Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate – atsauksme

Viens no populārākajiem skaistumkopšanas fanu galamērķiem šajā rudenī noteikti ir Stockmann atvērtais amerikāņu zīmola Kiehl’s stends. Arī es tur biju, (gandrīz) visu apskatīju un projām, protams, neaizgāju tukšām rokām. Mans pirmais pirkums bija diezgan loģisks un jau sen izplānots – tas bija  Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate.

kiehls_midnight_recovery_concentrate

Šis serums paredzēts ādas kopšanai vakarā / naktī, lai āda miega laikā atkoptos no dienas stresa un no rīta spogulī pretī raudzītos skaista un starojoša seja. Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate sastāvā labas un dabīgas lietas – skvalāns, augu ekstrakti, naktssveces eļļa, kas bagāta ar omega 6 taukskābēm, ēteriskās eļļas, piemēram, lavandas un rozmarīna, kas jūtamas arī eleksīra aromātā.

Iepakojums gaumīgs – tumši zils stikls ar pipeti, kas ir viegli lietojama un ļauj precīzi dozēt vajadzīgo produkta daudzumu. Ražotājs norāda, ka vajadzīgi 2-3 pilieni visai sejai, bet man šie pāris pilieni paspēj iesūkties pirkstos, kamēr paspēju noskaitīt 1,2,3, tāpēc es teiktu, ka vajag 5-6. Serums ir ekonomisks, pēc mēneša lietošanas es redzu minimālu kritumu pudelītē.

Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate iesūcas ādā praktiski uzreiz pēc uzklāšanas. Tam ir ļoti viegla, eļļaina tekstūra, pat līdzīga sausajām eļļām. Katrā ziņā citi eļļu serumi noteikti pat uz manas sausās ziemas ādas ir jūtami daudz ilgāk. Serums momentā ādu padara zīdainu un jūsu ziņā ir vai lietot virs seruma vēl papildus krēmu. Rezultāts arī ir tāds, kādu to sola ražotājs – no rīta āda ir skaista un svaiga.

Sastāvs:

kiehls_midnight_recovery_concentrate_inci

BET. Diemžēl pēc eksperimentiem mēneša garumā un dažādu mainīgo faktoru izslēgšanas nākas secināt, ka šis serums man tomēr neder. Man nemēdz būt pumpas, ja vien neesmu centusies ar pārlieku centību izurķēt kādu melno punktiņu, neesmu vienatnē apēdusi šokolādes torti vai lietojusi aizdomīgu kosmētiku. Un tieši pēdējā mēneša laikā uz pieres  (kas man ir zona, kas pirmā ziņo par ādas nepatikšanām) poras sāk aizdomīgi iet ciet, parādās pa pumpai uz zoda un vaiga. Stāvoklis droši vien būtu traģiskāks, bet es regulāri lietoju AHA un glikolskābes produktus, kas tomēr poras tīra. Man ļoti negribējās ticēt notiekošajam, jo internetā tieši blogeri un YT autori ar problemātisku ādu dzied slavas dziesmas šim serumam. Un man ļoti patīk seruma sniegtais efekts, bet ko līdz svaigs ādas tonis, ja to kā ķirši uz tortes papildina pumpas?

Tāpēc noteikti iesaku izmēģināt šo produktu pirms pilna iepakojuma iegādāšanās. Bet man būs svaigākais un relaksētākais dekoltē un puncis, jo tur serumu bez problēmām arī varu lietot turpmāk.

Kāda ir jūsu pieredze ar šo un citiem Kiehl`s produktiem?

21 thoughts on “Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate – atsauksme

  1. Aj, žēl… Man serums ļoti patika, bet, tiesa, lietoju vien divas nedēļas – tik ilgam laikam pietika paraudziņš 🙂 Man līdzīga situācija bija ar Decleor eļļu.

  2. Es gan neko nenopirku, paņemu tikai paraudziņus. Visu blogeru slavētais krēms visiem ādas tipiem man nederēja, pārāk smags manai ādai.. Šis koncentrāts ir paraudziņa formā, vēl neesmu lietojusi.

      • Jap, tas bija Ultra Facial Cream, man ir sausā āda, bet tas neiesūcas tajā un atstāj eļļainu un spīdošo kā masku uz sejas..Pat pēc nakts gulēšanas joprojām seja spīd un jūtams krēms.

  3. Atpakaļ ziņojums: Kiehl’s Midnight Recovery Concentrate – atsauksme

Komentēt

WordPress.com blogs.

