Tukšā tara – janvāris

Tāds patukšs šajā mēnesī maiss ar izlietotajām pudelītēm.

tuksa_tara_janvris

Kivvi mitrinošā dušas želeja ar citrusiem un vaniļu – viens prieks lietot.

L`Oreal Sublime Body Royal Nutrition Extraordinary Dray Oil – tāds kā paradokss ar šo eļļu. Man patika to lietot, bet rezultāts neiepriecināja. Jā, dod momentālo labāku sajūtu efektu, bet principā pa vāju kopjošās īpašības. Izteikti sausai ādai vispār nederēs.

L`Oreal Eye & Lip Make-Up Remover – vannas istabas ilgdzīvotājs. Izmantoju tikai retos gadijumos, kad vajag noņemt kādu īpaši niknu tušu. Ikdienā dekoratīvo kosmētiku no acīm noņemu tieši tāpat kā no pārējās sejas – ar pieniņu un siltā ūdenī samērcētu dvieli. Produkts ļoti cienījams – ar uzdevumu galā tiek.

L`Oreal Elvital Totail Repair Extreme serums, kas sastāv no divām daļām, kuras izspiežot ir jāsamaisa. Viegls, izlīdzinošs matu kopšanas līdzeklis. Tagad kad mani mati pirms 4 mēnešiem saīsināti līdz pleciem, bet pirms nedēļas kļuva vēl uz pusi vieglāki, man vispār atkrīt vajadzība pēc matu maskām un nopietnām eļļām, tāpēc šo produktu izlietoju ar lielu prieku.

Nivea Pure & Natural dezodorants – nepatika. Slikti pilda savu pamatuzdevumu, atstāj slapju sajūtu.

Clinique All About Eyes Rich – fuifuifui, pat nespēju kārtīgi uzklāt, kad sākās briesmīga dedzināšana. Jokaini, jo šī krēma klasisko versiju pirms daudziem gadiem bez problēmām lietoju.

Biotherm Skin Vivo Cream Gel – paraudziņš pietika tieši vienai uzklāšanas reizei, tāpēc pateikt varu tikai to, ka tekstūra patīkama.

Kā jums šajā mēnesī gājis?

12 thoughts on “Tukšā tara – janvāris

  1. Jā, Nivea dezodoranti.. sabojājuši man vismaz 2 melnus krekliņus, jo baltie pleķi palika pat no dezodoranta ”black and white”, tā, kas domāts tieši melnām un baltām drēbēm…

    Šomēnes nomocījos ar savu gelish manikīru. Gelishu lieku jau no septembra, problēmas sākās jau ziemas sākumā – vienkārši atlīp daļa no biezās lakas, nolobās. Laka tā pati, meistare darbu veic rūpīgi. Tā gadījās kādas 2 reizes, bet tagad jauna problēma – mani nagi aug tik ātri, ka jau 2 (!!) dienas pēc manikīra veikšanas, tie ir atauguši un nav vairs “pirmā svaiguma”, un atauguši nagi + gelish man ļoti, ļoti nepatīk. principā nav vairs jēgas to laku likt, jo katru nedēļu taisīt jaunu gelishu nav iespējams. Tikmēr visām paziņām nagi perfekti pat 2 arpus nedēļas!

    Varbūt vēl kādai ir negatīva pieredze ar gelish vai arī nagi vienkārši “neņem” pretī?

    • Peonij, man tā notiek gandrīz vai visu laiku ar to atlipšanu. Kad es to stāstu, daudzi uz mani kā uz dīvaini skatās, jo nesaprot kā tas var būt, bet man tā ir. neskatoties uz to, es tāpat lieku Gelish un esmu ievēroju, ka mazāk atlūp ja lieto divus toņus. Piemēram, pamattoni un pa virsu tad vēl spīdīga laka, un tad ar bāzes kārtu un virskārtu man visas divas nedēļas bez nolupšanas iztur, bet tā, ja viens tonis, tad jau pēc nedēļas man viss iet nost. 🙂
      Kādreiz domāju, ka tas no tā, ka varbūt vecas lakas, bet speciāli uzliku to, kas meistarei pati svaigākā, pirms pāris dienām atvesta, un tāpat nāca nost.
      Tā kā vienīgais, kas mani glābj no atlupšanas ir tikai papildus spīdums pa virsu.

      • paldies par ieteikumu, vajadzēs pamēģināt 🙂 gelish lakojums man patīk, bet es arī varu pati noņemt to laku, kad nagi atauguši, viņa vienkārši nolīp ar vienu vilcienu nost… saku sev, ka vismaz nemoku nagus ar acetonu..:D

  2. L`Oreal Eye & Lip Make-Up Remover – mans favorīt meikapa noņēmējs 🙂
    Jā, ar tiem Nivea dezodorantiem ir kā ir – mani melnie apģērbi ir sabojāti.. Un piekrītu par to slapjo sajūtu. Es Nivea dezodorantus vairs nepērku.
    Esmu skatījusies uz to L’Oreal eļļu vairākas reizes, domāju – pirkt, nepirkt. Neesmu nopirkusi, bet vispār gribētu pamēģināt.

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

