Janvāra skaistumkopšanas pirkumi

Kas jauns ienācies manā skaistumkopšanas noliktavā pēdējās nedēļās – skatīsimies!

shopping_january

Man ļoti patika Weleda citrusu dezodorants, šoreiz nolēmu izmēģināt Weleda Sage Deodorant ar salviju nu jau lielajā iepakojumā. Garāku celu pie manis veicis ir nu jau kulta produkts no Indeed Labaratories Hydraluron – augstākās kvalitātes un tīrākās hialuronskābes gēls. Skatīsimies, vai šis naizsitīs man poras pāris nedēļu laikā.

Interneta veikalu izpārdošanas šogad mani īpaši neaizrāva, tikai daži pirkumi un viens no tiem ir Elemental Herbology Delicate Cleanse Facial Cleanser. Zīmols interesēja mani jau sen, skatīsimies vai būs tik labs, cik gaidu. Dāvanā no draudzenes saņēmu Artdeco Ultra Rich Night Repair Cream For Nails. Draudzenei nav pacietības lietot šāda veida produktus, man arī, pie tam bieži vien neredzu no tiem lielas jēgas, tikai lipīgas rokas. Tomēr šī krēma pārsteidzošā līdzība it visā ar Diora slaveno aprikožu nagu krēmu dod man jaunu apņēmību.

Impulsīvs pirkums – Kneipp Gentle Body Wash ar mandeļu ziedu aromātu. Labākais gada skaistumkopšanas produktu TOPs bija žurnālā “Santa”. No tā ari iedvesmojos L`Oreal skrubja pirkumam – tā sastāvā ir augļskābes.

shopping_january_2

Un gluži karsti pīrādziņi no šodienas pirkumiem –  nevarēju paiet garām Stenders veikalam, kur dušas zefīri ar maniem mīļākajiem rožu un lavandas aromātiem nopērkami ar 50% atlaidi. Marvis zobu pasta ar jasmīna (!) garšu.

Kad jautāju, ko vēlaties lasīt blogā šogad, izrādījāt interesi par ķermeņa kopšanas produktiem. Tāpēc šodien Drogās iegāju ar misijas apziņu sirdī un pavadīju krietnu laiku pie ķermeņa kopšanas produktu plauktiem lasot sastāvus un atsijājot produktus, kurus pirktu, ja mana izvēle būtu ierobežota tikai ar šī veikala piedāvājumu. Atlasīju trīs ķermena krēmus, nopirku, protams, to, kam bija lielākā atlaide – Dove Purely Pampering Body Cream ar šī sviestu un vaniļu.

Šajā aukstumā man tomēr labāk patīk sēdēt mājās siltumā un pārlapot interneta veikalu piedāvājumu. Dzeriet tēju, turiet kājas siltumā un gaidīsim pavasari!

18 thoughts on “Janvāra skaistumkopšanas pirkumi

  1. Es arī nevarēju paiet garām Stendera veikaliņam, lai gan parasti tur neiepērkos – nopirku sejas toniku sausai un jūtīgai ādai ar 70% atlaidi. Esot organic! : )

  2. Stendera rožu zefīrs ir fantastisks 🙂 Es gan vairāk pievērsos krājumu izlietošanai, bet tik un tā nenoturējos un nopirku jaunus meteorītus un naked 3. Tagad sēžu un gaidu kad varēšu to visu uz sevis zieķiet!
    Gaidīšu atsauksmi par Hydraluron (savam tik ātri klāt netikšu 😀 ) un par Elemental Herbology Delicate Cleanse Facial Cleanser. Starp citu, kur šo pirki?

  3. Man patīk Kneipp dušas želejas, es parasti ķeru ciet, kad manā farmācijā trīs gab. maksā 15 €. Ja nav Kneipp, tad ir citas labas lietas, vienmēr kaut kādas akcijas. Manuprāt esmu lietojis arī to ar mandeļkoka ziediem, kas bildītē. Bija kaut kādi neslikti aromāti īpaši vīriešiem, vēl atceros citronzāli. Būs atkal jāskatās, jo mana mīļā Neutrapharm ar kaut kādu īpašu aizsargkompleksu pret kaļķainu ūdeni pagājušo reizi vairs nebija nopērkama. Toties rindā gaida SVR klīnseris un vienlaikus dušas želeja uz akni tendējošai ādai ar augļskābēm. SVR vispār pamanīju tikai nesen, iespējams, ka šis zīmols tikai nesen ir parādījies, bet cik pacilāju un palasīju info uz iepakojumiem, izskatās, ka nopietns ražotājs ar nopietniem, zinātniskiem sastāviem.

    Kas tieši izceļ Hydraluron citu hialuronskābes serumu vidū? Es pērku lētu: gan tīrā veidā, gan ar citām aktīvajām vielām (vara peptīdi) no http://www.sr-skincare.co.uk, esmu apmierināts. Bet varbūt esmu kaut ko palaidis garām.

    • Ar Kneipp man ir tā- kaut kas līdz galam man ar šo zīmolu nesanāk. Viņiem pietrūkst kripatiņas izsmalcinātības. Visi aromāti tādi “plakani”. Bet pret produktu kvalitāti pretenziju nav.
      Par Hydraluron atšķirību pagaidām varu pateikt tikai ražotāja info – tas ir vistīrākais, bez dzīvnieku pasaules izcelsmes sastāva un piejaukumiem, visaugstakās kvalitātes. Pie tam pievienots ir kaut kāds aļģu ekstrakts (iedvesmojoties no Šveices injekciju metodēm sejā), kas ļauj hialuronskābei labāk iesūkties un darboties. Es ceru, ka šī “augstākā kvalitāte” man derēs, jo no citiem hialuronskābes koncentrātiem man poras aiziet ciet un āda izskatās slikti.

      • Man atkal tie aromāti neder katrai dienai. Ikdienā labāk vispār bez smaržas, jo man diena jāpavada 6 kvm lielā telpā, kurā sēž 3 cilvēki. Smaržas atstāju sieviešu ziņā, jo dažas ir tik smaržīgas, ka sāk sāpēt galva. Un pat brīvdienās, ja gribas lietot savas smaržas, labāk, lai dušas želeja nesmaržo. Bet es zinu, ka tev smaržīgas lietas patīk, tu aprakstos vienmēr piemini smaržu. Es lasu un iztēlojos, kā tas varētu būt. 🙂

Komentēt

WordPress.com blogs.

