Sejas krēmi rudens – ziemas sezonai. Madara, La Roche – Posay, Dr. Hauschka, Institut Esthederm

Latvija ir brīnišķīga pasaules daļa, kur mums ir iespēja izbaudīt visus četrus gadalaikus visā pilnībā. Tas arī nozīmē sejas kopšanas līdzekļu nemitīgu pielāgošanu. Rudenī ādai nākas pierast pie asiem un aukstiem vējiem, apkures sezonas sauso gaisu iekštelpās, tāpēc šīs sezonas sejas kopšanas produktos es meklēju intensīvāku mitrināšanu, aizsargāšanu no dažāda veida kairinājumiem un nomierinošas sastāvdaļas. Šodien parādīšu četrus dažādus sejas krēmus, kuri atbilst augstākminētajām prasībām. Atgādināšu, ka man ir kombinēta āda vasarā, ziemā tā kļūst ievērojami sausāka, ar izteiktu jutīgumu un dehidrēta.

face_cream_winterskin

Pielāgot ādas kopšanas sistēmu atbilstoši gadalaikiem ir ļoti vienkārši, ja jums patīk aptieku kosmētikas zīmoli, piemēram, Avene, Vichy, La Roche – Posay. Visiem šiem zīmoliem ir pēc iedarbības ļoti līdzīgas līnijas ar mitrinošiem produktiem. Vasarai var izvēlēties “light” versiju, kas labi mitrinās un būs viegls uz ādas, bet ziemai “rich” ar intensīvāku efektu. Pie tam parasti krēmus var izvēlēties abās versijās ar un bez SPF – kā jums tīk. Ja ādai ir problēmas nevis ar dehidratāciju, bet vajadzīgs barojošs krēms, arī tādus visi šie zīmoli piedāvā.

Pēc garā ievada jau konkrētāk par manu izvēli un tas ir La Roche – Posay Hydraphase UV Intense Riche Long Lasting Intense Rehydration UVB SPF 20-UVA PPD 8. Tas ir intensīvs mitrinošs krēms ar hialuronskābi ar bagātīgu tekstūru, papildus krēmam ir SPF 20. Man bija vajadzīgs sejas krēms ar saules filtru, jo bieži vien nelietoju ne tonālos, ne pūderus, kur arī būtu saules aizsardzība. Krēms ir paredzēts sausai, jutīgai ādai, ļoti labi mitrina, tā iedarbība tiešām ir jūtama līdz pat vakaram, kosmētika uz tā klājas bez problēmām. Tas nav viegls fluīds, tāpēc ir jāpagaida mazliet ilgāk līdz tas iesūcas, bet šajā sezonā man tieši patīk, ja es jūtu tādu kā aizsargkārtiņu uz ādas. Iepakojums ar dozatoru, lietošanā ērts. Principā varu teikt tikai labus vārdus.

Par Institut Esthederm Sensi System Calming Biomimetic Cream jau rakstīju. Tas ir ļoti labs nomierinošs krēms jutīgai ādai, kas pasargā ādu no apkārtējās vides kairinājumiem, palīdz tikt galā ar apsārtumu.

Jaunums no pašmāju kosmētikas ražotāja ir Madara Daily Defence Ultra Rich Balm For Skin. Kā jau nosaukums saka priekšā, tas ir barojošs, bagātīgs balzams ādas aizsargāšanai no dažādiem nelabvēlīgiem faktoriem. To var lietot uz sejas, lūpām, rokām, ķermeņa ādas. Tātad universālais kareivis ziemeļniekiem. Es nedomāju, ka man šis krēms tik ļoti iepatiksies, jo gaidīju kaut ko Weleda Skin Food stila kā biezu un eļļainu krēmu. Madara Daily Defence ir iedzeltens, pabiezs un nedaudz pat vaskains krēms, kas uz ādas klājas apbrīnojami viegli, plānā kārtā un ļoti ātri arī iesūcas, padarot ādu samtainu un momentā mīkstāku. Tas būs labs aizsargkrēms visai ģimenei ziemas aukstumā. Ja manai ādai vajadzīga SOS palīdzība, es vakarā uz sejas uzlieku kādu super mitrinošu gēlu un pa virsu šo Madaras krēmu – no rīta seja izskatās lieliski, pazuduši visi sausie pleķīši. Un skaidrs, ka sastāvs šim krēmam ir dabisks. Lai gan tā tekstūra ir ļoti bagātīga, pagaidām neesmu novērojusi, ka krēms aizsistu poras.

