Drīzumā blogā – Clarins, Atache, Kiehl`s, Origins, Anna Lotan

Daži jaunumi, par kuriem noteikti drīz lasīsiet blogā.

iepirksanas_1

Svētku laikā īpašu uzmanību pievēršu dažādiem komplektiem, kuri ir ne tikai laba dāvana, bet ari cenu ziņā ļoti izdevīgi. Tā kā jau sen vēlējos izmēģināt Origins kosmētiku, iegādājos šo populāro masku trio – par 100 ml vienas maskas cenu komplektā ir trīs 75 ml produkti. Pirkts Boots.

iepirksanas_2

Protams, arī es apciemoju jaunatvērto Kiehl`s stendu un mans pirmais pirkums bija slavenais Midnight Recovery Concentrate. Patiesībā esmu jau gatava atsauksmei, apsolu to jau pavisam drīz. Jauniem eksperimentiem acu zonas kopšanai esmu gatava ar Atache Vital Age Retinol Eye Wrinkle Attack.

iepirksanas_5

Krēslas zonā fotografēts Clarins Cleansing Milk sausai un normālai ādai. Sākotnēji vēlējos Clarins attīrošo krēmu, bet tā kā tas nebija, tad stratēģiskajām rezervēm paņemts pieniņš. Pirkumu sekmēja arī lieliskā cena – Minhenes lidostā 400 ml pudele maksāja tikai EUR 20. Stockmann šāds tilpums (tikai taukainai ādai) ir Ls 32 – ir mazliet starpība, vai ne?

iepirksanas_4

Arī sens wishlistes dalībnieks – Anna Lotan kosmētika. Maigs toniks problemātiskai ādai (izmantošu tikai T zonā), alvejas gēls, ko var lietot kā masku, superbarojošs nakts krēms ar smiltsērkšķu eļļu un kaudze paraudziņu.

Kas interesē vairāk?

17 thoughts on “Drīzumā blogā – Clarins, Atache, Kiehl`s, Origins, Anna Lotan

  1. Ieraudzīju Origins un jau griēju steigt prasīt, kur tad beidzot var nopirkt, bet nekā… )
    Mani visvairāk interesē Anna Lotan un Atache, jo par pārējiem es zinu vai esmu lietojusi, Khiels un Clarins pat pašai šobrīd lietošanā 🙂 Bet tā labprāt dzirdēšu atsauksmes par visu 🙂

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

