Ūdensprocedūras možam prātam un skaistam ķermenim

Mana māmiņa tic, ka visas problēmas var aizskalot notekā duša un neatzīst gulšņāšanu vannā. Kopā ar vecmāmiņu Liliju manā bērnībā stundām staigājām gar jūru – es smiltīs meklēju dārgumus, bet vecmāmiņa, sacēlusi kleitu, vienmēr gāja pa ūdeni, jo tas stiprinot asinsvadus. Pie jūras dzimušu un augušu cilvēku nepārsteigsi ar ūdens spēku. Tomēr tikai šoziem es priekš sevis atklāju profesionāli veiktas ūdensdziedniecības brīnumus. Šodien tā īsi par savi nelielo un draudzeņu ilggadējo pieredzi ar zemūdens masāžu un Šarko dušu.

stradini_sharko

Šarko duša manā apziņā asociējas ar agrīno Silvestra Stalones daiļradi, kur ļaunie varoņi cenšas salauzt varoni, cietumā izsmērējot viņu gar sienu ar ūdens strūklas. Un tieši tā arī izskatās procedūra, tikai manas draudzenes par to labprātīgi noskaita naudiņu un slavē. Procedūras būtība – ķermeni no 3-5 metru attāluma izmasē ar stipru ūdens strūklu. Alīnas rezultāts- “enerģijas pieplūdums, samazinājās zemādas tauku slānis (vietas, kur parasti to ir grūtāk samazināt, nemetot nost 20kg , jo nepieciešama papildu iedarbība masāžas veidā – iekšstilbi + muguras “krūštura” zona) , ādas gludums – par to īpaši nekad neesmu sūdzējusies, bet tvirtāka tā noteikti palika”. Natālija to raksturo kā “ķermeņa noslīpēšanu”. Faktiski ūdens kā skulptors izveido jūsu ķermeni skaistāku, iekustina to, rada enerģijas pieplūdumu, tonizē un uzmundrina. Tomēr daudziem cilvēkiem šī procedūra var būt par skarbu, zems sāpju slieksnis noteikti nebūs labs iemesls, lai izvēlētos šo procedūru, tāpat dzirdēju stāstus par cilvēkiem, kas pēc šādas procedūras izskatās kā piekauti ar beisbola nūju.

Zemūdens masāža savā iedarbībā ir maigāka. Kamēr klients relaksējas siltā vannā, speciālists ar ūdens strūklas palīdzību masē visu ķermeni – burtiski katru pirkstiņu, kājas, muguru. Procedūra lieliski palīdz pie muskuļu un muguras sāpēm, nostiprinās locītavas, asinsvadus un imunitāti,atslābina, uzlabo miegu (es masāžas dienās knapi pieveicu “Panorāmu”, pirms saļimt gultiņā). Jau pēc pirmās procedūras es jutu lielisku efektu uz ādas tvirtumu. Priekš manis zemūdens masāža ir brīnišķīga procedūra pret ziemas spēku iznīkumu un depresiju. Pēc procedūras ir viegluma sajūta un labs garastāvoklis, no sporta nodarbībām sāpošie muskuļi jūtas labāk, bet pie datora savilktie – atbrīvoti. Es visu apzinīgo mūžu esmu bijusi liela masāžu fane un esmu izmēģinājusi ļoti dažādus masāžu veidus, bet tieši zemūdens masāža priekš manis ir ar visizteiktāko efektu. Vēl vairāk – esmu par to sajūsmā!

Uzreiz gribu brīdināt, ka pareizi ir doties pie fizikālās medicīnas ārsta, kas jūs iztaujās un ieteiks piemērotāku procedūras veidu. Abas procedūras ir tiešām spēcīgas un uz savu galvu nekur nevajadzētu doties – man pēc pirmās masāžas, kas tradicionāli ir vājāka un īsāka, visu atlikušo dienas daļu bija tāda kā apreibuma sajūta. Tā kā bez jokiem, it sevišķi, ja jums ir sirds vai spiediena problēmas.

Rezumējot es noteikti ieteiktu jums izmēģināt šīs procedūras, it īpaši, ja esat apņemšanās pilni uzlabot savu veselību un izskatu. Kompleksa pieeja kopā ar sportu un ēdienkartes pamainīšanu noteikti dos lielisku rezultātu. Noteikti redzu vairāk jēgas aiziet uz masāžu nevis pirkt kārtējo pretcelulīta krēmu.

Jau solīju pastāstīt par mūsu pārbaudītām un par labu atzītām vietām Šarko dušai un zemūdens masāžai. Augstāk redzamajā bildē neesmu es, tā ir ņemta no Stradiņu mājas lapas, kur laikam ir labākā cena šīm procedūrām un kā saka Alīna, tieši tur darbojas rūdītākās tantes, kas veic ļoti spēcīgu Šarko. Par ļoti labiem tiek atzīti arī ūdensdziedniecības centrs VC “Pļavnieki” un “ARS”. Jebkurā masāžā augstvērtīgu rezultātu garantē speciālisti un šajās medicīnas iestādēs strādā dāmas ar pieredzi, kuras savā dzīvē ir atdzīvinājušas tūkstošiem sanīkušu cilvēku.

5 thoughts on “Ūdensprocedūras možam prātam un skaistam ķermenim

  1. Ūdens patiešām aizskalo visu, man ārkārtīgi patīk itin visas ūdens procedūras un padarīšanas, bet jābūt uzmanīgai, vienreiz pēc dienas kārtīgas ūdens Spa vīrs vienkārši mājās braucot aizmiga pie stūres, kā es pārbijos, ka gandrīz iestūrējām grāvī.

  2. Mana darba kolēģe dažas dienas atpakaļ bija uz muguras masāžu, tik priecīgi stāstīja par labo sajūtu, bet kad es ieraudzīju viņas muguru…. Izskatījās, ka tā būtu applaucēta, pēc tam pamatīgi sadauzīta (viņa teica, ka masāžas ekipējumā ietilpa arī kaut kādas koka nūjiņas), bet viņa teica, ka sajūtas neesot tik trakas, toties tagad varot normāli roku pacelt (ak, sēdošais darbs).
    Jā, zemūdens masāža varētu būt priekš manis, jo pa ūdeni varu dzīvoties stundām 🙂

    • Man no nevienas masāžas zilumi nav bijuši, kaut gan ikdienā zilumus iegūstu pati nezinu kur – laikam sitos gar stūriem savā izklaidībā 🙂
      Man tas pats – no ūdens mani nevar dabūt ārā. Pat vēsā jūrā vai ezerā labprāt lienu

Komentēt

WordPress.com blogs.