Biotēkas pārdevējas jau vairākas reizes man ir norādījušas uz to, cik es pārmaksāju, pērkot krēma mini versijas atkārtoti, un man tiešām jau sen bija jāiegādājas pilna izmēra Dr. Hauschka Rose Day Cream, jo tas ir brīnišķīgs krēms, ja jums ir sausa, jutīga āda ar noslieci uz kuperozi. Neskatoties uz tā biezo, eļļaino tekstūru, tas nepadara ādu nebaudāmi spīdīgu un taukainu, krēms lēnām iesūcas ādā, padara to ļoti maigu un samtainu. Tas der kā barojošs aizsargkrēms vai jau seku likvidēšanai, kad āda ir vēja aprauta vai pārsauļota. Lai gan nosaukumā tas rekomendēts kā dienas krēms, bieži lietoju to uz nakti. Šis krēms ir ieguvis kulta produkta statusu, to bieži kā savu mīļāko sejas kopšanas produktu min modeles un meikapa speciālisti, lai ātri ādu sagatavotu pirms dekoratīvās kosmētikas uzklāšanas meitenēm pirms modes skatēm. Krēms ir pieejams arī vieglākā versijā, bet to es neesmu mēģinājusi. Katrā krēma iepakojumā ir ekstrakti no 30 rozēm, tas smaržo ļoti jauki. Pie tam neesmu novērojusi, ka krēms aizsprostotu poras.

Ceru, ka jums noderēs šīs atsauksmes, izvēloties piemērotu sejas krēmu sev!

20 thoughts on “Sejas krēmi rudens – ziemas sezonai. Madara, La Roche – Posay, Dr. Hauschka, Institut Esthederm

  1. Es atkal atgriezos pie Caudalie :)) Vairs nekādu aizsprostotu poru un citu dranķību. Dr. Hauschka man arī bieži iesaka, bet es nez, man āda uz eļļām ļoti negatīvi reaģē, es vel nezinu kas būs kad atsākšu lietot Kiehl’s eļļu, bail :((

  2. bet tas jau baigi individuāli, man piemērām neder nekas no avene :)), Caudalie man nekad nav likusi vilties, vis der ļoti labi un darbojās, es tagad nopirku SOS serumu, nu labs ;)) Sorbets man pa švaku, jau, varbūt tikai kā dienas krēms.

  3. Nez kāpēc man nekādi nesanāk tikt līdz Dr. Hauschka rožu krēmam, kaut arī visu laiku gribu viņu pamēģināt (tieši klasisko versiju), bet kad jāpērk krēms, vienmēr par viņu aizmirstu 🙂

  4. Es kā parasti fanoju par avene hydrance optimale (ir gan parastā (vieglā) versijas, gan ar spf 20 😀 Esmu lietojusi LRP Hydraphase Intense vieglo versiju un bez spf – ļoti patika, bet mana āda, tomēr, arī ziemā mēdz taukoties, tāpēc mēklēju kaut ko kas gan labi mitrinās, gan matēs 😀 (tāpēc jau palieku pie hydrance optimale). Tagad lietoju arī dažus krēmus tieši kuperozai ādai (Iwostin un LRP), Kiehl`s Midnight Recovery (patīk), Caudalie sorbetu, vēl stāv Vichy Aqualia Thermal ar spf 25, bet tas šķiet manai ādai pa smagu – vakarā spīdu kā disco bumba 😀 (īsāk sakot, man ir pēdējais brīdis taisīt Spenging ban!), vēl takš sasūtīju labumus no Boots 😀 Kauns par sevi 🙂
    Tas Dr.Hauschka izklausās interesanti, bet man nevajag (pagaidām) 😀

    • Tieši piebeidzu Avenes vieglo krēmu un man tas ļoti patīk, bet ziemai prasās kas nopietnāks. T zona gan no šiem krēmiem man dienas vidū sāk spīdēt, bet seja vismaz jūtas ļoti komfortabli.
      Pastāsti, ko pasūtīji no Boots? Man kaut kur ceļo Origins maskas – ari ļoti gaidu 🙂

      • oooo, par Origins gaidīšu atsauksmes 🙂 Es arī Origins gribēju, bet man jau tā kopējā summa bija iespaidīga 😀 Un kā jau minēju, ādas kopšanas līdzekļi man jau ir daudz.
        Pasūtīju Lancome Hypnose tušas dāvanu komplektu ( pilnizmēra tuša + 3 mini tušas dažādas), No7 Protect & Perfect acu krēmu (tas ar K vitamīnu), Hydraluron (lielākoties, dēļ viņa arī taisīju to sūtījumu), Loreal confetti top coat (jau sen gribēju un cerēju, ka pie mums arī būs, bet nekā), Revlon BB krēmu (baigi labās atsauksmes + vēl viņš bija uz 3 for 2 akciju), Loreal Paris Lumi Magique Pearl Powder (šis tā vairāk dvēselei 😀

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

