Ādas kopšana mazuļiem – jūsu pieredze un ieteikumi

Šis gads ir nepieredzēti ražīgs mūsu dzimtai – to papildināja Evelīna, Emīls un Andrejs Boriss. Īsts bēbīšu birums! Pat kļūšana par tanti radikāli maina dzīvi un paradumus. Tagad mani laikam biežāk var sastapt bērnu preču veikalos nekā kosmētikas, jo esmu Andreja Borisa vienīgā tante un tik ekskluzīvs tituls uzliek lielu atbildību.

bernu_kosmetika

Ja dažādu mazuļu kopšanas piederumu, apģērbu, aksesuāru jomā es vēl orientējos, tad par mazo zemes iemītnieku ādas kopšanas un labsajūtas zīmoliem man nav ne mazākās nojausmas (kā foto redzams, mūsu jaunā paaudze pēc pediatra ieteikuma lietot Weleda). Tāpēc jautājums – kāda ir jūsu izvēle attiecībā uz mazuļu ādas kopšanu? Vai ir kādi iecienītākie zīmoli, kas pārbaudīti praksē un atzīti par labiem? Kam uzticas manas lasītājas – māmiņas? Priecāšos par jūsu ieteikumiem un pieredzi!

12 thoughts on “Ādas kopšana mazuļiem – jūsu pieredze un ieteikumi

  1. Mums tā pati Weleda topā. Neko daudz jau mazulim nevajag lieki zieķēt 🙂 Weledas dupša krēms, vannas krēms-šampūns un punča eļļiņa. Nezināju, ka pediatri iesaka, es ieteicu mūsu pediatrei 🙂

  2. Mazulim pamatlietas ādas kopšanā
    autiņu zona- likopodijs, Welleda krēms
    Sausa ādiņa- kāda eļļa, no tām pašām Elpis eļļām.
    Vanna- kumelīšu tēja.
    Aukstā laikā ādas aizsagrēmiņš sejai- ūdeni nesaturošs krēms, piem. arī Welledai tāds ir, man ir kaut kad senāk lielajam nopirkts Bubchen, arī gluži labs. Bet jā, nu izskatās, ka mēs tikai Welledu pamatā arī pazīstam 😀 Tā ka, būtu interesanti palasīt, ja būtu vēl kādi atradumi no kādas citas eko kosmētikas firmas 😉

      • Kad būs vajadzība, pēc pāris mēnešiem domāju pamēģināt Bio2you šampūniņu zīdaiņiem, viņiem ir arī citu lietu sērija, domāju, ka varētu būt ok. Un Madarai arī ir baby sērija.

  3. Tā kā man pašai ir četri bērni un pati tikko atvēru savu mazo veikaliņu māmiņām un mazuļiem, tad vēlos arī es padalīties. Galu galā – preču piedāvājumā man vajadzēja izvēlēties labāko! 😉
    Jāatzīstas, ka man arī šķiet, ka bērniem, ja vien nav kādas problēmas, neko īpaši daudz nevajag =) Tomēr, ja jau saruna ir sākta…
    Lai nebūtu tikai Weleda (kas man pašai arī patīk – jo īpaši klinģerīšu vannas piedeva harmoniskai attīstībai), minēšu arī man ļoti patīkamo NATY – Zviedrijas pārstāvi. Viņiem ir EKO produktu līnija sākot ar pamperiem, mitrajām salvetēm, krūšu ieliknīšiem māmiņām, un, protams, arī kopjošā kosmētika.
    Gribas atbalstīt arī mūsējos – galu galā arī MADARAi ir bērnu kosmētikas līnija. Pati gan neesmu meģinājusi, bet veikalam paņēmu.
    Ir dzirdētas labas atsauksmes arī par mūsu ATTIRANCE, bet pati izmēģinājusi arī neesmu.

    Nu, kaut kā tā! =)
    Lai izdodas būt par labāko tanti pasaulē!

  4. Kad mūsu otram puikam dibens bija sarkans no visiem iespējamiem pamperiem, sāku apsvērt domu par autiņu iegādi, tā aizceļoju līdz, pie mājas netālu esošam Weledas veikaliņam, kur man laipna pārdevēja ieteica pamēģināt Weledas krēmu autiņbikšu zonai un ne tikai un tad ja nepalīdz, lai nākot atpakaļ un domāsim, kā izdevīgāk iegādāties autiņus. Bet liels bija mans izbrīns, kad līdz ar šā krēma iegādi puikam problēmas pazuda un no tā laika esmu Weledas bērnu kosmētikas piekritēja un par dāvanu jaundzimušajiem gandrīz vienmēr izvēlos šīs firmas produktus 🙂

  5. Kad ziemā diktie mīnusi – altermed winter cream. Bez parabeniem un bez alergēniem. Priecē, ka atverts glabājās tikai 6 men., tad jau gribās ticēt, ka minimums konservantu. Nav lipīgs un taukains kā lētie ziemas krēmi. Mums ārste rekomendēja ziemā pie atopiskā dermatīta kairināto ādu uz vaigiem smērēt. Un Weleda, jā.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

