Atache Vital Age Retinol Eye Wrinkle Attack – atsauksme

Retinols ļoti patīk gan kosmētikas ražotājiem, gan lietotājiem, jo A vitamīns ir viena no retajām tiešām iedarbīgajām kosmētikas sastāvdaļām. Lai gan nopietnas formas un koncentrācijas preperāti ir iegūstami tikai ar recepti un Latvijā, šķiet, aptiekās ir  tikai Differin, gandrīz visiem kopjošās kosmētikas ražotājiem ir sērijas ar A vitamīna formām, kas ir droši lietojamas ikdienā un neradīs tik izteiktas blakusparādības – sausumu, lobīšanos, u.c. Pēdējos mēnešos es izmēģināju Atache Vital Age Retinol Eye Wrinkle Attack* acu krēmu.

atache_eye_cream

Man ļoti patīk šī krēma kopjošās īpašības, jo, atšķirība no iepriekš lietotajiem dažiem retinola krēmiem, Atache Vital Age Retinol Eye Wrinkle Attack sastāvā papildus ir dažādas nomierinošas un kopjošas sastāvdaļas, kas to padara par labu acu krēmu arī ziemas sezonai. Kumelīšu ziedūdens, glicerīns, mandeļu un avokado eļļa veido vidēji biezu tekstūru, kas labi uzklājas, nav pārāk smagnēja, diezgan labi iesūcas ādā, bet atstās nelielu spīdumu. Nekādu kairinājumu vai ādas lobīšanos nenovēroju. Krēms ir iepakojumā ar dozatoru, kas ir ļoti svarīgi kosmētikas produktiem ar aktīvām sastāvdaļām. Vienmēr iesaku pievērst uzmanību šādām niansēm, jo, ja krēms ir vienkāršā, caurspīdīgā burciņā, visticamāk, ka jau tā nicīgie daudzumi ar labumiem kļūs neaktīvi gaismas un gaisa iedarbībā un no jūsu ieguldījuma paliks tikai tik daudz kā smuka smarža un tekstūra.

Es šo krēmu lietoju uz nakti un pat apkures sezonas karstākajā periodā mani pilnībā apmierina tā sniegums ādas kopšanā. Par to “wrinkle attack” es joprojām nevaru komentēt, jo sausuma izraisītās krunciņas man vairs nav, bet ar mīmiku krēmi necīnās un smaidīt es negribu pārtraukt. Lasot par retinolu kosmētikā, vienmēr redzu ieteikumus uz rezultātiem gaidīt pat līdz sešiem mēnešiem, jo šī sastāvdaļa būtībā māca ādas šūnām uzvesties kā veselām nevis bojātām un šādam audzinošam darbam ir nepieciešams laiks. Momentālo retinola efektu esmu novērojusi pārējā sejas daļā uz ādas problēmu risināšanu “nesmukumu” un poru izlīdzināšanā, bet tas, kā saka, jau būtu pavisam cits stāsts un par citiem krēmiem.

Kopumā man patīk šī krēma kopjošās īpašības un skatīsimies, vai Atache Vital Age Retinol Eye Wrinkle Attack varēšu pievienot manu mīļāko acu krēmu sarakstam.

Sastāvs interesentiem (ir parabēni):

atache_eye_cream_inci

Cena par 15 ml apm. EUR 35.

* paldies zīmola pārstāvjiem par testēšanai piešķirto produktu.

5 thoughts on “Atache Vital Age Retinol Eye Wrinkle Attack – atsauksme

  1. Varbūt kāds varēs mani apgaismot. Vai es esmu vienīgā, kurai krēmi ar retinolu sastāvā aizsit ciet poras? Jau labu laiku atpakaļ iegādājos Differin krēmu un jāsaka, ka sausos pleķus (no aknes) viņš dabona nost labi (ātri nolobās āda), bet vietās, kur nav problēma ar pumpām nemaz tik jauki neiedarbojas. Piemēram, smērējot Differin uz pieres, man parādās melnie punktiņi un pēc laika arī sarkanas pumpiņas! Arī poras uz deguna un zem acīm tiek aizsprostotas, kļūst par melniem punktiņiem.
    Nesaprotu kādēļ tā. Domāju – varbūt ne uz mani vienīgo viņš tā iedarbojas? Efektu uz krunciņām neredzēju vispār, lai gan lietoju kādus 2 mēnešus un ik pa laikam uzsmērēju joprojām.

      • Interesanti, jo kad es viņu lietoju, man aiziet ciet. Esmu ievērojusi, ka uzliekot 2-3 dienas pēc kārtas maziņās pumpiņas (komedoni) iekaist. Par melnajiem punktiņiem es vēl varētu pašaubīties (varbūt tomēr kāds dienas krēms vainīgs), bet to, ka Differins man provocē komedonu iekaišanu gan esmu pārbaudījusi (vairākas reizes ar ilgiem pārtraukumiem smērējot atkārtoti un voila – sarkani iekaisuši pumpuči parādas).
        Žēl ka mums Latvijā Retinol A nav nopērkams. Vai jaunākie retinola krēmi…

Komentēt

WordPress.com blogs.

