Acu krēmi – Natinuel, Indeed Labs, Institut Esthederm

Atrast labu krēmu acu zonai ir grūti. Tieši uz šiem krēmiem mēs liekam vislielākās cerības, jo acu zona pirmā ziņo mums un visiem pretimnācējiem par negulētām naktīm, pārāk ilgām darba stundām, skumjām vai biežu smiešanos, pilnmēness naktī apēstu siļķi… vārdu sakot- par visiem mūsu netikumiem, paradumiem un nodzīvotiem gadiem. Pie tam acu krēmi parasti ir vieni no dārgākajiem produktiem visu zīmolu līnijās un tiem bieži nav iespējams dabūt paraudziņus, lai pārliecinātos vai vērts ieguldīt krājkasītes saturu 15 mililitru burciņā. Bieži vien es arī acu zonā lietoju vienkāršu sejas krēmu, kas man patīk, arī atsevišķu krēmu ar SPF acu zonai nekad neesmu pirkusi (nesaku, ka tas ir jādara visiem). Tomēr laba acu krēma meklējumi turpinās un šī gada laikā esmu lietojusi trīs krēmus, kas man tiešām patīk, kuri lielā mērā pilda savus solījumus un nav zelta kalna cenā.

eye_creams

Natinuel Bio-Eyes AHA-PHAs 6% Eye Contour Cream ir acu krēms no Itālijas profesionālās kosmētikas zīmola. Lai gan daudziem skābes un acs liekas nesavienojami jēdzieni, šāds sastāvs (protams, precīzi piemeklētā koncentrācijā un aktīvo sastāvdaļu kombinācijā) ir lielisks. Skābju kombinācija jau pēc vairākām nedēļām tiešām redzami uzlabo ādas mitrināšanas pakāpi, elastīgumu, ar laiku tiek galā ar sīkām sausuma izraisītām krunciņām. Šis krēms ir viegls, ar izteiktu, bet ļoti patīkamu aromātu. Iepakojums ar dozatoru, kurš nedaudz jākontrolē, lai krēms neiznāktu pārāk lielā daudzuma, pie tam par ļoti pieklājīgu cenu jums tiks veseli 30 ml, kas ir pusi vairāk nekā tradicionālā acu krēma porcija. Krēmu vajag pavisam maz, jo savādāk tas var rullēties nost, un kosmētika pēc krēma lietošanas klājas bez problēmām. Kā jau minēju, iepakojumā ir ļoti daudz krēma, tāpēc padalījos ar draudzeni, kura arī sniedz ļoti labas atsauksmes, minot arī tumšu riņķu samazināšanu. Šis ir labs brīdis AHA krēmiem, jo mazinājusies saules aktivitāte, bet noteikti neaizmirstiet lietot SPF! Papildus atsauksmi var palasīt pie Edelich. Nopērkams interneta veikalos un salonos.

