Kas jauns šogad būs blogā

Šis gads man sācies tikpat darbīgi kā aizvadīts iepriekšējais, uzelpa redzama tikai martā, tāpēc jau tagad gribu atvainoties par neregulāriem rakstiem šeit blogā. Bet neskatoties uz to, es esmu diezgan daudz domājusi par to kādu es savu blogu vēlos redzēt šajā jaunajā gadā un ko jaunu ieviest, lai uzlabotu rakstu kvalitāti un padarītu saturu interesantāku un noderīgāku jums,  mīļie lasītāji.

Visu pastāvēšanas laiku pie manis jūs vairāk esat redzējuši rakstus par ādas un matu kopšanu, tāpēc turpmāk pie tā arī pieturēšos un blogs tiks veltīts tikai kopjošajai kosmētikai. Latvijā (pat nerunājot par pasauli) ir pietiekami daudz tiešām labu un kvalitatīvu blogu, kas aktualitātes dekoratīvajā kosmētikā spēj parādīt daudz labāk nekā es.

Lai apkopotu gadu gaitā izmēģinātos labākos produktus, šogad veidošu vairāk tematiskus rakstus, kas ļautu jums redzēt vienkopus produktus konkrētu problēmu risināšanai, piem., labākos ķermeņa krēmus, labākos sejas krēmus jutīgai ādai, labākos cīņai ar pumpām, utt. Tā kā droši rakstiet, kas jūs interesē, kādas problēmas aktuālas – atstājiet komentārus zem raksta vai rakstiet man uz e-pastu!

Katru mēnesi blakus “Tukšās taras” rakstiem atradīsiet arī “Mēneša mīluļu”, kur parādīšu aizejošā mēneša iecienītākos produktus.

Turpmāk pie rakstiem, kas veidoti par produktiem, kuri iegādāti nevis par maniem personīgajiem līdzekļiem, bet laipni piešķirti izmēģināšanai no zīmolu pārstāvju puses redzēsiet īpašu atzīmi. Tas nav noslēpums, ka veidojot blogu pietiekami ilgu laiku, visiem veidojas sadarbība ar zīmoliem, kuri piedāvā izmēģināt viņu jaunumus un tas ir lieliski, jo ļauj aptvert daudz lielāku produktu klāstu un piedāvāt daudz plašāku informāciju. Tas, vai produkts ir manis pašas pirkts vai saņemts izmēģināšanai, nekad nav ietekmējis manu atsauksmi, bet pilnīgai skaidrībai turpmāk norādīšu šo informāciju.

Turpināsim arī rubriku “Sagaidīt pavasari labākā formā”, jo arī šajā frontē viss notiek. Jau pavisam drīz būs atsauksme par sporta klubu, kuru nu jau varu saukt par savējo, jo pēc trakajām darba dienām 4-5 reizes nedēļā tieši tur mani var satikt vakaros.

Patiešām ceru, ka šis būs brīnumjauks gads mums visiem!

26 thoughts on “Kas jauns šogad būs blogā

  1. Man vienmēr interesanti lasīt Tavus rakstus, tā ka – jo vairāk, jo labāk 🙂 Kas attiecas uz sportu, tur viss nav tik spoži, jo dēļ ceļgalu problēmas pārstāju, bet gribētos atsākt. Visticamāk jau mājās.

    • Paldies, Elīna, par jaukiem vārdiem 🙂
      Ceļgals no slodzes aizgāja čupā? “Ārstam rādīji? Man arī periodiski ir problēmas tieši ar ceļiem, bet tas jau daudzus gadus. Pagājušajā nedēļā TRX nodarbībā ritīgi sačakarēju – tagad zināšu, kuru vingrojumu šajā nodarbībā man nini 🙂

      • Nē, pie ārsta negāju, droši vien, ka vajadzēja. Zinu, ka nevaru veikt vingrojumus, kuros liela slodze tieši uz ceļgaliem. Pieļauju arī to, ka varbūt ne vienmēr izdaru visu pareizi.

  2. Šis ir vienīgais skaistuma blogs, kurš man ir iepaticies un kuru lasu! Reti gaumīgs un saprātīgs! 🙂 Paldies! Godīgi sakot, es pat to nelasu tik daudz, lai uzzinātu kāda konkrēta produkta vērtējumu, bet lai gūtu iedvesmu. Un forši, ka šeit bieži minētie zīmoli sakrīt ar manis iemīļotajiem vai vismaz tiem, par kuriem interesējos. Lai veicas! : )

  3. vienmēr ar lielu prieku lasu šo blogu 🙂

    mani visvairāk interesē matu kopšana, jo, šķiet, ka tieši mati man ir tā “vārgā vieta”, ar kuriem nekad neesmu apmierināta un kuri zaudējuši savu agrāko kvalitāti. matu kosmētikas izvēle, protams, ir ļoti liela, bet lielākā daļa no izmēģināta nepārliecina…

  4. re kaa, kas meklee tas atrod////man nepatiik, nee nu ir taa, ka neviens mazgaashanaas liidzeklis mani nesajuusmina…kreemus peec vispaar nelietoju, tikai ellinjas…viss man shkjiet par biezu, kjepiigu…paaraak smarzhiigs, paaraak putojosh…jociigi zinu, taapeec man ljoooti intereseetu ja buutu kaadi raksti – nu no teemas…pashu taisiits auzu paarslu skrubis un tml….kumeliishu uudens …nu vaardsakot buutu interesanti palasiit kko kas ir izbaudiits uz savas aadas no taadas diy kosmeetikas…bishu vasku nagu kreems ??? :)//// blogs lasaas forshi

    • AR DIY kosmētiku aizrāvos pirms pāris gadiem, tagad dodu priekšroku tomēr jau gataviem produktiem. Bet ja vajag recepti, varu piedāvāt savu mīļāko attīrošo / nomierinošo masku – samaļ kafijas dzirnaviņās auzu pārslas, samaisa ar iepriekš sagatavotu kliņģerīšu vai kumelīšu tēju un samaisīto putriņu liek uz sejas 🙂

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

