Kerastase un L’Oréal Professionnel sausie šampūni – atsauksme

Sausais šampūns ir ārkārtīgi moderns produkts. Tā ir gluži vai pirmās nepieciešamības prece katras aktualitātēm sekojošas cilvēkveidīgas būtnes iepirkumu grozā. Teikšu kā ir – es to nesaprotu. Esmu izmēģinājusi divus ļoti labus sausos šampūnus (spriežot pēc citu lietotāju atsauksmēm) no nopietniem zīmoliem un joprojām nesaprotu.

dry_shampoo

Pirmkārt, sausais šampūns nepadara netīrus matus par tīriem. Tas nedaudz atsvaidzinās, pateicoties smaržvielām, sastāvā esošais pūderis mazliet absorbēs taukvielas, bet tiešām – ļoti mazliet, tas mazliet piešķirs apjomu. Un joprojām – mazliet. (starp citu, apjomam labākā šajā gadā atklātā lieta ir pūderis no L’Oréal Professionnel).

Otrkārt, visi sauso šampūnu fani runā par brīnišķīgu tekstūru. Kāda tekstūra galvas daļā? Tas laikam ir aptuveni tas pats kas “slavenā otrās dienas matu tekstūra”, kura arī man nav saprotama. Man otrās dienas mati ir šodien nemazgāti mati. Tekstūra galvas daļā ir nemazgāti mati. Bet pieļauju, kas tas ir tumšo matu fenomens, jo blondīnēm šī mistiskā “tekstūra” izskatās pavisam savādāk.

Vairāk par manis izmēģinātajiem sausajiem šampūniem. L’Oréal Professionnel Tecni Art Fresh Dust Dry Shampoo un Kerastase Powder Buff Dray Shampoo manā uztverē atšķir tikai iepakojuma dizains un smarža. Kerastase iepakojums noteikti izskatās elegantāk, smarža izteiktāka ar pūdera niansēm,  L’Oréal Professionnel smarža ir svaigāka. Abi šampūni nav redzami uz tumšiem matiem, kas ir ļoti būtisks pozitīvais faktors. Pārējās tehniskajās īpatnībās lielu starpību nemanīju.

Jā, es lietoju abus šos produktus, man patīk to smarža un dīvainā kārtā es tos vairāk pielīdzinu matu smaržām.  Kādas ir jūsu attiecības ar aktuālajiem sausajiem matu šampūniem?

24 thoughts on “Kerastase un L’Oréal Professionnel sausie šampūni – atsauksme

  1. Hmm, vienreiz uzrakstīju komentāru, bet viņš nelietis pazuda 🙂 Nu, tad vēlreiz… Izmēģināju vairākus sausos šampūnus, vislabāk iepatikās Trevor Sorbie, tomēr tagad mana interese par šiem pavisam noplakusi, jo nejūtu nekādu vajadzību pēc viņiem, cenšos arī izmantot iespējami maz produktus matu kopšanai, jo tad tie izskatās daudz labāk, nekā tad, ja sagāžu tajos veselu arsenālu. Tev taisnība, netīrus matus par tīriem tie nepataisa tāpat.

      • Visticamāk, ka nekas nav nepareizi 🙂 Pirms izmēģināju jelkādu sauso šampūnu, iedomājos, ka mati būs kā pēc mazgāšanas, jo youtube atsauksmēs bieži ko tādu dzirdēju. Protams, nedaudz vīlos, tomēr skaidrs jau, ka pūdera iepūšana matos nav tas pats kas duša. Tad pievērsu uzmanību citām lietām – vai mati vispār izkatās svaigāki, mazāk saplakuši, smaržīgāki un tamlīdzīgas nianses 🙂

  2. Godīgi,nevaru saprast,vai tiešām man ir paveicies un esmu nopirkusi īsto sauso šampūnu,vai arī visiem mati un prasības ir atšķirīgas.Jā,piekritīšu mati nepaliek tīri,tie vienalga būs jāmazgā ar ūdeni,bet tie izskatās tīri,esmu lietojusi tikai Batiste šampūnus un esmu ar savu matu izskatu,3.dienā pēc mazgāšanas,pilnīgi apmierināta,tie izskatās tīri,apjomīgi un neviens nepateiks,ka galva nav mazgāta 3.dienas.
    Lietoju diezgan reti,bet ir gadījumi,kad šis šampūns man ir ļoti izpalīdzējis. 😉

    • Es ari nesaprotu, vai man galīgi nav paveicies ar matiem vai es kaut ko nesaprotu 🙂 Un kā Tev parasti izskatītos 3. dienā mati? Es pazīstu meiteni, kura mierīgi nedēļu izstaigā un izskatās ļoti ok , bet viņai mati tādi “resni” diametrā

      • Nu kā – nav “sasuljkas” galīgi :))))),bet saknes ir taukainas,pirms tā,kā iegādājos sauso šampūnu ar tādiem matiem nekur negāju pirms neizmazgāju,jo pašai ļoti nepatīk meitenes ar netīriem matiem!Parasti matus mazgāju katru otro dienu un mati man arī ir “resni” un cieti,pat tad,kad nekrāsoju bija ļoti cieti,pati matu struktūra tāda.Nezinu,varbūt ar citiem šampūniem man arī būtu problēmas,bet pagaidām citus neesmu mēģinājusi.

