L’Oréal Paris Sublime Body ķermeņa kopšanas produkti – atsauksme

Ziemassvētku brīvdienas ar visām tām piedienošajām izklaidēm ir pamatīgi aizkavējušas plānotās atsauksmes, kuras vēlējos pabeigt vēl šogad. Tāpēc knaši aši ķeramies vērsim pie ragiem. Pirms pāris mēnešiem blogos bija milzumdaudz atsauksmes par L’Oréal Paris Sublime Body jaunajiem ķermeņa kopšanas produktiem. Tajā brīdī man kā reiz bija vajadzīgs kas jauns, tāpēc devos uz Drogām iepirkties.

loreal-sublime_body

Kā pirmo izlēmu izmēģināt L’Oréal Paris Sublime Body izlīdzinošo un ķermeņa kontūras nostiprinošo pieniņu. Vispirms par pozitīvo – ērts iepakojums, lieliska smarža, kas man atgādina sen aizmirsto Chanel Allure, vidēji bieza krēma tekstūra, ko viegli uzklāt, salīdzinoši ātri iesūcas ādā un to mīkstina. Mazliet skumīgāk ir sastāvu, kurā galvenajā lomā ir minerāleļļa ar smaržvielām, silikoniem. Papildus gan ir glicerīns, palmu eļļa, keramīdi un kolagēns, kam būtu jānodrošina šī nostiprinošā funkcija. Man pietrūkst tieši šo kopjošo īpašību, lai es varētu teikt, ka krēms ir labs. Ilgtermiņā es to nevaru lietot, jo ādai pietrūkst mitrināšana.Nostiprinošo efektu es pat negaidu – to meklēt es dodos sporta zālē.

L’Oréal Paris Sublime Body Royal Nutrition Extraordinary Dry Oil ir ir barojoša sausā eļļa , kas paredzēta sausai un ļoti sausai ādai. Sausā eļļa ir vieglu sintētisko un dabīgo (koriandra, upeņu sēklu, aprikožu) eļļu maisījums. Kā jau sausajām eļļām raksturīgi, tā labi un ātri iesūcas ādā, atstāj to zīdainu un maigu. Ražotājs sola 48 stundu efektu – par to nemāku teikt, jo tik ilgi krēmi uz manas ādas nepaliek. Diemžēl eļļa netiek galā ar ziemas problēmu nr.1 – niezošo sajūtu uz ādas pēc vannas.

Sausā eļļa ir plastikas iepakojumā ar izsmidzinātāju, kas ir mazliet neērts vannas istabas vidē. Lai nenovārtītu pudeli ar eļļainām rokām, es vispirms izsmidzinu to uz visa ķermeņa un tad iemasēju ādā. Diemžēl eļļai nav krēma burvīgais aromāts, kas man ļoti pietrūkst šajā produktā. Eļļa smaržo viegli saldeni, spēlējot asociāciju spēli ar aizvērtām acīm vienīgais, kas man ienāca prātā, smaržojot šo produktu, ir lēta aromatizēta svece. Nav traģiski, bet varēja būt labāk. Man tomēr likās, ka sērijas produkti vismaz aromātā varētu būt saskaņoti. Bet eļļa man noteikti no šiem abiem produktiem patīk labāk.

Kopumā nav slikti priekš zemas cenas (zem Ls 4 atlaižu periodā).

7 thoughts on “L’Oréal Paris Sublime Body ķermeņa kopšanas produkti – atsauksme

  1. Man dikti patika Caudalie Divine oil. Fantastisks produkts! Tagad lietoju Madaras pretcelulīta eļļu (kas lieliski mitrina ādu un sastāvs tai ir labs, par pretcelulīta darbību nemācēšu komentēt).

  2. Atpakaļ ziņojums: Budžetam draudzīgi ķermeņa kopšanas produkti – Garnier, L’Oréal, Dove | Skaistuma dienas grāmata

Komentēt

WordPress.com blogs.

