Janvāra favorīti

Kā jau solīts, no janvāra blogā varēsiet lasīt ne tikai par skaistumkopšanas produktiem, kurus esmu izlietojusi, bet arī par konkrētā mēneša biežāk lietotajiem un mīļākajiem skaistumkopšanas produktiem. Lūk pirmā atskaite – par janvāri.

beauty_favorites_january

Kosmētikas noņemšanai šajā mēnesī vakarā kā pirmo soli s;aku lietot Clinique Take The Day Off attīrošo balzamu. Lielisks produkts – atsauksme jau pavisam drīz. Aukstajam laikam ne velti pietaupītais Institut Esthederm Sensi System Calming Biomimetic Cream* man der gan naktī, gan dienā, lieliski pasargā no sala un aukstā vēja, apkures sistēmas bagātīgās darbošanās, novērš man ziemai tik raksturīgo jutīgumu un apsārtumu.

Vēl viens ziemas favorīts -speciāli piesātinātākajā versijā iegādātais La Roche – Posay Hydraphase UV Intensive Riche. Labs sausai ādai, vasarai man noteikti būtu pa treknu, jo pat tagad atstāj ādu nedaudz spīdīgu, toties lieliski mitrina un SPF pietiekams ziemai, ja pa nakti lietoju produktus ar aktīviem sastāviem.

Jau vairāk kā mēnesi uz nakti lietoju Atache Vital Age Retinol* acu krēmu, kur A vitamīns kopā mitrinošām un kopjošām sastāvdaļām. Atsauksme sekos.

Ziemai lieliski man noder mazais iepakojums ar Dermika A un E vitamīna lipīdu serumu. Lieliski kopj ādu, bet jau atkal – man nedaudz aizsit poras. Lai gan minimāli, bet tomēr. Tomēr šis serums man noteikti patīk labāk nekā slavenais Kiehl`s.

Izteikts līderis lūpu kopšanā – Nuxe lūpu balzams, par kuru rakstīju vakar. Mīļākais roku krēms – Biotherm Biomains. Un vienkārši labs mitrinošs nakts krēms ar antioksidantiem Clinique Super Rescue Antioxidant Nigh Moisturizer.

Un vēl gribu pieminēt pāris lietas, kas janvārī man ir sniegušas milzum daudz pozitīvu emociju un uzlabojušas garastāvokli. Pirmās ir divas nodarbības manā sporta klubā Veselības Fabrika – Tae bo un TRX. Nedod man ēst, bet izvicināt kājas – paradoksāli, bet fakts. Jebkurš kardio ar cīņas elementiem ir mans. TRX, savukārt, ir sporta nodarbība, kura notiek ar piekares sistēmu palīdzību. Ļoti interesantas, aizraujošas, omu uzlabojošas nodarbības. Un otrs – zemūdens masāža. Nav nekas labāks, kā aukstā ziemas dienā ienirt milzīgā vannā un baudīt spēcīgu masāžu laba speciālista izpildījumā.

Kas jums janvārī ir paticis?

* paldies zīmolu pārstāvjiem par izmēģināšanai piedāvātajiem produktiem.

14 thoughts on “Janvāra favorīti

  1. Man Janvāra favorīts sejas kopšana noteikti ir Clinique Laser Focus serums, jūtu ka es uz to uzsēdīšos uz ilgu laiku :)) Un ne no kosmētiskiem favorītiem – Kanye West albums Yeezus, es pati neticu, ka es tagad to rakstu, bet tas ir kaut kas, noteikti iesāku noklausīties, ar pirmo reizi gan neuzķers, bet ir laabs :))

  2. Gaidīšu atsauksmi par Clinique Take The Day Off balzamu. 🙂 Jau kādu laiku par to domāju, lasīts tik daudz laba, bet gribētos zināt arī Tavas domas par to 😉

  3. Es tik daudz salasosvtagad, aa voen gribas izmeeginaat to un to un to 😉 neomiipashi nelietoju taapeec neko iipashu nezinu, kkad bijis clinique creems, un patika ljoooti, net nekad nezinaatu kursh, jo neatceros….iespeejams izmeeginaashu kko atkal…tas luupu balzams ieintrigeejis

  4. Oi oi! Tik foršs raksts! Tā ir laba metode atskatīties par visu, lai pēc tam pašai atcerēties kas tika lietots un kas patika 😀 es ietinusies segā sēžu pie vecākiem uz dīvāna ar planšeti un žurnālu kaudzi 🙂

  5. Atpakaļ ziņojums: Februāra favorīti | Skaistuma dienas grāmata

  6. Atpakaļ ziņojums: Februāra favorīti

Komentēt

WordPress.com blogs.