  3. Man patīk. Syoss zaļais sausais šampūns mani izglāba tik noslogotā nedēļas nogalē, kad patiešām nebija laika mazgāt, žāvēt un taisnot matus.
    Vasarā 7dienas man bija sauso šampūnu dienas – iepūtu un laidu ārpus Rīgas, efekts bija labs.

      • Nē, nē, nebija septiņu dienu mati. 🙂 kopā laikam sanāca četras, kas maniem matiem arī ir ļoti ilgi. Šobrīd gribu izmēģināt izslavētos Batistes sausos šampūnus. 🙂
        Tā kā es esmu baigi piekasīga pie matu tīrības, sausie šampūni pat mani pārsteidza, ka iznākums var būt labs. Mati man ir diezgan biezi. 🙂

  4. esmu lietojusi un šobrīd arī ir viens mājās, bet īpaši neaizraujos, jo mans matus sausina, padara trauslus un tie sāk krist ārā. īsāk sakot, galīgā s.o.s. situācijā tikai, ja kaut kur jāiet, bet mazgāt nav laika.

  5. Man ir biezi, gari un tumši mati. Ļoti labs efekts no Batistes sausajiem šampūniem, vēl patika Tigi Catwalk. Lietoju gan reti.
    Bet Andrew Barton izrādījās pilnīga kaka. Šos gan neesmu mēģinājusi.

  6. man, godīgi sakot, nav nekādas vēlmes pat mēģināt sausos šampūnus, jo maniem ļoti plānajiem matiem tie papildus apjomu nedotu, un matu mazgāšana katru rītu ir tikpat pierasta kā rīta kafija 🙂

    • Redzi, meitenes saka, ka uz plāniem matiem ļoti smuki efekts esot redzams. Bet es Tev piekrītu – arī man vajag to svaigi mazgāto matu sajūtu, lai es justos kā cilvēks. Es gan mazgāju tos vakaros, jo esmu baigā guļava un tik agri piecelties nespēju

  7. Man nemaz nav vēlēšanās šo produktu pamēģināt – es nesaprotu pat tā konceptu. : ) Matu mazgāšanai man nepieciešamas minūtes piecpadsmit (ar žāvēšanu), un tās es parasti varu atrast.

  8. Man ir diezgan plāni mati, kas ātri taukojas pie saknēm. Un 3. dienā iepūšot sauso šampūnu tie izskatās daudz labāk, jo tiem atkal ir neliels kuplums, nav vairs tā taukainā spīduma un arī visādi citādi nevar pateikt, ka nav 3 dienas mazgāti. Man bez sausā šampūna izdzīvot būtu grūti, tad mati būtu jāmazgā katru otro dienu un ar visu žāvēšanu tas aizņem daudz laika, kura, kā saprotams, nevienam nav…Esmu izmēģinājusi Oriflame, Batiste, Andrew Barton. Un vislabākais un efektīvākais maniem matiem ir tieši AB.

  9. Man arī ir tumši mati. Un gana biezi. Un es šad tad lietoju sauso šampūnu: kad gribas labāku skatu, bet nav laika izmazgāt. Un tas dod labāku skatu 😀
    Nu nav jau tā, ka esmu absolūtā sajūsmā, bet ir brīži, kad tiešam palīdz un noder. Mati tik tiešām paliek tīrāki un kuplāki. Protams, ne tādi ka svaigi mazgāti, bet vēl vienu dienu palīdz izvilkt ļoti labi.
    Es gan neesmu no tām, kas katru dienu mazgā matus, varbūt tur tā sāls? Tev vienkārši ir tādi mati, kas jāmazgā katru dienu un tādēļ arī nekāds sausais šampūns nevar palīdzēt.

  10. Man atkal ar vairumu sauso šampūnu ir pozitīva pieredze. Ir bijušas arī tādas vilšanās, ka nekāda efekta. Bet tie labie un foršie man stāv lietošanā dienām, kad pietrūkst laika izmazgāt un uz maniem matiem efekts ir tiešām labs. Man favorīts laikam ir Andrew Barton. Gribas pamēģināt izslavēto Batisti, bet galīgi nav pa ceļam tas Mildas tirdziņš, kur to var nopirkt.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

