Atslodzei – ko tu pirktu tieši šobrīd?

Pirms gada jau spelējām šo spēli, kuras aptuvenais nosaukums varētu būt “Parādi savu vēlmju sarakstu”. Jautājums – ko tu velētos tieši šobrīd, ja produkta cena un pieejamība Latvijā nebūtu ierobežojošs faktors?

wishlistMan ziemā pastiprinās vēlme pēc smaržīgiem ķermeņa kopšanas produktiem. Parasti gan mazliet noskopojos, jo Ls 20+ par ķermeņa eļļu man liekas padaudz. Bet ja nebūtu so ierobežojumu, es ņemtu Clarins tonizējošo eļļu, Himalaju sāli, kas sola noņemt stresu un ieaijāt miedziņā, kā arī kādu no Neom smaržīgajām eļļām.

Kāds būtu tavs saraksts?

13 thoughts on “Atslodzei – ko tu pirktu tieši šobrīd?

  1. Man arī visādi eļļainie būtu topā 🙂 Labprāt izmēģinātu kādu no Aromatheraphy Associates masāžas eļļām. Tad vēl Emma Hardie Cleansing balm. Nu, vēl klāt varētu “piemest” kādu Jo Malone svecīti, varbūt vairākas 🙂

  2. Gribētu gandrīz visu Elemis klāstu, īpaši patīk ķermeņa eļļas, bet tām vienmēr naudas žēl.
    Un Diptyque sveces. Arī žēl naudas. Bet ļoti gribu, īpaši ķopsīšus, kur pēc tam likt otas vai citu kosmētiku 🙂

  3. Man ir palaimējies varēt atļauties visu, ko gribu, bet jo ilgāk tas turpinās, jo lētāki kļūst mani pirkumi. Paradokss. Pat La Prérie netur līdzi aktīvo vielu līdzekļiem par dažiem eiro, mārciņām vai dolāriem. Galvenais ir saprast, ko tev vajag, izmēģināt, un (ja nav sliktu reakciju) — lietot!

  4. Mani wishlistes produkti nemaksa dārgāk par Ls 35, šķiet. Jā, ne vienmēr cena ir kvalitātes un žilbinoša rezultāta garants. Man bija La prarie krēmu paraugi, kuru cena veikalā ir Ls 200-400. pēc meneša lietošanas nekādu acīmredzamu rezultātu nebija.
    Mani tērēt nepieklājīgi lielas summas par kosmētiku attur iekšējās bremzes. Lai gan saprotu, ka pati pelnu šo naudu, respektīvi- varu tērēt kā gribu. Bet pie dārgākiem pirkumiem vienmēr pieķeru sevi pie domas, ka labak būtu šādu naudas summu novirzīt kaut kur citur, iedot mammai, uzdāvināt kādam kaut ko.

Komentēt

WordPress.com blogs.

