nu mazais septembra tukšās taras maisiņš.

tuksa_tara_septembris

NeoBio Red Clover Cleansing Milk – labs produkts par labu cenu. Atsauksme. Turpat atsauksme arī par Lush Ultrabland Facial Cleanser.

Isana līdzeklis nagu lakas noņemšanai – lietoju tikai šo un esmu apmierināta ar sniegumu.

Seba Med Balsam Deodorant bez alumīnija sāļiem, paredzēts jutīgai ādai. Patika, ļoti lieliem svīdējiem nederēs. Man nepatīk tikai šī produkta cena – Ls 5.84. Priekš dezodoranta diezgan daudz.

Matrix Biolage Full-Lift Volumizing Shampoo – šampūns, kas būtībā ir pelnījis atsevišķu atsauksmi, jo man ļoti patika. Paredzēts apjomam, ko arī sniedz, nekairina galvas ādu (kas mēdz gadīties ar apjoma produktiem), brīnišķīgi smaržo, labi puto. Vienīgi balzamu pēc šī gan vajag.

5 thoughts on “Septembra tukšā tara un ceļojuma piezīmes

  1. ahh, Amsterdama! biju pagājušajā pavasarī, kad braucu skatīties tulpes, un par pilsētu un Holandi kopumā palika tikai labākie iespaidi. :] [ja neskaita sarkanā kvartāla darbinieci, kas uz mani sāka bļaut, un riteņbraucējus, kuri gandrīz uzbrauca virsū manas neuzmanības dēļ]

    • Vai nē, pilnīgi nekas – es parasti komandējumos esmu tā nogurusi, ka nespēju domāt par iepirkšanos. Pastaigāju gan pa dažiem veikaliem, pat pasvārstīju rokās Victorias Secret smaržīgās lietas, bet nespēju izvēlēties 🙂 Bet iegādājos jau pāris jaunas lietas atgriežoties tepat Latvijā – šeit man nekas netraucē šopingam :))

Komentēt

WordPress.com blogs.

