Tukšā tara – februāris

Gada īsākajā mēnesī patukšs izlietot produktu maiss.

tuksa_tara_februaris

Woody`s Daily Shampoo – šampūnu es gan nopirku draugam, bet diezgan bieži lietoju to pati. Maigs citrusu aromāts, viegluma un apjoma sajūta matos, ilgāk saglabājas tīri – labs.

Institut Esthederm attīrošais pieniņs un toniks. Noteikti varētu atkārtot – lieliski produkti. Atsauksme šeit.

Alpha-H Liquid Gold glikolskābe. Kulta produkts. Man tik ļoti patika, ka aizmirsu uzrakstīt atsauksmi. Ja īsumā, tad uzlabo sejas toni, izlīdzina, ļauj no rīta izskatīties lieliski, atjauno un uzmundrina ādu.

Chris Farrell mitrinošā maska. Krēmveida tekstūras dēļ tas man noteikti ir ziemas sezonas produkts, Atsauksme.

11 thoughts on “Tukšā tara – februāris

  1. Kur to Woody’s šampūnu iespējams iegādāties?
    Starp citu, varbūt zini kādu labu ķermeņa un matu kopšanas interneta veikalu? To, kurā līdz šim iepirkos, nesen aizklapēja ciet.

  2. Alpha-H Liquid Gold glikoskābe ir ģeniāla! Es tagad lietoju citādu līdzekli, kurš ir vairākas reizes lētāks, efekts ir līdzīgs ilgtermiņā, īstermiņā — ne visai, bet noteikti ne tāds pats! Domāju, ka Alpha-H to kick piedod zīda hidrolāts. Domāju, ka pie Alpha-H atgriezīšos, tāpat tiek iztērēts neprātīgi daudz naudas visādiem sū. Tad jau labāk pievilcīga sejas āda.

  3. es nez vai man vajag? Ko? :)) Esmu totāli uzsēdusies uz Laser Focus pašlaik liekās, ka arī dziļo grumbu pierē tas ir padarījis seklāku…

Komentēt

WordPress.com blogs.

