Lūpu balzami – Nivea, Zao, Dzintars, Nuxe

Skaistumlapas šodienas raksts par lūpu balzamiem lika man ari beidzot izrakties no darbiem, sporta zāles un aukstuma izraisītas paralīzes, un pabeigt rakstu par šīs sezona must have – lūpu balzamiem. Lūpu balzami gandrīz vienmēr ir impulsīvs pirkums, tos iegādājos bieži, izmēģinu daudzus, bet reti kurus pērku atkārtoti. Izņēmums ir vecais, labais Dzintara balzams, ar kuru ir izaugusi, šķiet, liela daļa Latvijas cilvēku.

Reizēm man pat šķiet, ka lūpu balzami izraisa atkarību – ja esi sācis tos lietot, atpakaļceļa vairs nav. Vēl pāris desmitgades atpakaļ vismaz mūsu platuma grādos cilvēki lieliski iztika bez šāda produkta. Varbūt tā ir organisma īpatnība, jo daži cilvēki balzamus nelieto un viņu lūpas izskatās lieliski. Tāda ir, piemēram, mana mamma, kura nekad nelieto nekādus lūpu balzamus, tikai klasisku lūpu krāsu. Lūpas ideālā stāvoklī, nekad nekļūst sausas, neplaisā.

lip_balm_zao_dzintars_nivea

Bet nu pie lietas – jau atkal man sakrājies mazs bariņš lūpu balzamu. Jau kādu laiku meklēju lūpu kopšanas produktu, kurš darbotos gandrīz vai kā kopjošs krēms ar papildus kopjošām sastāvdaļām. Tieši tāpēc nopirku Dzintars mitrinošo lūpu balzamu, kuras sastāvā ir sintētiskas un dabīgas sastāvdaļas, arī peptīds un saules filtrs. Diemžēl ziemas sezonai šis produkts ir absolūti nepiemērots pat lietošanai iekštelpās, ja intensīvā apkure izvelk visu mitrumu no ādas. Jā, balzams ir viegls, piešķir lūpām vieglu spīdumu, konsistence mainās atkarībā no temperatūras no pabieza krēma līdz pat šķidrumam, tam ir Dzintara lūpu balzama klasiskā smarža un garša. Taču balzams gluži vai maģiski pazūd no lūpām pārdesmit minūšu laikā, nedziedē, nenoņem sausumu, tikai viegli izlīdzina lūpas tikmēr, kamēr tas ir uz lūpām. Varbūt tas labāk darbosies vasarā vai arī der cilvēkiem ar ideālām lūpām, taču patreiz tas ir pilnīgi bezjēdzīgs, vismaz man noteikti. Pie tam iedarbības ziņā produkts manā gadījumā neattaisno visai augsto cenu, kas, ja pareizi atceros, bija ap Ls 7.

Nivea Essential Care klasiskais lūpu balzams ar pabiezu tekstūru un vaniļas aromātu vēlreiz pierādīja, ka man pilnīgi neder šī zīmola lūpu kopšanas produkti. Balzams noņem nepatīkamās sajūtas tikai uz to brīdi, kad tas ir uz lūpām. Neko nedziedē, neārstē, protams, kalpos kā aizsargbarjera pret nelabvēlīgiem laika apstākļiem. Tomēr tiklīdz balzams no lūpām ir pazudis, nepatīkamās sajūtas atgriežas un pat lielākā apmērā.

Zao lūpu balzams* ir ar pilnīgi dabisku sastāvu, tam nav izteikta smarža vai garša, tikai sastāvdaļu dabīgais aromāts. Biezs, paciets “stiks”, tomēr uz lūpām klājas labi un mazliet kūstoši, atstāj minimālu spīdumu. Labi cīnās ar sausumu, labi mīkstina lūpu ādu. Uz lūpām turas labi, šo es varu lietot gan dienā, gan naktī. Īpaši jāizceļ ļoti gaumīgais iepakojums. Vienīgais mīnuss ir cena -EUR 15 man šķiet paaugsta cena par lūpu balzamu.

lip_balm_nuxe

Un visbeidzot man ir jāpiemin, ka tikai iestājoties aukstajam laikam tā pa īstam spēju novērtēt Nuxe Reve de Miel lūpu balzamu (oriģinālā atsauksme šeit), kas ir ideāls – noņem sausumu, ideāli pasargā lūpas no aukstuma un sasprēgāšanas, turas uz lūpām visilgāk no visiem izmēģinātajiem balzamiem (es to uzklāju pirms iziešanas no mājām un tikai pēc pāris stundām pēc otras kafijas darbā klāju krāsaino lūpu krāsu un pat tad vēl jūtu balzama iedarbību. Šis balzams ir ideāls pamats jebkurai lūpu krāsai). Bet joprojām nevaru lietot Nuxe uz nakti – no rīta lūpas tādas it kā visu nakti būtu turētas zem plēves. Naktij man labāks ir Zao balzams.

Labprāt komentāros dzirdētu par jūsu mīluļiem lūpu balzamu klasē.

