Roku krēmi no Biotherm un Lavera

Roku krēmu iegādei man ir savas īpatnības – tie gandrīz vienmēr ir impulsīvi pirkumi (kad roku krēms, protams, nav līdzi, bet iestājas sajūta, ka nevarēšu spert ne soli, ja burtiski nākamajās trīs minūtēs nesakremošu rokas) un tos iegādājos tikai ziemas sezonā, krājumus izlietojot visu turpmāko gadu. Lūk divi tādi, kas, pašai nemanot, iekrita iepirkumu grozā.

hand_cream_biotherm_lavera

Dabīgs sastāvs, kas piemērots pat vegāniem – Lavera Basis Sensitiv Hand Cream, kura sastāvā ir ir organiska mandeļu eļļa, šī sviests, jojobas eļļa, kumelīšu ekstrakts un daudzu citu labumu. Tas labi mīkstina, noņem sakairinātas ādas nepatīkamās sajūtas, baro ādu, kalpo kā labs aizsargkrēms pret salu. Labi iesūcas ādā, bet ir nedaudz jūtams uz ādas nevis eļļainas sajūtas, bet tādas kā minimālas aizsargkārtiņas dēļ, kas ziemas krēmam ir pieņemama manā skatījumā. Vienīgais, kas man nepatīk, ir aromāts. Tas ir ļoti specifisks, nespēju to ar neko salīdzināt, tāpēc noteikti pasmaržojiet pirms pirkšanas. Ciena, šķiet, bija ap 3-4 latiem.

Uz šo brīdi mans mīļākais roku krēms ir Biotherm Biomains Age Delaying Hand & Nail Treatment. Es vispār nesaprotu kā izdzīvo Biotherm, ja vien nepaļaujas uz pārējo L`Oreal koncernu, jo par šo zīmolu pat man nav nekas aizķēries galvā un wishlistē. Sastāvā nekādu brīnumu nav, nav arī minerāleļļas. Labs krēms, kur sastāvā ir glicerīns, pāris vitamīnu, nedaudz silikonu un kaut kāds auga ekstrakts. Rakstu to arī lai nomierinātu tos lasītājus, kuriem ir paniskas bailes no anti aging kosmētikas un mistiska “pieraduma”, kuru varētu veidot šie produkti. Man patīk šī krēma tekstūra – vidēji bieza, labi iesūcas ādā, mīkstina, pabaro un mitrina. Šis krēms dod ilgstošu komforta sajūtu, pat ja rokas nomazgā ar maigām ziepēm. Smarža man liekas nedaudz stipra pirmajā minūtē pēc uzklāšanas, pēc tam tā izgaro nedaudz, atstājot ļoti patīkamu pūderaini svaigu aromātu. Par iedarbību uz nagiem nemāku teikt – nekādas superizmaiņas šajā frontē neesmu novērojusi. Kopumā šajā krēmā sakrīt viss – tekstūra, smarža, iedarbība, ilgstošs kopjošais efekts. Nepatīk cena – Ls 16.

Man šogad nav bijusi “roku katastrofa”, tāpēc nevaru apgalvot, ka šie krēmi to varētu novērst. Bet ar mierīgu sirdi tieši šādiem ChP gadījumiem rekomendēju The Body Shop kaņepju krēmu un roku krēmu no Avene.

9 thoughts on “Roku krēmi no Biotherm un Lavera

  1. Biotherm izklausās interesants 🙂 Man arī nav nekāda viedokļa par šo zīmolu, kaut gan esmu lasījusi labas atsauksmes par viņu produktiem, kaut kā īpaši palicis atmiņā krēms tiem, kas bieži ceļo (travel recharge), par kuru atsauksme bija pie skromni-beauty.

Komentēt

WordPress.com blogs.

