Papildinājums atsauksmei par Thalgo Pure Velvet Cleansing Cream

Viens no kandidātiem uz bloga gada topu ir mans iemīļotais Thalgo Pure Velvet Clenasning Cream (pilna atsauksme šeit). Man tik ļoti patīk šis biezais, smaržīgais krēms sejas tīrīšanai, ka iegādājos to atkārtoti.

thalgo_pure_velvet_cleansing _cream

Es nezinu, kurš no šiem ir produkta  vecā, bet kura – jaunā versija, bet šķiet, ka jaunākais tomēr būs pa labi. Tātad viss tas pats – biezs, krēmīgs, labi noņem kosmētiku, sastāvs identisks, bet burvīgās (vismaz priekš manis) smaržas vairs nav. Kaut kāds nīkulīgs dabīgs sastāvdaļu aromāts. Protams, tas ir pozitīvi no tā viedokļa, ka smaržvielas ir potenciāls ādas kairinājuma avots, bet man nekādas alerģiskas reakcijas neradās, tāpēc jūtos nedaudz saskumusi. The thrill is gone…

Tā kā pievērsiet uzmanību, ja domājat par šī produkta pirkumu. Veikalos joprojām ir abi varianti.

7 thoughts on “Papildinājums atsauksmei par Thalgo Pure Velvet Cleansing Cream

  1. Paldies par komentāru. Arī biju nodomājusi šo iegādāties. Man vakara sejas tīrīšana ir process ar baudu, tāpēc smarža svarīga pat ļoti. Bet līderos man tīrošais krēms no Missha.

  2. Man ir daži jautājumi par šo produktu:
    1.Internetā atradu info, kas šis produkts ir paredzēts pēc 35 gadiem. Tagad sekos nekorektais jautājums 🙂 – Jūs šos līdzekli izmantojat kā anti-age produktu?
    2. Šo produktu noņem ar ūdeni samitrinātu vatīti un vai pēc saskarmses ar ūdeni nav ādu velkoša sajūta?
    paldies!!

  3. Tatad 🙂
    1. Attīrošs līdzeklis īpašu sniegumu antiage jomā nesniegs, jo tas nepaliek uz ādas ilgstoši. Parasti adai 30+ tiek piedāvātas bagātīgakas tekstūras, jo tradicionali tā paliek sausāka (bet dažreiz pieauguso akne un taukaina āda ir cilvekiem līdz pat pensijai). Es nepieturos pie vecumu sadalījuma, jo, manuprāt, ir jārisina konkrēta problēma un jālieto savam ādas tipam atbilstoša kosmētika. bet par nekorekto jautājumu – jā, man nav 20 un pat ne 25 gadi 🙂
    2. Man patīk noņemt ar dvielīti, kas samitrināts siltā ūdenī, bet kārtīgi nožmiegts, līdz ar to saskarsme ar ūdeni ir ļoti minimāla un neko nekur nevelk. Uz vates noteikti ūdens būs vairāk un grūtāk to visu būs notīrīt, jo krēms tomēr tāds bagātīgs.
    Ja vēl kādi jautājumi -droši raksti 🙂

    • Ja drīkst uzdot nepieklājīgu jautājumu, cik tad tev to gadu ir? Jo tu lieto diezgan spēcīgu artilēriju… Man jau tuvojas 40, bet es tikai tagad sāku domāt par kaut ko nedaudz agresīvāku.

  4. Es biju iedomājusies, ka Tev ir vismaz par 10 gadiem mazāk 🙂
    Nopietni? Tu šī sviestu sauc par smago artilēriju? 🙂 Man no mammas mantojumā ir ļoti plāna un jutīga āda, tāda, kura ir tendēta uz sīkām krunciņām. Es ticu prevencijai, neticu jau esošu krunku izlīdzināšanai bez plastikas vai injekcijām. Tapēc labprāt lietoju augļskābes, pa retam a vitamīna krēmus, visbiežāk intensīvākos produktus lietojot tieši acu zonā, kura man ir problēmzona. Bet ikdienā tie ir tikai mitrinoši krēmi ar SPF un vitamīniem. Neko pārspīlētu nesaskatu un ar savu ādu esmu ļoti apmierinata. Pagājušajā gadā manā apkārtnē notika liela rosīšanās lāzeru virzienā. Pēdejā mirklī pārdomāju, jo pieredze rāda, ka man tiek visretākās blaknes- negribejās riskēt, bet draudzene izgāja kursu un rezultāts bija smuks.
    40gadnieku laika zonā vēl neesmu iebraukusi 🙂

Komentēt

WordPress.com blogs.