* paldies zīmola pārstāvjiem par testēšanai piešķirto produktu
24 thoughts on “Lūpu balzami – Nivea, Zao, Dzintars, Nuxe

  1. Es laikam esmu viens no tiem, kam lūpu balzami nav nepieciešami. Dzīvoju siltākā klimatā. Ja nu akurāt vajag, tad neko citu vairs nepērku kā tikai La Roche-Posay CERALIP, crème des lèvres réparatrice (lip repair cream). Vēlākais divu dienu laikā viss ar lūpām ir kārtībā, un es atkal par to aizmirstu. Šoziem vēl neesmu lietojis, bet, ja pareizi atceros, man sanāca lietot ik pa 3-4 stundām, un maksā ap 6-7 €.

    • jā, atceros- stāstīji par šo balzamu. LAtvijā LRP nav nopērkams, bet šis balzams jau man ielikts sarakstā – februārī pasutīšu.
      Paveicies Tev ar klimatu. Mums šodien Rīgā sals apvienojumā ar stipro vēju ir fantastiski atsvaidzinošs 🙂 Likās, ka deguns nokritīs nost

      • Liidziigi, reaali nav vqjadziibas peec balzaama, jo vienkaarshi nav auksti, ljoti, liidz ar to telpas netiekmpaarkurinaatas un navvtas sausais gaisss…-nespeeju noticeet tai 7ls cenai…., par to, ka tava mamma nelieto un viss ir kaartiibaa es gribeeju piebilst -mvarbuut ka taapat kaa ar aadu, ja smeeree ellu uz sausas paliek veel sausaaka aada..kkaadas kopsakariibas varbuut… es uz nakti uzsmeereeju shad tad iistu medu….. burts bees aaaaahhh man arii mentola – nepatiik…un kaa pie skaistumlapas komenteeju lietoju shobriid dior jelly lip pen, loti patiikamas konsistences un dior lip gloq, kuram ar kkas mentolisks laikam tomeer klaat, bet patiik taa it kaa nekraasaa kraasa

    • ginta on Februāris 1, 2014 plkst. 00:32 said:
      Liidziigi, reaali nav vqjadziibas peec balzaama, jo vienkaarshi nav auksti, ljoti, liidz ar to telpas netiekmpaarkurinaatas un navvtas sausais gaisss…-nespeeju noticeet tai 7ls cenai…., par to, ka tava mamma nelieto un viss ir kaartiibaa es gribeeju piebilst -mvarbuut ka taapat kaa ar aadu, ja smeeree ellu uz sausas paliek veel sausaaka aada..kkaadas kopsakariibas varbuut… es uz nakti uzsmeereeju shad tad iistu medu….. burts bees aaaaahhh man arii mentola – nepatiik…un kaa pie skaistumlapas komenteeju lietoju shobriid dior jelly lip pen, loti patiikamas konsistences un dior lip gloq, kuram ar kkas mentolisks laikam tomeer klaat, bet patiik taa it kaa nekraasaa kraasa

      LOL, Ginta, man arī šovakar pirmais instinkts pēc grūtās nedēļas (darba ziņā) bija piedzerties, ko arī izdarīju, bet ap pusnakti jau atkal pamodos daudzmaz skaidrā. Par māti, šķiet, šajā komentārā neko neteicu (neredzu arī nevienu citu, kas būtu par ko līdzīgu runājos), par medu arī ne, bet medu neuzskatu par ārīgi lietojamu skaistumkopšanas līdzekli pārāk aktīvu sastāvdaļu dēļ,. Atbildot uz repliku par eļļām — manuprāt’ tas ir fizikālās ķīmijas jautājums.

  2. Man vienīgais šī brīža labākais balzams , kas noņem sausumu, lieliski pasargā no sasprēgāšanas un ilgi saglabā to barojošo, bet ne taukaino sajūtu ir Stendes šī sviests 🙂 Lai gan patiesībā tas neskaitās kā balzams tikai lūpām, man ļoti patīk tā iedarbība.

  3. Paldies par atsauksmi par ZAO produktu! Šī produkcija man šobrīd ir ļoti aktuāla. Cena, jā… Bet tas ir ECOCERT un vēl tas skaistais bambuss…. 🙂 Ceru, ka būs vēl kāds ZAO testiņš!

  4. Man ļoti patīk Tevis pieminētais Nivea balzams. Manām lūpām patiešām lielisks līdzeklis. Šobrīd izlīdzos ar EOS, lielos daudzumus arī tas ir ok, bet meklēju kaut ko ņiprāku – mana vienīgā vēlme, lai nav ķobītis, kur jālien ar pirkstiem vai otu.

  5. Man arī tas Dzintara kakao balzams likās šausmīgs. Es gan viņu lietoju vasarā, viņš bija tik šķidrs, ka tecēja uz visām pusēm. Piedevām lūpas nevis baroja, bet sausināja, pē 🙂

Komentēt

WordPress.com blogs.