Kanādiešu Indeed Laboratories ir jau sasniedzis kulta statusu un katrs otrais blogeris (es vēl gan piederu pie pirmajiem) lieto Hydraluron, kas laikam ir pats populārākais zīmola produkts. Kompānijas politika ir ļoti labvēlīga pircējam – atmest visu lieko un nevajadzīgo mārketinga hype, paņemt labākās tirgū dabūjamās sastāvdaļas, izveidot tiešām iedarbīgus produktus un piedāvāt tos par maksimāli zemu cenu. Indeed Labs produkti nekad nebūs kalnu kristāla flakonā ar zelta maliņu un tos nereklamēs superzvaignes, bet tos lieto un mīl pircēji. Indeed Labs Eyesilix nopirku pēc Caroline Hirons rekomendācijām un neesmu vīlusies. Eyesilix apvienoti 10(!) peptīdi un iedarbīgi augu ekstrakti, tas paredzēts kā superkrēms visu acu zonai raksturīgo problēmu risināšanai – samazina pietūkumu, tumšos riņķus, smalkas līnijas, nogurumu acu zonā un sniedz liftinga efektu. Pietūkumi man nav, mani zilie riņķi ir asinsvadi, kas redzami cauri plānajai un gaišajai ādai (ja kāds krēms tos spētu samazināt, tas līdzinātos fantastikai), tā kā par šīm pazīmēm liecināt nevarēšu, taču šim krēmam ir labs nostiprinošs un liftinga efekts, tāpēc lietoju to no rītiem. Tas it kā palīdz acīm saņemties un dod gan momentālu, gan, ilgākā laika periodā, arī ilgtermiņa rezultātu sīku līniju izlīdzināšanā. Krēmu ir viegli paņemt vajadzīgajā daudzumā, pateicoties mazajam “snīpītim”, tas ir viegls, ātri iesūcas, kosmētika uz tā klājas labi. Arī šo krēmu nevajag pārsmērēt lielos daudzumos – rullēsies nost. Vienīgais mīnuss priekš manis subjektīvi- man acu krēmos patīk mazliet krēmīgāka tekstūra, it īpaši ziemā un man gribētos tieši intensīvāku mitrināšanu. Nopirkt Eiropā laikam var tikai Boots.

Tā kā divi augstākminētie krēmi ir salīdzinoši intensīvi, līdzsvaram piedāvāju trešo, kas ir piemērots ļoti plašam tautas masām. Institut Esthederm Sensi System Calming Eye Contour ir viegls, gandrīz gēlveida krēms, lieliski klājas, ļoti ekonomisks, ātri iesūcas. Paredzēts apsārtumu un pietūkumu mazināšanai acu zonā. Man nereti rudens / ziemas periodā arī acu zonā ir jutīguma saasinājums, veidojas sausi ādas pleķi un āda kļūst pat sāpīga. Šādos brīžos atsakos no jebkā, kas papildus varētu kairināt ādu un lietoju tieši šo krēmu, kas lieliski tiek galā ar visām nepatīkamajām problēmām.

Ceru, ka bija pacietība izlasīt šo garo rakstu līdz galam! Kāds ir tavs iecienītākais krēms acu zonai šobrīd?

20 thoughts on “Acu krēmi – Natinuel, Indeed Labs, Institut Esthederm

  1. 😀 Es esmu starā par clinique krēmu ( jau sabildēju, drīz sarakstīšu). Tagad vīra radi ir UK un es jau metu acis uz hydraluron 🙂 un boots n7 protect and perfect, kas pēc Lisas Eldridge vārdiem, satur K vitamīnu, kas savukārt cīnās ar tiem sārtajiem lokiem (cik saprotu mums ar tevi vienādas problēmas)

  2. Paldies, ka padalījies ar atsauksmēm! Man šobrīd ļoti aktuāla tēma jo tāpat kā Tu esmu ideālā acu krēma meklējumos. Šobrīd lietoju Clinique Repairware Laser Focus krēmu, esmu apmierināta – patīk ka tam ir bieza krēma konsistence, ātri absorbēja un ir ļoti ekonomisks. Vienīgi, tāpēc, ka lietoju acu krēmu tīri profilaktiski, baidos ka varbūt ir pārāk nopietns manam vecumam 😀 Man arī ļoti patīk želejveida acu krēmi, un ļoti gribu pamēģināt Bobbi Brown acu krēmu, esmu lasījusi ļoti labas atsauksmes.

  3. Man, paldies Dievam, nav nekādu problēmu ar acu zonu, jeb, precīzāk izsakoties, viņa izskatās tikpat slikti (vai labi), kā visa pārējā seja. Līdz ar to es acu zonai lietoju visu to pašu, ko sejai. Man gan nekad nav bijuši zilie loki vai grumbas ap acīm utml.

  4. Atpakaļ ziņojums: Atache Vital Age Retinol Eye Wrinkle Attack – atsauksme | Skaistuma dienas grāmata

  5. Atpakaļ ziņojums: Atache Vital Age Retinol Eye Wrinkle Attack – atsauksme

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

