Marta jaunumi -2

Martā tiku pie vēl dažiem produktiem, kuri beidzot atbrauca no interneta veikaliem. Un vē šis tas.

pirkumi_marts

Tā kā mani pilnīgi apstulbināja fakts, ka mājās beidzās visi šampūni, panikā devos uz aptieku un iegādājos šampūnu no Phyto. Tajā pašā dienā atbrauca viens šampūns no Klorane. Tajā pašā dienā iegriezos Barona kvartāla mazajā kosmētikas veikalā, kur bieži ir atlaides uz Avene, Klorane, Decleor, Thalgo un citiem produktiem nopirku Klorane šampūnu ar nātrēm, kurš bija nocenots uz EUR 3.50. Tā kā šampūni man pietiks kādam laikam.

Vēl atbraucis mans jaunais La Roche – Posay sejas krēms ar C vitamīnu un SPF 25, Lipikar sērijas superīgais dušas produkts, kas ir ideāls sausai un jutīgai ādai. Un Institut Esthederm Mrpho Control serums, kuru uzdāvināja jauno produktu prezntācijā.

Kas jums jauns ienācies šajā mēnesī?

18 thoughts on “Marta jaunumi -2

  1. Gribas izmēgināt Klorane šampūnus, tos baigi slavē tie, kuri ir tos mēģinājuši 🙂
    Ja nav noslēpums, kas ir šis mazais Barona kvartāla kosmētikas veikaliņš?

  2. Šajā mēnesī, tas ir, aprīlī? Nu mēs te ar dažu labu vienojāmies, ka ierobežosim tēriņus līdz 100 eiro kosmētikai. NU man ir Dior spīdums, YSL lūpene. jaunie Clarins paštonējošie pilieni, bet man vēl vajadzēs Dior lūpu hibrīdu. 😀
    Un mēneša beigās komandējums uz Tallinu,a tur lielais MAC stends, es pat nezinuuuu, priekš kam man tā apņemšanās bija vajadzīga? 🙂

    • Man šķiet, ka Tu pelni astronomiskas summas, ja vari atļauties tērēt kosmētikai vairāk kā 100eur mēnesī. Prieks, ka ir cilvēki, kas tik labi pelna.Ehh, man arī tā gribētos 😀 Jau tagad šausminos, ja sanāk nopirkt ko dārgāku par 20eur, jo to naudu taču varētu ieguldīt daudz jēdzīgākās lietās, ne kosmētikā…

      • Santa piedot nenoturējos 😦 Jautājums, kāpēc tas Jūs vispār lasiet blogus par kosmētiku, laiku taču var ”notērēt” arī daudz vērīgāk :((

      • Par 20 € nevar iegādāties nekā daudz jēdzīga nedz no kosmētikas (izņemot dušas želeju vai lūpu balzamu), nedz nekur citur (12€ muzejs VIENAI personai). No kosmētikas labas lietas var nopirkt daudz lētāk, uz Latviju gan laikam būs dārgākas sūtīšanas izmaksas.

  3. Es arī gribēju taujāt par Barona ielas veikaliņu 🙂 Arī ir bijusi tāda situācija kad nav neviena piliena šampūna, tādēļ man svarīgi, lai vannas istabā būtu vismaz divi 🙂 Klorane kumelīšu šampūns man patika, bet kad sākās problēmas ar galvas ādu, tieši viņu lietoju. Varbūt ka tā nebija tieši šampūna vaina, bet kopš tā laika vairs neesmu pirkusi, kaut arī līdz tam šampūns ļoti patika un pirku viņu vairākas reizes.

    • Man tas nātru šampūns, kuru nopirku (paredzēts taukainai galvas ādai), ļoti patīk. Mati tiešām ilgāk paliek tīri. Ari galvas āda pagaidām neko.
      Par Barona kvartālu (un tas nav Barona ielā) sk. augstāk atbildē Zandai.

      • Ko nozīmē “ilgāk paliek tīri”? Man sākas problēmas ar galvas ādu, ja trīs dienas neesmu mazgājis galvu. Parasti es eju dušā un mazgāju galvu katru dienu.

  4. Klorane kumelīšu šampūns manās mājās nepatika nevienam. Biju vīlusies, šobrīd pie šīs firmas šampūniem nedomāju atgriezties. Bail, ka atgriezīsies senās problēmas ar galvas ādu.

Komentēt

WordPress.com blogs.

