Origins Drink Up mitrinošās maskas – atsauksme

Nespēju pretoties dažādu interneta veikalu izdevīgajiem svētku piedāvājumiem un viens no pirkumiem bija Origins masku komplekts. Attīrošā maska aizceļoja uz labākām mājām, bet divas mitrinošās es lietoju diezgan bieži un man tās ir iepatikušās.

origins_drink_up

Origins Drink Up Intensive Overnight Mask jeb intensīvi mitrinoša maska, lai veldzētu ādas slāpes, kuru lieto kā nakts krēmu, ir, šķiet, viens no populārākajiem zīmola produktiem. Par to esmu lasījusi tikai un vienīgi pozitīvas atsauksmes un es tām varu pievienoties. Maska ir krēmveida, smaržo pēc eksotiskiem augļiem. Tā jāiemasē ādā un pārpalikumu, ja tāds ir, jānosusina ar salveti. Tā neiesūcas ādā pilnībā, bet paliek uz tās ar tādu kā gumijainu lipīgumu. Spilvendrānu tā nosmērēs minimāli, bet tā kā esmu kaislīgā spilvendrānu maiņas piekritēja, neredzu lielu problēmu šajā faktā. Maska tiešām lieliski mitrina ādu, nakts laikā likvidē nelielus sausuma pleķīšus un padara ādu svaigu. Poru aizķepināšanās maska nav pieķerta. Par sastāvu – tas ir tik garš, ka man būs grūti pārstāstīt visus ziedūdeņus un augu ekstraktus. Skatieties paši:

origins_drinkup_intensive_inci

Tīri teorētiski tik kuplā dabīgo vielu sarakstā var atrasties kaut kas, kas jūsu ādai nepatiks. Ja visi tie citrusi būtu šampūnā, es jau būtu ar niezošu galvu, bet uz manas ādas šī maska ir lieliska. Dažās atsauksmēs redzēju komentāru, ka otrā dienā nepieciešams pūderis un tonālie nedaudz “peld”, jo āda ir tik ļoti pabarota, bet uz sevis šādu efektu nemanīju.

Origins Drink Up 10 Minute Mask veldzēs jūsu ādas slāpes vien desmit minūšu laikā. Es parasti uzklāju šo masku pirms dušas / vannas (man nekad nav tik daudz sīkas vaļas, lai ar masku staigātu kaut kur apkārt. Ja neuzklāju vannā, neuzklāšu nekad), kad āda vēl labāk siltuma ietekmē uzsūc visu vajadzīgo. Ari krēmveida maska, arī tāda paša svaiga eksotisku augļu smarža. Ļoti laba ekspress skaistuma kūrei, bet ja tev ir jau piecas labas mitrinošās maskas, tad meklēt speciāli šo nav vērts. Vienkārši laba mitrinoša maska. Es to noņemu ar samitrinātu dvieli, jo mazgājot seju zem krāna ūdens mitrinošais efekts kaut kā ļoti ātri  izzūd.

Sastāvs  10 minūšu maskai:

origins_drink_up 10 minutes_inci

Kopumā iespaids par pirmajiem produktiem no Origins man palicis labs. Gribu piebilst, ka nezinu, kurš interneta veikals sūta Origins uz Latviju. Maskas pirku Boots un uz Latviju tās atceļoja ar draugu starpniecību.

9 thoughts on “Origins Drink Up mitrinošās maskas – atsauksme

  1. Man ir tā no clinique nakts maska- ir, ir laba. turklāt lieliski noder vasarā, kad ādai citās vietās kā uz sejas ir nepieciešama mitrināšana un nomierināšana. Lielais iepakojums arī to mierīgi pieļauj. Bet no origins man ļoti gribētos šo to pamēģināt, tik žēl, ka šobrīd nav iespēju pie tā tikt.

  2. Hey there! This is kind of off topic but I need some guidance from
    an established blog. Is it hard to set up your own blog?
    I’m not very techincal but I can figure things out pretty fast.
    I’m thinking about setting up my own but I’m not sure where to start.
    Do you have any ideas or suggestions? With thanks

Komentēt

WordPress.com blogs.

