Sejas attīrīšanai – Clarins, Dermika

Tāds neliels parāds – raksts par produktiem, kuri man ļoti patīk un kuriem burtiski tāds nieks vien pietrūka, lai tie uzvarētu manu pagājušā gada labāko sejas kopšanas līdzekļu topā.

face_cleansing_clarins_dermika

Clarins Cleansing Milk With Alpine Herbs  – krēmīgs pieniņš sejas attīrīšanai, paredzēts normālai un sausai ādai. Sastāvā nav minerāleļļa, tas ir bagātināts ar dažādiem augu ekstraktiem. Pieniņam ir ļoti izteikta smarža, kas atgādina gandrīz vai ārstniecisku balzamu, bet patīkamā veidā. Smaržvielas ir sastāva sākumā un tieši tas arī ir gandrīz vienīgais šī produkta trūkums, tā kā smaržvielas var radīt ādas kairinājumu. Manai ādai gan nekādas problēmas pieniņš neradīja, kosmētiku tas noņem lieliski, mīkstina un padara maigu ādu, nerada lipīguma vai plēvītes sajūtu (te gan gribu atgādināt, ka pieniņu noņemu ar siltā ūdenī samitrinātu dvielīti, kas izslēdz šādas nepatīkamas blakusparādības). Man izdevās iegādāties 400 ml iepakojumu, kas lietojas ļoti ekonomiski – pēc trīs mēnešiem nav izlietota pat puse.

Dermika Smoothing Toner with AHA ir toniks, kas satur piecas dažādas augļskābes, kā arī mitrinošas un kopjošas papildus sastāvdaļas – glicerīnu, pantenolu un urea. TAs ir ļoti maigs, lieki nekairina ādu, nekož un āda no tā nelobās. Šīs ir ļoti maigas augļskābes, no vienas lietošanas reizes lieki gaidīt graujošu efektu. Bet ja ilgāku laiku neesmu šo toniku lietojusi, es redzu atšķirību ādas tonī un tonusā. Toniks palīdz izlīdzināt ādas toni, padara tīrākas un mazāk izteiktas poras un uzlabo ādas mitrināšanu, kā arī palīdz visiem pēc tam lietojamajiem ādas kopšanas produktiem labāk iesūkties ādā. Toniks arī ir ļoti ekonomisks – lietoju to no Baltic Beauty rudens izstādes un man vēl ir palikusi 1/3 flakona. Iesaku pievērst uzmanību šim poļu zīmolam, jo pagaidām man ir patikuši visi produkti, ko esmu izmēģinājusi. Diemžēl ar šo produktu iegādi ir problēmas, jo tos esmu redzējusi tikai Latvijas interneta veikalos, kur man nepatīk neko iegādāties dēļ maksas piegādes (izlaiduši mūs ārzemju veikali ar bezmaksas servisu).

7 thoughts on “Sejas attīrīšanai – Clarins, Dermika

  1. Abus gribu 🙂 Jā, Dermikai ir tiešām laba kosmētika. Polijā biju nopirkusi dažus produktus, kā arī Baltic Beauty izstādē, patika visi. Vispār, vajadzētu sasparoties, jo man šķiet, ka Dermika kosmētikas tirgotāji Rīgā atrodas netālu no manas dzīvesvietas.

  2. Es domāju, ka augļskābes tomēr ir atšķirīgas. Man personīgi vislabāk patīk glikolskābe (cukurniedres), vismazāk mandeļskābe un ābolskābe.

Komentēt

WordPress.com blogs.

